כל יום יש לי בסביבות 15 בקשות לאישור מאלוהים יודע מי כסעומו אבוק [באיסי מי שלא הבין]
|
|
פה זה לא פורקן [אורצ'ו יבין] בעע![]()
Puta los ches!
![]()
חחחח גם לי יש הרבה בקשות אישור ממנו זה נראה לי עוד איזה סוג של וירוס..למה אתם מאשרים אותו בכלל