קהילות פורומים, הורדות, יעוץ ותמיכה


אשכולות דומים

  1. תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 11-10-2007, 18:09
  2. תגובות: 13
    הודעה אחרונה: 13-09-2007, 16:22
  3. מי שחושב שהוא שולט בפוטושופ שיכנס
    על ידי super G בפורום גרפיקה ועיצוב אתרים
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 12-09-2006, 20:17
  4. תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 03-07-2006, 04:08
  5. דחוף! מי שחושב שהוא טוב בלמצוא משחק שיכנס..
    על ידי CristianoRonaldo בפורום משחקים להורדה
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 12-03-2006, 22:41
+ תגובה לנושא
עמוד 2 מתוך 3 << ראשון 123 אחרון >>
מציג תוצאות 16 עד 30 מתוך 43

דיון| 50 ראפר או סתם אחד שחושב שהוא קול? - עמוד 2

  1. #16
    מורחקים
    שם פרטי
    אסף
    תאריך הצטרפות
    05/2006
    גיל
    33
    הודעות
    731
    לייקים
    0
    נקודות
    0
    משפט מחץ
    כסף מביא כסף :]
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    האמתי שאני לא ממש מכיר אותו אבל שמישהו יעלה שיר שלו..

  2. קישורים ממומנים

  3. #17
    משתמש באימונים
    תאריך הצטרפות
    05/2007
    הודעות
    176
    לייקים
    0
    נקודות
    8

    ברירת מחדל

    יאללה מה אתם שרמוטות עאלק סתם ראפר
    לחו דחפו משו לתחת!!!!! פיפטי אחד הראפרים היותר טובים שיש... אני מדבר על סיגנון, קצב, ליריקה...
    מי שחושב שהוא סתם חש זה כי הוא מושפע מהאלה שאומרים שהוא מסכן וזה.. ומכריחים את עצמם לא לאהוב אותו.. והוא בהחלט כמה רמות מעל הרבה ראפרים ואני לא יציין שמות

  4. #18
    מורחקים
    שם פרטי
    אסף
    תאריך הצטרפות
    05/2006
    גיל
    33
    הודעות
    731
    לייקים
    0
    נקודות
    0
    משפט מחץ
    כסף מביא כסף :]
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי saharg277 צפיה בהודעה
    יאללה מה אתם שרמוטות עאלק סתם ראפר
    לחו דחפו משו לתחת!!!!! פיפטי אחד הראפרים היותר טובים שיש... אני מדבר על סיגנון, קצב, ליריקה...
    מי שחושב שהוא סתם חש זה כי הוא מושפע מהאלה שאומרים שהוא מסכן וזה.. ומכריחים את עצמם לא לאהוב אותו.. והוא בהחלט כמה רמות מעל הרבה ראפרים ואני לא יציין שמות
    מה אתה רוצה? התעללו בך שהייתה קטן?

    מה אתה מקלל?!

  5. #19
    Atraf's VIP
    תאריך הצטרפות
    10/2004
    הודעות
    8,529
    לייקים
    0
    נקודות
    565
    משפט מחץ
    why to drink and drive when u can smoke and fly...

    ברירת מחדל

    אני לא מתלהב ממנו אבל בארה"ב הוא הולך חזק




  6. #20
    משתמש ותיק האוואטר של avidorturgi
    תאריך הצטרפות
    08/2007
    גיל
    33
    הודעות
    5,528
    לייקים
    0
    נקודות
    4
    משפט מחץ
    שיק שק שוק
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    מ'זה עוד פעם "קול" חח... הוא ראפר מצויון ואני חולה עליו!!!!!!!!!!!!

  7. #21
    משתמש מתקדם
    תאריך הצטרפות
    09/2007
    הודעות
    797
    לייקים
    0
    נקודות
    387
    משפט מחץ
    ילדי מייפל הם נמלים, הם הרבה וביחד יכולים להרוג חילזון

    ברירת מחדל

    ראפר די טוב אני לא ממש אוהב אותו רק כמה שירים בודדים שלו

  8. #22

    ברירת מחדל

    הוא אחד החזקים כמו שמישו אמר פה תלמדו אנגלית טוב תשמעו תשירים שלו ואז נדברר ועם גם אז תגידו שהוא לא משו וואלה אני יפסיק לשמוע שירים שלו גם !

  9. #23
    משתמש באטרף האוואטר של -Fuya
    שם פרטי
    מקמק
    תאריך הצטרפות
    02/2007
    גיל
    34
    הודעות
    13,040
    לייקים
    25
    נקודות
    10
    משפט מחץ
    עדיף לאבד רגע מהחיים מאשר לאבד שתי רגעים מהחיים
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    אם הוא סתם היה אחד שחושב שהוא קול, לא היית יודע איך קוראים לו.
    עובדה שהוא מופיע במקומות בצד שני של כדור הארץ ועדיין פה חושבים שהוא טוב.

    מי שלא לחץ על הביצה היום מניאק

    עד מתי נוב 10

  10. #24
    משתמש מתקדם
    שם פרטי
    טל רו
    תאריך הצטרפות
    12/2005
    גיל
    34
    הודעות
    833
    לייקים
    0
    נקודות
    5
    משפט מחץ
    הבטלה מביאה לידי שיעמום. והשיעמום מביא לידי חטא.
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    אחלה זמר.. רק שהוא נהיה ממוסחר שזה קצת פגע בו... ובאלבום האחרון שלו....
    בברכה, טל רובין.




  11. #25

    ברירת מחדל פיפטי אפס

    פיפטי אפס
    ממוסחר
    מלשין
    שר מסריח
    וה g -uint
    הם G -UNOT
    כולם אפסים אלק גורילות
    חבורה של קופים
    בבונים
    אם אתם מחפשים דמות להערצה זה את
    the game
    הוא אחלה ,אחלה זה לא מילה
    the black wallstreet
    זה אחלה צוות
    תקשיבו .......

  12. #26
    משתמש מתקדם האוואטר של שי 360
    שם פרטי
    שי
    תאריך הצטרפות
    09/2006
    גיל
    34
    הודעות
    747
    לייקים
    1
    נקודות
    1
    משפט מחץ
    א.מ.ת.

    ברירת מחדל

    הוא זמר טוב אבל חושב את עצמו =\
    לא אוהב אותו ממש
    אמינם זה שליטה !!!!

  13. #27
    משתמש באטרף האוואטר של -Fuya
    שם פרטי
    מקמק
    תאריך הצטרפות
    02/2007
    גיל
    34
    הודעות
    13,040
    לייקים
    25
    נקודות
    10
    משפט מחץ
    עדיף לאבד רגע מהחיים מאשר לאבד שתי רגעים מהחיים
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    TAL_RU אמר שהוא התמסחר וזה פגע בו...
    לא ממש שומע אותו ומעריץ, שומע סתם כמה שירים בקושי גם כן בתור היפהוף טראנס שכיף לשמע...
    אני יותר אוהב את סאבלימינאל שגם התמסחר וממש התמסחר שזה ממש דפק לו את האלבומים.
    הראשון היה פצצה כל הלהיטים הם מהראשון. השני גם היו כמה שירים טובים ובאחרון לא היה כלום!
    למשל הלהיט שממש להיט שלו היה טורו.
    אם טורו היה יוצא לפניי 4 שנים ככה לעומת השירים האחרים זה נחשב קקה שיר.
    הסגנון הישן היה פי 100!

    מי שלא לחץ על הביצה היום מניאק

    עד מתי נוב 10

  14. #28

    ברירת מחדל

    כל מי שאומר שהוא חרטא אין לי מושג..תראו תא השירי ראפ הכי גדולים..in da club...this is how we do.....אחד התותחים...עכשיו הוא נעשה קצת ישן והגיע זמן שיפנה את מקומו אבל עדיין פעם היו לו שירים מעולים !!!

    ראפר מצוין!!

  15. #29
    מורחקים האוואטר של poweRz
    תאריך הצטרפות
    09/2007
    הודעות
    976
    לייקים
    0
    נקודות
    0
    משפט מחץ
    IsraLe
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    לא מתלהב ממנו,מידי פעם מוציא שיר טוב...
    אני גם חושב שהוא עושה הרוב שרים יפים שכול העולם כמת שומע ...

  16. #30

    ברירת מחדל

    אין ספק שפיפטי הוא תותח אבל אני לא ממש מתלהב ממנו
    השיר שבזכותו הוא התפרסם in da club עד היום אני שומע אותו ואני אומר שהוא הכי טוב
    אבל הוא נהיה ממוסחר וזה פגע בו מאוד והוריד מהרמה שלו
    לדעתי הראפר הכי טוב זה אמינם כי גם כשהוא התפרסם מאוד וכל זה הוא נשאר תותח
    ואם אני יכול להגיד על שיר אחד חדש שאהבתי זה hustler ambition זה שיר באמת חזק
    stright to the bank שזה מהאלבום החדש למשל אני לא ממש יודע למה הוא זכה לפירסום כזה(משמיעים אותו הרבה)סתם צחוק מפגר
    מסקנה:אחלה ראפר הוא מעל הרבה ראפרים אחרים אבל הוא התמסחר והשתן עלה לו לראש

    דרך אגב מישו מכיר פה את tarntula? הוא עושה בעיקר גנגסטא ראפ

+ תגובה לנושא


הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך


כל הזמנים הם לפי GMT +3. השעה כרגע היא 08:54.
מופעל על ידי vBulletin™ © גרסה 4.1, 2011 vBulletin Solutions, Inc. כל הזכויות שמורות.
פעילות הגולשים
אומנות וגרפיקה
מוזיקה
ספורט
סדרות טלוויזיה
סרטים וקולנוע
קנייה ומכירה
רשתות חברתיות
הבורר 3
פורומי פנאי ובידור
סרטים
סדרות
משחקים
דיבורים
אקטואליה
בעלי חיים
בדיחות והומור
משחקי ספורט
הבורר
מחשבים וטכנולוגיה
תמיכה טכנית
חומרה ומודינג
תוכנות להורדה
סלולארי וגאדג'טים
רקעים למחשב
ציוד הקפי למחשב
אבטחת מידע
תכנות ובניית אתרים
כסף ברשת
אייפון
בריאות ואורח חיים
כושר ופיתוח גוף
דיאטה
צבא וגיוס
יעוץ מיני
מה שבלב
אומנות הפיתוי
יהדות
מיסטיקה ורוחניות
אתאיזם ודתות

נושאים: 2,513,427 | הודעות: 8,214,021 | משתמשים: 315,603 | המשתמש החדש ביותר: upizijoj | עיצוב גרפי: סטודיו עודד בביוף | קידוד: rellect