|
|
כיף לך גבר תהנה אחי!
תהנה שם ...
רב סרן-רועי קליין.
רועי קליין היה סגן מפקד גדוד סמג"ד 51 של גולני.בעת שהיית הגדוד ומס' גדודים אחרים בבנת-ג'בל ,נזרק רימון אל עבר בית בו נכחו קליין וגדודו.קליין זינק על הרימון בקריאת:"שמע ישראל" ונהרג.ובכך,הציל את שאר החיילים. (מלחמת לבנון השנייה)
אההה אחי !
חחחח מחכה שתחזור נעשה משחק !??!
תהנה בגרמניה !
פעם היה כייף....
אפשר עבריתת..
שמישהו יתרגם..
חח גרמניה
מעצב גראפי לכל מטרה.
אנגלית הא .?
אוקי
Keep the blue side up.i