רב איתו אפשר לחשוב מכות .. זה משחק השחקנים מתחממים זה קורה הרבה זה חלק מהמשחק זה לא אומר שהוא חרא של בן אדם .. גם בסטון ממש לא היה אחד שישב בשקט ורב לא פעם אחד .. אתה רוצה לשנוא אותו תשנא אין לי בעיה אבל להגיד שהוא לא שחקן טוב זה יותר מדי
רב איתו אפשר לחשוב מכות .. זה משחק השחקנים מתחממים זה קורה הרבה זה חלק מהמשחק זה לא אומר שהוא חרא של בן אדם .. גם בסטון ממש לא היה אחד שישב בשקט ורב לא פעם אחד .. אתה רוצה לשנוא אותו תשנא אין לי בעיה אבל להגיד שהוא לא שחקן טוב זה יותר מדי
Indianapolis colts Champions!!!
|
|
חח מירו לארטסט יש מקרה אחד של מכות .
ו-וואחד ווואחד מכות ... אבל עוד מלא מקרים של ריבים במשחק , וטריליון טכניות בעיקר ...
ואני מדבר על התקופה בפייסרס , לא התקופה האחרונה .
חחח הוא למד לקח עכשיו הוא מקלל ולא מרביץ חחח הכול אפשר לפתור בדיבורים חח
Indianapolis colts Champions!!!