קהילות פורומים, הורדות, יעוץ ותמיכה


+ תגובה לנושא
עמוד 1 מתוך 3 123 אחרון >>
מציג תוצאות 1 עד 15 מתוך 36

Hellooooo

  1. #1
    משתמש כבוד האוואטר של Red Devils
    שם פרטי
    תומר
    תאריך הצטרפות
    09/2005
    הודעות
    10,528
    לייקים
    1
    נקודות
    20
    משפט מחץ
    "יש מצב לגזוז?"
    מין: זכר

    ברירת מחדל Hellooooo

    how r u everybody!!!!!
    i am now in exchange stuednts in germany.
    i am talking from my host´s computer.

    what is new:
    Manchester United glad to present you the Red Weapon

    Be Careful

  2. קישורים ממומנים

  3. #2
    משתמש ותיק האוואטר של Mr.YeLLoW
    שם פרטי
    תמיר
    תאריך הצטרפות
    05/2007
    הודעות
    7,449
    לייקים
    102
    נקודות
    16,689
    משפט מחץ
    יוסי ומשה קפצו מבניין.. מה אכפת לקיפוד, הוא לא מעשן
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    אין הרבה דברים חדשים..
    למה אתה כותב באנגלית?




  4. #3
    משתמש ותיק האוואטר של OrGeNaL
    שם פרטי
    עידן
    תאריך הצטרפות
    04/2007
    הודעות
    7,437
    לייקים
    1
    נקודות
    0
    משפט מחץ
    אל תבכה בגלל שזה נגמר. חייך בגלל שזה קורה

    ברירת מחדל

    חחח כי בה לו!

  5. #4
    משתמש כבוד
    תאריך הצטרפות
    11/2004
    הודעות
    19,098
    לייקים
    469
    נקודות
    1
    משפט מחץ
    אני חי מסוואל לסוואל , מהתקפה להתקפה , מגל לגל כשאין גלים אני כמו מת כשהים עולה אני קם לתחיה
    מין: נקבה

    ברירת מחדל

    חחח לול אין חדש חוץ משיניב עלה למנהל אתר וזהוא בכללי
    The Pod



  6. #5
    משתמש כבוד האוואטר של Red Devils
    שם פרטי
    תומר
    תאריך הצטרפות
    09/2005
    הודעות
    10,528
    לייקים
    1
    נקודות
    20
    משפט מחץ
    "יש מצב לגזוז?"
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    i am in his house and he his german!
    do u think its more easy to me?
    Manchester United glad to present you the Red Weapon

    Be Careful

  7. #6
    משתמש כבוד האוואטר של shachar4490
    שם פרטי
    שחר
    תאריך הצטרפות
    07/2007
    הודעות
    6,642
    לייקים
    0
    נקודות
    0
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    מה קורה אחי? איך החיים שם בחו"ל?
    מי מארח אותך..? O_O

  8. #7
    משתמש כבוד
    תאריך הצטרפות
    11/2004
    הודעות
    19,098
    לייקים
    469
    נקודות
    1
    משפט מחץ
    אני חי מסוואל לסוואל , מהתקפה להתקפה , מגל לגל כשאין גלים אני כמו מת כשהים עולה אני קם לתחיה
    מין: נקבה

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי Red Devils צפיה בהודעה
    i am in his house and he his german!
    do u think its more easy to me?
    עברתה לגור לשם לתמיד?<
    The Pod



  9. #8
    משתמש כבוד האוואטר של Red Devils
    שם פרטי
    תומר
    תאריך הצטרפות
    09/2005
    הודעות
    10,528
    לייקים
    1
    נקודות
    20
    משפט מחץ
    "יש מצב לגזוז?"
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי shachar4490 צפיה בהודעה
    מה קורה אחי? איך החיים שם בחו"ל?
    מי מארח אותך..? O_O
    someone that i just met here in germany
    Manchester United glad to present you the Red Weapon

    Be Careful

  10. #9
    Yotam
    אורח

    ברירת מחדל

    אחי יפה לך אתה גר שם עכשיו?

  11. #10
    משתמש כבוד האוואטר של Red Devils
    שם פרטי
    תומר
    תאריך הצטרפות
    09/2005
    הודעות
    10,528
    לייקים
    1
    נקודות
    20
    משפט מחץ
    "יש מצב לגזוז?"
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי yotam90 צפיה בהודעה
    אחי יפה לך אתה גר שם עכשיו?
    lo!!!
    ani hozer laarez beshabat habaa
    Manchester United glad to present you the Red Weapon

    Be Careful

  12. #11
    משתמש כבוד האוואטר של OmeR
    שם פרטי
    פטרוז
    תאריך הצטרפות
    08/2005
    הודעות
    5,607
    לייקים
    2
    נקודות
    2,599
    משפט מחץ
    What has 4 legs and an arm? A happy Pit Bull
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    תזהר שלא יבדקו אותך =]]]
    יא שלמון כוסון XD
    It's getting kind of hard to believe
    things are going to get better
    I've been drowning too long to believe
    that the tide's going to turn

    And I've been living too hard to believe
    that things are going to get easier now
    I'm still trying to shake off the pain
    from the lessons I've learned

    And if I see van Helsing, I swear
    to the Lord I will slay him!
    A-ha-ha-haa! Take it from me
    I swear I will let it be so! A-ha-ha-haa!!

    Blood will run down his face
    when he is decapitated...aah!
    his head on my mantle is how
    I will let this world know:

    .




  13. #12
    משתמש ותיק
    שם פרטי
    אלירן
    תאריך הצטרפות
    04/2007
    הודעות
    9,272
    לייקים
    1
    נקודות
    0
    משפט מחץ
    "יש בחורות רואים כסף שוכחים...."
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי Red Devils צפיה בהודעה
    lo!!!
    ani hozer laarez beshabat habaa
    מקווה שאתה נהנה שם אחי!
    חג שמח
    Two years he walks the earth. No phone, no pool, no pets, no cigarettes. Ultimate freedom. An extremist. An aesthetic voyager whose home is the road…Ten days and nights of freight trains and hitchhiking bring him to the Great White North. No longer to be poisoned by civilization he flees, and walks alone upon the land to become lost in the wild. - Alexander Supertramp May 1992

    כלים שימושיים:
    Everest | CPUZ | Java |Flash |NOD32


  14. #13
    מורחקים
    תאריך הצטרפות
    08/2006
    גיל
    34
    הודעות
    3,247
    לייקים
    0
    נקודות
    0
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    פיי,איך שם?כיף?

  15. #14
    משתמש כבוד האוואטר של AND
    שם פרטי
    אדם
    תאריך הצטרפות
    06/2005
    גיל
    35
    הודעות
    12,532
    לייקים
    106
    נקודות
    1,555
    משפט מחץ
    נשבר?, התקלקל? פנו לשאולי :) (הוא יקנה חדש)
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    manchester sucks


  16. #15
    משתמש כבוד
    תאריך הצטרפות
    11/2004
    הודעות
    19,098
    לייקים
    469
    נקודות
    1
    משפט מחץ
    אני חי מסוואל לסוואל , מהתקפה להתקפה , מגל לגל כשאין גלים אני כמו מת כשהים עולה אני קם לתחיה
    מין: נקבה

    ברירת מחדל

    ^^ סטח עם על הנאצים האלה.. סתם יש ויש..
    כמה זמן אתה גבר שם?<
    The Pod



+ תגובה לנושא
עמוד 1 מתוך 3 123 אחרון >>


הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך


כל הזמנים הם לפי GMT +3. השעה כרגע היא 18:41.
מופעל על ידי vBulletin™ © גרסה 4.1, 2011 vBulletin Solutions, Inc. כל הזכויות שמורות.
פעילות הגולשים
אומנות וגרפיקה
מוזיקה
ספורט
סדרות טלוויזיה
סרטים וקולנוע
קנייה ומכירה
רשתות חברתיות
הבורר 3
פורומי פנאי ובידור
סרטים
סדרות
משחקים
דיבורים
אקטואליה
בעלי חיים
בדיחות והומור
משחקי ספורט
הבורר
מחשבים וטכנולוגיה
תמיכה טכנית
חומרה ומודינג
תוכנות להורדה
סלולארי וגאדג'טים
רקעים למחשב
ציוד הקפי למחשב
אבטחת מידע
תכנות ובניית אתרים
כסף ברשת
אייפון
בריאות ואורח חיים
כושר ופיתוח גוף
דיאטה
צבא וגיוס
יעוץ מיני
מה שבלב
אומנות הפיתוי
יהדות
מיסטיקה ורוחניות
אתאיזם ודתות

נושאים: 2,514,326 | הודעות: 8,214,920 | משתמשים: 315,603 | המשתמש החדש ביותר: upizijoj | עיצוב גרפי: סטודיו עודד בביוף | קידוד: rellect