Use QIP and forget about spam.
|
|
ישי, זה שולט ביותר.
אל תחליף.
איזה כיף
אני היחיד שלא מוטרד.
Life isn't about finding yourself. Life is about creating yourself
חולצות ובלייזרים אלגנט :
http://www.iatraf.co.il/showthread.php?t=878363
אחחחחחח גמלי כל הזמן שולחים =\
תאילנדים בעיקר.. וגרמנים
you dont know how deep you can ride ,untilyou cant get outS U R F
זה כי אתה מקובל יגאל...
הרבה רוצות או רוציםאותך
P:
|
|
In this time are we loving"|
Or do we sit here wondering
Why this world isn’t turning round
"It’s now or never
|
תומר
חח גם לניר יש את זה לי פעם זה היה אין יותר חח
חשבתי אני היחיד :\
אין לי כבר מקום באיגנור בגלל אלה >_>
Everybody needs somebody,
You're not the only one...
נערך אחרון על ידי n00bzZ: היום ב13:37.
שקל ?:\
לא משתמש יותר באי סי קיו ...:\
slickskter@gmail.com
יגאל אני כמעט בטוח שזה קשור לספיי שתקוע לך במחשב... זה היה לי גם פעם... עד שפירמטתי וזה הפסיק.
וחלאס לחוש מבוקש! הם רוצים כסף לא אותך! חחח
ישי התותח
אתה מבוקש מה אתה רוצה![]()
גם לי ים ילדים מנס ציונה וים בנות מת"א אז כבר חשבתי עובדים עלי ושאני אומר ים אולי 30 ילדים ביום....פתחתי חדש![]()
היה לי פעם 30 ביותר לא צוחק
ואז היתי בחול שבועיים וחצי וכיאלו היתחברתי רק איזה 4 פעמים משמה
ומאז לא מוסיפים אותי
מסקנה
אל תחברו לאיסיקיו חודש ויפסיקו חחח