קהילות פורומים, הורדות, יעוץ ותמיכה


אשכולות דומים

  1. תגובות: 25
    הודעה אחרונה: 15-08-2013, 13:17
  2. [הימור] מכבי תל אביב - הפועל תל אביב - עד 2500 נק'
    על ידי Shaked בפורום הימורים ו-Winner
    תגובות: 14
    הודעה אחרונה: 29-09-2005, 17:22
  3. מכבי - הפועל
    על ידי Jacoby בפורום כדורגל
    תגובות: 26
    הודעה אחרונה: 21-09-2005, 01:24
  4. חדשה על הפועל...
    על ידי Dj D-Z בפורום חתימות וסמלים
    תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 18-09-2005, 15:00
  5. תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 16-09-2005, 22:53
+ תגובה לנושא
עמוד 1 מתוך 2 12 אחרון >>
מציג תוצאות 1 עד 15 מתוך 18

הפועל-טפירו

  1. #1
    משתמש משקיע האוואטר של OrP
    שם פרטי
    אור
    תאריך הצטרפות
    10/2005
    גיל
    34
    הודעות
    2,056
    לייקים
    0
    נקודות
    0
    משפט מחץ
    הקב"ה אנחנו הילדים שלך
    מין: זכר

    ברירת מחדל הפועל-טפירו

    הפועל טסה למוסקבה.

    והרכז בספורט 5 אמר מאיר טפירו: "אנחנו מסתכלים על עצמנו ולא על אחרים"

    אני אישית שונא אותו בגלל השחצנות שלו והמשחק המלוכלך שלו .
    וזה הוכח גם בניבחרת שלא לקחו אותו בגלל זה .

    וזה היה ככה גם במשחק שהוא רב עם ג'נקיס ושהוא שם רגל לבאסטון אם אני לא טועה .
    והוא עושה את זה לא פעם אחת ולא פעמיים .
    אז מה דעתכם עליו ?

    -------------------------------------------------------------------------------------------
    -----
    * ~* ~הקב"ה אנחנו הילדים שלך ~* ~*

  2. קישורים ממומנים

  3. #2
    משתמש מכור
    שם פרטי
    אלירן
    תאריך הצטרפות
    05/2006
    גיל
    35
    הודעות
    1,654
    לייקים
    0
    נקודות
    899
    משפט מחץ
    מריו אוסטין המלך!!!

    ברירת מחדל

    אני מת על טפירו אני פשוט מת על השחקן הזה!!
    מתי לא לקחו אותו לנבחרת בקמפיין הזה???
    הוא היה פצוע...
    29894362


  4. #3
    משתמש משקיע האוואטר של OrP
    שם פרטי
    אור
    תאריך הצטרפות
    10/2005
    גיל
    34
    הודעות
    2,056
    לייקים
    0
    נקודות
    0
    משפט מחץ
    הקב"ה אנחנו הילדים שלך
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי Elisha
    אני מת על טפירו אני פשוט מת על השחקן הזה!!
    מתי לא לקחו אותו לנבחרת בקמפיין הזה???
    הוא היה פצוע...
    הא נכון עכשיו אני ניזכר למה חגגתי , אבל בלי קשר לא היו לוקחים אותו ...

    כמעט שום שחקן לא מסתדר איתו, הוא שחקן טוב אבל הוא מניאק.

    -------------------------------------------------------------------------------------------
    -----
    * ~* ~הקב"ה אנחנו הילדים שלך ~* ~*

  5. #4
    משתמש מתחיל האוואטר של Manu
    שם פרטי
    תמיר
    תאריך הצטרפות
    09/2006
    הודעות
    68
    לייקים
    0
    נקודות
    15
    משפט מחץ
    ת'אמת, אני לא מאופקים, אני במרחק 15 דקות משם...

    ברירת מחדל

    כשחקן, הוא טוב, הוא ווינר, קלעי טוב, מוסר טוב, אבל שחצן!
    הוא לא הלך לנבחרת בגלל הפציעה, אבל הוא היה עוזר לה לדעתי..

  6. #5
    משתמש כבוד האוואטר של AllenIverson
    שם פרטי
    עדן =]
    תאריך הצטרפות
    09/2004
    גיל
    35
    הודעות
    10,639
    לייקים
    0
    נקודות
    2,449
    משפט מחץ
    Every day i have a dream and in this dream there is no maccabi !

    ברירת מחדל

    חחחחחחחחחחחחחח לא היו לוקחים אותו ...
    מצחיק .
    לקחו אותו . הוא נפצע ! עם הוא לא היה נפצע אני שם כסף שהנבחרת הייתה נראת פי 200
    יותר טוב .
    איך אמרת ? "שחצנות" "משחק מלוכלך" בדיוק ההפך ממאיר . לא מבין את השטויות האלה שכתבת מצטער...
    המקרה של ג'נקינס בכלל לא קשור, הוראס משוגע ראית איך הוא התנהג שם?
    המשפט שהוא אמר נכון מאוד, ירושלים חיייייייבת להתרכז בעצמה , ולא באף קבוצה אחרת .
    רק לקראת הליגה להתחיל להתייחס לקבוצות אחרות ולנתח אותם ואת המשחק שלהם , אני מאמין
    ששמיר מספיק מנוסה בכדי לדעת את זה .

  7. #6
    משתמש ותיק האוואטר של Paradise
    שם פרטי
    בני
    תאריך הצטרפות
    08/2004
    הודעות
    5,103
    לייקים
    0
    נקודות
    494
    משפט מחץ
    זה שאני מחייך, זה לא אומר שטוב לי

    ברירת מחדל

    מאיר טפירו משחק אך ורקקקקק בשביל עצמו
    לא שומר בשביל הקבוצה .. וגם האסיסטים שלו - אם לא יהיה סל אחרי המסירה שלו הוא לא מוסר
    תשמעו מה אני אומר לכם .. 8 מסירות במשחק וכולם אסיסטים או שזה צירוף מקרים או שזו הטענה שלי.

    כישרון יש לו - קלעי, מוסר טוב, לא הייתי אומר ווינר כי בשנים האחרונות הוא מראה אופי של זבל.
    בקשר לנבחרת, זו אפילו לא שאלה כמה הוא היה תורם. מה עדיף הלפרין?
    And I never wanna say goodbye
    But girl you make it hard to be faithful
    With the lips of an angel


  8. #7
    משתמש כבוד האוואטר של AllenIverson
    שם פרטי
    עדן =]
    תאריך הצטרפות
    09/2004
    גיל
    35
    הודעות
    10,639
    לייקים
    0
    נקודות
    2,449
    משפט מחץ
    Every day i have a dream and in this dream there is no maccabi !

    ברירת מחדל

    נוו באמת בני איזה אופי זבל ראית ממנו בשנים האחרונות ?

  9. #8
    משתמש מכור
    שם פרטי
    אלירן
    תאריך הצטרפות
    05/2006
    גיל
    35
    הודעות
    1,654
    לייקים
    0
    נקודות
    899
    משפט מחץ
    מריו אוסטין המלך!!!

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי Paradise
    מאיר טפירו משחק אך ורקקקקק בשביל עצמו
    לא שומר בשביל הקבוצה .. וגם האסיסטים שלו - אם לא יהיה סל אחרי המסירה שלו הוא לא מוסר
    תשמעו מה אני אומר לכם .. 8 מסירות במשחק וכולם אסיסטים או שזה צירוף מקרים או שזו הטענה שלי.

    כישרון יש לו - קלעי, מוסר טוב, לא הייתי אומר ווינר כי בשנים האחרונות הוא מראה אופי של זבל.
    בקשר לנבחרת, זו אפילו לא שאלה כמה הוא היה תורם. מה עדיף הלפרין?
    טפירו שחקן ענק!!
    תגיד מה שתגיד... הוא משחק בשביל הקבוצה ונותן את הנשמה!
    הוא אחד השחקנים הכישרוניים בארץ.. הישראלי הראשון שעשה טריפל דאבל להזכירכם...

    קיצור יאללה טפירו!!!
    אללה הפועל!!
    חלאס בני בוא לאלעד!
    29894362


  10. #9
    משתמש ותיק
    תאריך הצטרפות
    08/2004
    גיל
    36
    הודעות
    5,800
    לייקים
    0
    נקודות
    10
    משפט מחץ
    It will always be Miller time!

    ברירת מחדל

    ואוו לא ברור לי על מה אתם מדברים.

    שחקן ותיק מנוסה ומוכשר, האופי שלו קצת בעייתי אבל לא ברמה של הוראס ג'נקינס וויל סולמוון ושאר הפרימדונות.
    שחקן ותיק שצפוי השנה בכלל לעלות מהספסל ולתת לירושלים את האקס פקטור של הדקות האחרונות של הניסיון והיכולות המדהימות בקלאץ', יותר מנהיג מאשר שחקן מוביל.
    לצבור כזאתי שנאה למאיר טפריו זה לא מובן

    The Indianapolis colts, superbowl XLI champions!

  11. #10
    משתמש משקיע האוואטר של OrP
    שם פרטי
    אור
    תאריך הצטרפות
    10/2005
    גיל
    34
    הודעות
    2,056
    לייקים
    0
    נקודות
    0
    משפט מחץ
    הקב"ה אנחנו הילדים שלך
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי AllenIverson
    חחחחחחחחחחחחחח לא היו לוקחים אותו ...
    מצחיק .
    לקחו אותו . הוא נפצע ! עם הוא לא היה נפצע אני שם כסף שהנבחרת הייתה נראת פי 200
    יותר טוב .
    איך אמרת ? "שחצנות" "משחק מלוכלך" בדיוק ההפך ממאיר . לא מבין את השטויות האלה שכתבת מצטער...
    המקרה של ג'נקינס בכלל לא קשור, הוראס משוגע ראית איך הוא התנהג שם?
    המשפט שהוא אמר נכון מאוד, ירושלים חיייייייבת להתרכז בעצמה , ולא באף קבוצה אחרת .
    רק לקראת הליגה להתחיל להתייחס לקבוצות אחרות ולנתח אותם ואת המשחק שלהם , אני מאמין
    ששמיר מספיק מנוסה בכדי לדעת את זה .
    בנתיים מסכימים איתי עדן ...
    ואני לא מאמין שהוא היה שורד בניבחרת =\ ,יותר נכון המאמן היה שורד אותו..
    ואני מתפלא שרצו אותו בניחברת ,לא ציפיתי שיקחו אותו בסוף..

    אבל יש לו אופי חרא...אין מה לעשות , רואים את זה במשחקים וראוים את זה בדיבור שלו .
    אתה תומך בהתנהגות שלו - וטפירו הרים ידיים על ג'נקיס וזה כבר מוכיח !
    תהיה עם הדעה שלך מה אני יגיד לך .
    נערך לאחרונה על ידי OrP; 03-10-2006 בשעה 20:28.

    -------------------------------------------------------------------------------------------
    -----
    * ~* ~הקב"ה אנחנו הילדים שלך ~* ~*

  12. #11
    משתמש חדש
    תאריך הצטרפות
    04/2006
    גיל
    34
    הודעות
    4,060
    לייקים
    0
    נקודות
    16

    ברירת מחדל

    חחח אני לא מת עליו
    הוא עושה הרבה עבודה מלוכלכת
    אבל מדבר הרבה
    הרבה מעל הגובה שלו חח סתם
    -חתימתך עברה את החוקים-

  13. #12
    משתמש כבוד האוואטר של AllenIverson
    שם פרטי
    עדן =]
    תאריך הצטרפות
    09/2004
    גיל
    35
    הודעות
    10,639
    לייקים
    0
    נקודות
    2,449
    משפט מחץ
    Every day i have a dream and in this dream there is no maccabi !

    ברירת מחדל

    אתם מדברים שטויות ....
    למה אופי חרא ? איפה מתי ?
    מקרה אחד עם ג'נקינס משוגע ועושים ממנו רון ארטסט ...
    שחקן ענק , בן אדם ענק ובגלל ראיונות של התקשורת שלא מפסיקה לנפח כל דבר, ומקרה אחד ספציפי יש לו אופי חרא? מאיפה לכם?!
    הכל בולשיט אחד גדול .
    כמו שאלון אמר , אופי קצת [!] בעייתי , וזהו ! נקודה .

  14. #13
    משתמש ותיק האוואטר של Paradise
    שם פרטי
    בני
    תאריך הצטרפות
    08/2004
    הודעות
    5,103
    לייקים
    0
    נקודות
    494
    משפט מחץ
    זה שאני מחייך, זה לא אומר שטוב לי

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי Elisha
    טפירו שחקן ענק!!
    תגיד מה שתגיד... הוא משחק בשביל הקבוצה ונותן את הנשמה!
    הוא אחד השחקנים הכישרוניים בארץ.. הישראלי הראשון שעשה טריפל דאבל להזכירכם...

    קיצור יאללה טפירו!!!
    אללה הפועל!!
    חלאס בני בוא לאלעד!
    כן? שמעת על דבר שנקרא הגנה?? הוא עשה פעם פאול בשביל לעצור סל?
    עשה פאול בשביל הקבוצה? על זה לא שמעתי. אני לפחות שאני רואה אותו בירושלים, פעם אחת לא ראיתי שהוא שיחק בשביל הקבוצה שלו.

    שחקן קלאץ' .. אבל ראינו אותו במשחקים נגד מכבי שנה שעברה איך הוא השתפן שהיו צריכים אותו.
    And I never wanna say goodbye
    But girl you make it hard to be faithful
    With the lips of an angel


  15. #14
    משתמש כבוד
    תאריך הצטרפות
    08/2004
    הודעות
    4,262
    לייקים
    0
    נקודות
    780
    משפט מחץ
    You have ONE advantage over me.....you can kiss my ass and I can't!!

    ברירת מחדל

    חח עדן באתי להיות בעדך אבל הרגת אותי עם רון רון עד עליו היה לו גם רק מקרה אחד חח ..


    ואזיזה שטויות עשיתם מטפירו פה נגר .. הוא השחקן הישראלי המוכשר ביותר שיש לנו כרגע (שבאמת מנצל את הכיכשרון שלו ) ולדעתי הטוב ביותר אחרי בורשטיין לא שהוא נופל ממנו בהרבה ...
    וראינו את זה בנבחרת כמה זה היה קשה בלעדיו ובלי טל כמה הנבחרת שלנו שיחקה כמו חבורה של נגרים עם מאמן הנגר הראשי ..

    לא יודע מה אתם רוצים ממנו אז הוא לא שומר כזה גדול גם שארס היה חור הגנה ושחצן לא קטן וכולם פה אוהבים אותו מאוד .. ופה יש לכם באמת שחקן טוב ועשיתם ממנו אפס עצוב מאוד ..
    בקיצור מקרה אחד לא אומר כלום אז רב אם שחקן אין הרבה שחקנים שבחיים לא רבו אם אף אחד פשוט זה קורה באימונים אז אף אחד לא רואה




    Indianapolis colts Champions!!!

  16. #15
    משתמש משקיע האוואטר של OrP
    שם פרטי
    אור
    תאריך הצטרפות
    10/2005
    גיל
    34
    הודעות
    2,056
    לייקים
    0
    נקודות
    0
    משפט מחץ
    הקב"ה אנחנו הילדים שלך
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    אני לא אומר שהוא לא מוכשר אבל הוא אדם עם אופי חרא .
    והוא לא רב רק עם ג'נקיס הוא רב גם עם בסטון .

    שיעשה עבירה לסל , אבל כל שחקן שעובר את ההגנה שלו הוא שם לו רגל ..
    זה נראה לך מיקרה שכל פעם יהיה מצב כזה ?
    נערך לאחרונה על ידי OrP; 04-10-2006 בשעה 13:25.

    -------------------------------------------------------------------------------------------
    -----
    * ~* ~הקב"ה אנחנו הילדים שלך ~* ~*

+ תגובה לנושא
עמוד 1 מתוך 2 12 אחרון >>


הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך


כל הזמנים הם לפי GMT +3. השעה כרגע היא 07:45.
מופעל על ידי vBulletin™ © גרסה 4.1, 2011 vBulletin Solutions, Inc. כל הזכויות שמורות.
פעילות הגולשים
אומנות וגרפיקה
מוזיקה
ספורט
סדרות טלוויזיה
סרטים וקולנוע
קנייה ומכירה
רשתות חברתיות
הבורר 3
פורומי פנאי ובידור
סרטים
סדרות
משחקים
דיבורים
אקטואליה
בעלי חיים
בדיחות והומור
משחקי ספורט
הבורר
מחשבים וטכנולוגיה
תמיכה טכנית
חומרה ומודינג
תוכנות להורדה
סלולארי וגאדג'טים
רקעים למחשב
ציוד הקפי למחשב
אבטחת מידע
תכנות ובניית אתרים
כסף ברשת
אייפון
בריאות ואורח חיים
כושר ופיתוח גוף
דיאטה
צבא וגיוס
יעוץ מיני
מה שבלב
אומנות הפיתוי
יהדות
מיסטיקה ורוחניות
אתאיזם ודתות

נושאים: 2,514,083 | הודעות: 8,214,677 | משתמשים: 315,603 | המשתמש החדש ביותר: upizijoj | עיצוב גרפי: סטודיו עודד בביוף | קידוד: rellect