|
|
אין שום דבר רע .. מה טוב ?
שהוא מדבר יפה עם מי שבראש שלו ומתנהג הכי הכי יפה אם הוא אוהב אותך .
__________________________________________________"עַיִן בְּמַר בּוֹכָה וְלֵב שָׂמֵחָ:"__________________________________________________בובית יש רק אחת
גיא אני גר במזכרת בתיה זה ליד רחובות....אומר לך משהו אחי?
יא ווארדייייייי איזה ערססססססססססססס
ואווווווווווווווווווווו
חחחחחח
ערס חמוד ........![]()
חחח ערס לייט כזה =]
אבל סבבה...
....
גלעד שליט, אלדד רגב ואהוד גולדווסר - מי ייתן ותחזרו הביתה במהרה ובשלום!!
לזכר סמ"ר לירן סעדיה הי"ד. לנצח תהיה בלבנו, לירן.
לזכר סמל בן כובאני הי"ד. נזכור אותך תמיד.
מזכרת בתיה זה נחמד,יש לי שם שני דודים![]()
[IMG]http://www.airosale.com/***.jpg[/IMG]
סתם חתימה ישנה שהכנתי,להזכיר מאיפה הכול התחיל!!!!
חולה על פורום אטרף,כאן הכול מתחיל...... :*
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
איזה ג'אבאריש
חחח