אני עושה 004 נקווה שלא יפתיעו בתרגילים מהירח ...
אני עושה 004 נקווה שלא יפתיעו בתרגילים מהירח ...
|
|
גם אני :\ איזה מורה זונה, הורידה לי על זה שלא הכנתי שיעורי בית :|
תגידו, יש לי שאלה בהסתברות:
שני ספורטאים מתחרים בשחייה ובריצה. ההסתברות של הספורטאי הראשון לנצח בשחייה היא 0.75, ונצח בריצה אם ידוע שניצח בשחייה, היא 0.4. ההסתברות של הספורטאי השני לנצח בשתי התחרויות היא 0.15.
א) מהי ההסתברות של הספורטאי הראשון לנצח בשתי התחרויות?
ב) מהי ההסתברות של הספורטאי השני לנצח בתחרות אחת בלבד?
א זה קל ברמות, אבל לא הצלחתי את ב' :\
תשובות (לשם השוואה):
א) 0.3
ב) 0.55
[חנצ'וווק] *מכין לחנצ'י שוקו* > :] <
D:
אני ניגש ל005 בחורף רק
אז בהצלחה לכולכם :X
Bring the Violence-
ססעמק אני עושה 005 (מגן 100) ושעה אני מחפש בגרויות של שנים קודמות ולא מוצא איזה באסה..
יאללה יהיה טוב
בהצלחה לכולם
"הבאתי לך ברזילאיות עם חוטיני מסתובבות לך בבית חופשי, ואתה לא עושה כלוםלפחות שיעמוד לך בשביל הנימוס" (אסי כהן_מסודרים)
אז תבקש...
http://www.geva.co.il/geva/cat.asp?c...4&parentid=423
כנס למועד הרצוי , ואז בצד שמאל למעלה שאלונים
שחיה: ספורטאי 1 לנצח- 0.75
ספורטאי 2 לנצח- 0.25 (משלים ל1)
ריצה:
אם הספורטאי ה1 ניצח בשחיה אז ההסתברות שניצח בריצה 0.4
אם הספורטאי ה1 ניצח בשחיה אז ההסתברות שספורטאי 2 ינצח בריצה 0.6 (משלים ל1)
ההסתברות שהשני ינצח בשניהם זה 0.15
אם הספורטאי ה2 ינצח (שזה 0.25) אז ההסתברות שניצח גם בריצה זה X
0.25X=0.15
X=0.6
ומכאן אני מבינים ש=>
אם הספורטאי ה2 ניצח בשחיה אז ההסתברות שינצח גם בריצה 0.6
אם הספורטאי ה2 ניצח בשחיה אז ההסתברות שספורטאי 1 ינצח בריצה 0.4 (משלים ל1)
לסיכום:
שחיה: ספורטאי 1 לנצח- 0.75
ספורטאי 2 לנצח- 0.25 (משלים ל1)
ריצה:
אם הספורטאי ה1 ניצח בשחיה אז ההסתברות שניצח בריצה 0.4
אם הספורטאי ה1 ניצח בשחיה אז ההסתברות שספורטאי 2 ינצח בריצה 0.6 (משלים ל1)
אם הספורטאי ה2 ניצח בשחיה אז ההסתברות שינצח גם בריצה 0.6
אם הספורטאי ה2 ניצח בשחיה אז ההסתברות שספורטאי 1 ינצח בריצה 0.4 (משלים ל1)
. P= 0.25X0.4+0.75X0.6=0.1+0.45= 0.55
(קרדיט להיידפארק)
ב"ה אני מבין את החומר מצויין מה שכואב זה שכל השנה לא ידעתי כלום אז המגן 75 ב005
וב3 100 :\
אני לא מבין איך עושים שני שאלונים כל כך קיצוניים באותו זמן...
זה לא שיש אפילו מכנה אחד משותף בין שני השאלונים האלה
איזה טמטום
אני מוגש ב04 על 85
וב03 על 70
אני חייב להוציא איזה 90-100
ואני יכול..פשוט במגן לא בדקתי כי אני הומו זה הכל..=\
אבל לא לדאוג חח
אני עושה מה שעשיתי במגן באזרחות....רששמתי בענק על הידיים לבדוק חחח
יאללה שיהיה בהצלחה לכולםםם
יאללה עוד כמה שעות בגרות...ררר
העליתי השערה שבגלל המצב בשדרות שמקשה על התלמידים שם להתכונן כראוי לבגרות אז בטח משרד החינוך יביא הפעם בגרות קלה שתהיה גמישה גם לשדרותניקים , מה אתם אומרים?
חחחח
חח אל תפוס אותי במילה, יש מצב שמשרד החינוך בונה את הבגרויות הרבה הרבה הרבה לפני...
בוא נקווה שיהיה קל בכל מקרה
יהיה טוב בע"ה זה מה שבטוח
:]