http://img461.imageshack.us/my.php?image=img1789ee4.jpg
כע אז ככה אני נראה קצת הרבה ערס בתמונה אבל לא נורא.....תגיבו מה שבא לכם מי שמכיר מכיר מי שלא נעים מאוד
http://img461.imageshack.us/my.php?image=img1789ee4.jpg
כע אז ככה אני נראה קצת הרבה ערס בתמונה אבל לא נורא.....תגיבו מה שבא לכם מי שמכיר מכיר מי שלא נעים מאוד
|
|
פיי ערס =)
[18:15:21] <@orcho> orcho - עכשיו תעלה תמונה שלך
[18:15:27] <@FLASH> לא אחי אני מכוער
הורררסס
סתם חח..באמת ניראה קצת ערס =]
ח איך קוראים לך אחיי)
Whose shaded man's blood,
by man shall his blood be shed.
Orphaned Land, Genesis
TomeR says:
ספר לי משו
ישי says:
אני גיי
קוראים לי נוה איך אני אכתוב שתבין nave חחח שם לא קל [=
קוף ירוק [= השפיץ של הפירס אפילו ירוק [=
מה רע בערס ? ;]
אחלה תמונה .
__________________________________________________"עַיִן בְּמַר בּוֹכָה וְלֵב שָׂמֵחָ:"__________________________________________________בובית יש רק אחת
חיפה שליטה)
Whose shaded man's blood,
by man shall his blood be shed.
Orphaned Land, Genesis
TomeR says:
ספר לי משו
ישי says:
אני גיי
חחחחח באמת ניראה ערס P:
אף פעם אל תתווכח עם אידיוט, הוא רק יגרור אותך לרמה שלו ואז יגבור בעזרת ניסיון.
ידידה שלי סיפרה אחותה של הידידה שלי סיפרה לה וזה באמת היא שמעה צעקות וראתה בקטנה יש משטרה כרגע !
מה אתה תגיד לו איך רושמים את השם שלו? :|
Whose shaded man's blood,
by man shall his blood be shed.
Orphaned Land, Genesis
TomeR says:
ספר לי משו
ישי says:
אני גיי
תאמת יתאים לך מזה שיער ארוך הכוונ ה כאילו פאנים וכאלה בשיער
ואחי העגיל שך תליף אותו לשחור יותר יפה..
נערך לאחרונה על ידי - oR -; 08-11-2006 בשעה 15:55.
פפפפפפפפפפפפפפפעעעעעעעעעעאני יגיד לך דוגרי למה לא באלי לבוא?עשיתי שישלכו לי
SMS לטלפון של תחזית יומית מה יהיה היום לפי המזל שלי ורשמו לי שהיה לי יום ארוך ובערב אני צריך לנוח
- שנה טובה , שנה בלי מלחמות ומריבות (: -
וואללה לא נראה לי שיער ארוך...תמיד אני מסתבך אין לי כוח להעמיד אותו ולהשקיע בו וואללה קרחת אחי אני גם אוהב את זה אתה גם קם בבוקר אתה לא דואג לשיער פשוט גם מתלבש שם בושם דורדוראנט וזזה לבית ספר בלי 5-10 דקות על שיער וואללה וכיף לשחק עם זה [=