רק מי שצם שיגיד לא האלה "לא צמתי" ומה אתם גאים בזה אחים שלי...ולמה לא סגרו את הפורום ביום כיפור=]]] כמו שעשו בים פורומים לפי מה ששמעתי
הקיצר גאה בכל היהודים שצמו==]]]]]]]]]]]
רק מי שצם שיגיד לא האלה "לא צמתי" ומה אתם גאים בזה אחים שלי...ולמה לא סגרו את הפורום ביום כיפור=]]] כמו שעשו בים פורומים לפי מה ששמעתי
הקיצר גאה בכל היהודים שצמו==]]]]]]]]]]]
|
|
לא צמתי
God loves to tease
"הציבור מטומטם, ולכן הציבור ישלם."
אני צמתי
פפפפפפפפפפפפפפפעעעעעעעעעעאני יגיד לך דוגרי למה לא באלי לבוא?עשיתי שישלכו לי
SMS לטלפון של תחזית יומית מה יהיה היום לפי המזל שלי ורשמו לי שהיה לי יום ארוך ובערב אני צריך לנוח
- שנה טובה , שנה בלי מלחמות ומריבות (: -
חח אתה רואה שאתה מתחיל בכוונה?
אתה מדבר יא חתיכת כלום אחד ?
אתה חושב שאתה מדבר בשם הדת והיהדות
שבעצם אין לך מושג על מה לעזאזל אתה חופר בשכל
אז סתום ת'פה שלך
לפני שאני יסתום לך אותו
נמאסו דתיים מפגרים שמטיפים מוסר לחילונים
רוצים להיות דתיים ? כיף לכם ...
עזבו אותי בשקט
God loves to tease
"הציבור מטומטם, ולכן הציבור ישלם."
היה קשה אבל צמתי![]()
תכלסססססססססססססססססס [בלי שום קשר אליך אדיר מותק..נכתב במקור על ידי Alonh
]
you dont know how deep you can ride ,untilyou cant get outS U R F
היה סבבה...לא קשה מידי....וכן ברור שצמתי...
צמתי... היה הצום הכי קשה שהיה לי
אבל מתגברים
סעמק ראיתי אתמול מליון פריקים מניאקים מעשנים בכיפור וגם היה בסביבה ריח של בייקן על האש
הבני זונה בדוק מתים בגיל 18 ממחלה פתאומים שאלוהים ינחית עליהם
נכתב במקור על ידי טאקו שמחרבן גלידה
חחחחחחח בייקון חחח
אתה הומו מסריח... למה לא סגרו את הפורום? אתה ממש דפוק... אני הייתי פה בכיפור וטוב שהוא לא נסגר מנסה להכריח את כולם ליסבול...
Punk Not DeaD! ! !
![]()
AMD ATHLON 64 3200+ VENICE
GIGABYTE K8NSC
1024MB DUAL CHANNEL
LEADTEK 7600GT 256MB AGP
LG L1970HR LCD MONITOR
KENWOOD KRF-V5080D RECIVER
PURE ACOUSTICS EX650F SURROUND
מה זה הדיבור הזה, תירגע.נכתב במקור על ידי Alonh
המשביר לסטלן אני לא מבין מה אתה רוצה שכל אחד יעשה מה שנראה לו לנכון
בסופו של דבר זה חשבון שלו עם ה'
ולא שלך.
העיקר שאתה לא נלחץ מזה שהוא שאל את זה...נכתב במקור על ידי FinisH
צמתי היה קל ושוב אשכול מפגר שכולם יריבו עם כולם ? ובעיקרון אני עם בערך בדעה של אלון יענו אל תנסו להשפיע על אחרים אתם רוצים לצום תשיהיה בכיף(דרך אגב היה די כיך לצום השנה לא יודע רוח הבית כנסת וזה היה כיף) אתם לא רוצים שיהיה בסבבה.