אני דלוק על מלכת שווא... שם לא הייתי.. היתי כמעט בכל מה שאמרתם.. ואני יורד עם ההורים שלי ואולי עם חבר..
אני דלוק על מלכת שווא... שם לא הייתי.. היתי כמעט בכל מה שאמרתם.. ואני יורד עם ההורים שלי ואולי עם חבר..
|
|
מלכת שוואא.. אחי
אם יש תקציב? דן.
רק דן, טוב נו, זה כי הבעלים חברים שלנו XD
אבל עדיין, אחד המלונות היותר טובים.
.The pure and simple truth is rarely pure and oh, never so simple
נראה כמו בית החרושת לעננים פשט את הרגל
או לפחות את עורו-
מפאת חוסר ביקוש,
והכל מתפרק עלינו.
מלכת שבא, מרידיאן, מלון דן(צמוד להרודס) , המלך שלמה (בין הותיקים, לא רע בכלל)