קהילות פורומים, הורדות, יעוץ ותמיכה


אשכולות דומים

  1. זיינו לי תשכל-----מה אפשר לעשות?.!!!!!....
    על ידי Uiop בפורום דיבורים
    תגובות: 7
    הודעה אחרונה: 04-03-2007, 13:37
  2. תגובות: 46
    הודעה אחרונה: 07-09-2006, 00:06
  3. זהו זיינו אותי בתחת עם תוכנית חדשה וזה קשה תחתת
    על ידי Moshe בפורום כושר ופיתוח גוף
    תגובות: 30
    הודעה אחרונה: 05-05-2006, 16:33
  4. תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 21-10-2005, 15:50
+ תגובה לנושא
עמוד 1 מתוך 2 12 אחרון >>
מציג תוצאות 1 עד 15 מתוך 30

חאלססס ואייייי זיינו לי תשכלללללל

  1. #1
    משתמש כבוד האוואטר של Hitman
    שם פרטי
    יגאל
    תאריך הצטרפות
    08/2004
    גיל
    36
    הודעות
    13,805
    לייקים
    2
    נקודות
    1,282
    משפט מחץ
    יש הרבה דגים בים, אבל כריש כמוני לא תמצאו.

    ברירת מחדל חאלססס ואייייי זיינו לי תשכלללללל

    כל יום יש לי בסביבות 15 בקשות לאישור מאלוהים יודע מי כסעומו אבוק [באיסי מי שלא הבין]

    ציטוט נכתב במקור על ידי ben4455 צפיה בהודעה
    אחי .. אני כאילו עדיין בכוס של האמא שלי.. ואם אני לוחץ על E הוא רק בוכה... והרופא מסתכל כאילו הצידה...

  2. קישורים ממומנים

  3. #2
    חבר בקבוצת Atraf האוואטר של Mc.KorKy
    שם פרטי
    דוד
    תאריך הצטרפות
    04/2006
    גיל
    34
    הודעות
    4,445
    לייקים
    1
    נקודות
    7
    משפט מחץ
    אני אמחץ אותך !! מוהאהא !XD

    ברירת מחדל

    חחחחחחחח
    תהנה ...

    .

  4. #3
    משתמש כבוד
    תאריך הצטרפות
    08/2004
    גיל
    36
    הודעות
    12,019
    לייקים
    1
    נקודות
    46
    משפט מחץ
    אל תשנאי את השחקן מותק תשנאי את המשחק!

    ברירת מחדל

    פה זה לא פורקן [אורצ'ו יבין] בעע

    Puta los ches!


  5. #4
    משתמש כבוד האוואטר של Flash
    תאריך הצטרפות
    10/2004
    הודעות
    11,260
    לייקים
    390
    נקודות
    586
    מין: נקבה

    ברירת מחדל

    גם לי כל מיני אנשים רוסים או ואיי אפשר לחפש את המספר איסיקיו שלהם
    והם כותבים לפעמים גם כותבים לי משהו ברוסית :| יש לי כבר איזה 500000000000 בהתעלמות
    וכל פעם יש עוד ועוד
    זה הכי מעצבן יש לי אותו 7 פעמים ברשימה
    ZLOYfcvfwfovlfkiORG‎
    נערך לאחרונה על ידי Flash; 14-04-2007 בשעה 16:01.



  6. #5
    חבר בקבוצת Atraf האוואטר של Mc.KorKy
    שם פרטי
    דוד
    תאריך הצטרפות
    04/2006
    גיל
    34
    הודעות
    4,445
    לייקים
    1
    נקודות
    7
    משפט מחץ
    אני אמחץ אותך !! מוהאהא !XD

    ברירת מחדל

    חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
    יש לך בעיה עם רוסים !?!??!

    .

  7. #6
    משתמש כבוד האוואטר של Flash
    תאריך הצטרפות
    10/2004
    הודעות
    11,260
    לייקים
    390
    נקודות
    586
    מין: נקבה

    ברירת מחדל

    אם הם באים לי לאיסיקיו ומציקים לי ושולחים לי אתרי סקס רוסים אז כן



  8. #7
    מורחקים
    תאריך הצטרפות
    08/2004
    הודעות
    2,234
    לייקים
    0
    נקודות
    0

    ברירת מחדל

    חחחח גם לי יש הרבה בקשות אישור ממנו זה נראה לי עוד איזה סוג של וירוס..למה אתם מאשרים אותו בכלל

  9. #8
    משתמש כבוד האוואטר של Hitman
    שם פרטי
    יגאל
    תאריך הצטרפות
    08/2004
    גיל
    36
    הודעות
    13,805
    לייקים
    2
    נקודות
    1,282
    משפט מחץ
    יש הרבה דגים בים, אבל כריש כמוני לא תמצאו.

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי Flash צפיה בהודעה
    גם לי כל מיני אנשים רוסים או ואיי אפשר לחפש את המספר איסיקיו שלהם
    והם כותבים לפעמים גם כותבים לי משהו ברוסית :| יש לי כבר איזה 500000000000 בהתעלמות
    וכל פעם יש עוד ועוד
    זה הכי מעצבן יש לי אותו 7 פעמים ברשימה
    ZLOYfcvfwfovlfkiORG‎
    בדיוקקקק
    ויש איזה אחת פלאפי שפותח 70 איסיקיום ויש לה בפרטים אתר כזה עם תמונה שלה חחח סעמו

    רן פורקן זה הפורום ההוא שהיה לא ?

    ציטוט נכתב במקור על ידי ben4455 צפיה בהודעה
    אחי .. אני כאילו עדיין בכוס של האמא שלי.. ואם אני לוחץ על E הוא רק בוכה... והרופא מסתכל כאילו הצידה...

  10. #9
    אוהד בית"ר בלב ובנשמה
    שם פרטי
    דין
    תאריך הצטרפות
    03/2006
    גיל
    34
    הודעות
    4,189
    לייקים
    1
    נקודות
    578
    משפט מחץ
    רק בית"ר ושכולם יזדיינו!!

    ברירת מחדל

    כן אחי גם לי זה היה..
    זה בגלל שנרשמת לאיזה אתר סקס או משהו.. לא יודע איך..

    אחרי פירמוט זה עבר לי (לא יודע אם יש קשר..)
    הייתי משתגע כל חמש דק' היו שולחים לי!!!!!!!!
    והלב בחר בך..בית"ר ירושלים אהבה שהיא חלום!!





    יצחק חיים צמח הלוי
    ת.נ.צ.ב.ה
    יהי זכרו ברוך.

  11. #10
    משתמש כבוד האוואטר של Flash
    תאריך הצטרפות
    10/2004
    הודעות
    11,260
    לייקים
    390
    נקודות
    586
    מין: נקבה

    ברירת מחדל

    יש את זה גם
    vasja-cherepanv
    ואת זה
    שם:
    Kyvynufan‎ Fylitelut‎

    כינוי: Rayzer‎
    ויש
    Navrot.Ka



  12. #11
    משתמש כבוד האוואטר של Hitman
    שם פרטי
    יגאל
    תאריך הצטרפות
    08/2004
    גיל
    36
    הודעות
    13,805
    לייקים
    2
    נקודות
    1,282
    משפט מחץ
    יש הרבה דגים בים, אבל כריש כמוני לא תמצאו.

    ברירת מחדל

    Rayzer‎
    הוא הקש ששבר את גב הגמל או איך שלא אומרים את זה חח לפני 5 דקות הוא שלח לי בקשה לאישור

    ציטוט נכתב במקור על ידי ben4455 צפיה בהודעה
    אחי .. אני כאילו עדיין בכוס של האמא שלי.. ואם אני לוחץ על E הוא רק בוכה... והרופא מסתכל כאילו הצידה...

  13. #12
    משתמש כבוד האוואטר של Flash
    תאריך הצטרפות
    10/2004
    הודעות
    11,260
    לייקים
    390
    נקודות
    586
    מין: נקבה

    ברירת מחדל

    אגב איך הלוגו החדש שלי ? קצת ריק לא ?



  14. #13
    S h o n 6 0 4 e v e r האוואטר של Shon60
    תאריך הצטרפות
    02/2007
    הודעות
    11,892
    לייקים
    3
    נקודות
    7,500
    משפט מחץ
    if you can't beat them, be them

    ברירת מחדל

    לוגו יפה, אבל אתה יכול להוסיף לו יותר דברים כדי שיהיה יותר מרשים

  15. #14
    משתמש כבוד האוואטר של Hitman
    שם פרטי
    יגאל
    תאריך הצטרפות
    08/2004
    גיל
    36
    הודעות
    13,805
    לייקים
    2
    נקודות
    1,282
    משפט מחץ
    יש הרבה דגים בים, אבל כריש כמוני לא תמצאו.

    ברירת מחדל

    כה קצת ריק כזה באמת

    ציטוט נכתב במקור על ידי ben4455 צפיה בהודעה
    אחי .. אני כאילו עדיין בכוס של האמא שלי.. ואם אני לוחץ על E הוא רק בוכה... והרופא מסתכל כאילו הצידה...

  16. #15
    I Like the way he moves
    האוואטר של LoaCker
    שם פרטי
    רן
    תאריך הצטרפות
    12/2005
    גיל
    34
    הודעות
    5,596
    לייקים
    0
    נקודות
    182
    משפט מחץ
    משפט ערבי עתיק אומר - العرب اونلاين
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי Flash צפיה בהודעה
    גם לי כל מיני אנשים רוסים או ואיי אפשר לחפש את המספר איסיקיו שלהם
    והם כותבים לפעמים גם כותבים לי משהו ברוסית :| יש לי כבר איזה 500000000000 בהתעלמות
    וכל פעם יש עוד ועוד
    זה הכי מעצבן יש לי אותו 7 פעמים ברשימה
    ZLOYfcvfwfovlfkiORG‎
    וואלה גם אותי הוא מנסה להוסיף 7 פעמים
    אל תוסיף זה ווירוס




    הפירוש מאחורי הכינוי (:


+ תגובה לנושא
עמוד 1 מתוך 2 12 אחרון >>


הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך


כל הזמנים הם לפי GMT +3. השעה כרגע היא 17:10.
מופעל על ידי vBulletin™ © גרסה 4.1, 2011 vBulletin Solutions, Inc. כל הזכויות שמורות.
פעילות הגולשים
אומנות וגרפיקה
מוזיקה
ספורט
סדרות טלוויזיה
סרטים וקולנוע
קנייה ומכירה
רשתות חברתיות
הבורר 3
פורומי פנאי ובידור
סרטים
סדרות
משחקים
דיבורים
אקטואליה
בעלי חיים
בדיחות והומור
משחקי ספורט
הבורר
מחשבים וטכנולוגיה
תמיכה טכנית
חומרה ומודינג
תוכנות להורדה
סלולארי וגאדג'טים
רקעים למחשב
ציוד הקפי למחשב
אבטחת מידע
תכנות ובניית אתרים
כסף ברשת
אייפון
בריאות ואורח חיים
כושר ופיתוח גוף
דיאטה
צבא וגיוס
יעוץ מיני
מה שבלב
אומנות הפיתוי
יהדות
מיסטיקה ורוחניות
אתאיזם ודתות

נושאים: 2,514,313 | הודעות: 8,214,907 | משתמשים: 315,603 | המשתמש החדש ביותר: upizijoj | עיצוב גרפי: סטודיו עודד בביוף | קידוד: rellect