
נכתב במקור על ידי
AllenIverson
חחחחחחחחחחחחחח לא היו לוקחים אותו ...
מצחיק .
לקחו אותו . הוא נפצע ! עם הוא לא היה נפצע אני שם כסף שהנבחרת הייתה נראת פי 200
יותר טוב .
איך אמרת ? "שחצנות" "משחק מלוכלך" בדיוק ההפך ממאיר . לא מבין את השטויות האלה שכתבת מצטער...
המקרה של ג'נקינס בכלל לא קשור, הוראס משוגע ראית איך הוא התנהג שם?
המשפט שהוא אמר נכון מאוד, ירושלים חיייייייבת להתרכז בעצמה , ולא באף קבוצה אחרת .
רק לקראת הליגה להתחיל להתייחס לקבוצות אחרות ולנתח אותם ואת המשחק שלהם , אני מאמין
ששמיר מספיק מנוסה בכדי לדעת את זה .