עבד לי יותר מהר!
כן, הפורום מהיר.
הפורום ממש זוחל.
לא מהיר ולא איטי
עבד לי יותר מהר!
|
|
"לא מהיר ולא איטי"
פעם מהיר , פעם לא ...
פעם היה כייף....
האמת שאני כרגע בבית, אבל בבית זה עלה מהר יותר.
הצבעתי לא מהר ולא איטי.
[חנצ'וווק] *מכין לחנצ'י שוקו* > :] <
D:
עבד יותר מהר מקודם
היה יותר מהיר..
לא מהיר ולא איטי
הוא זוחל לי אתמול היה מהיר יותר
מממ כשנרשמתיי עבד יותר טוב...עכשיו יודע...נחמד כזה מסתדרים!
דיי זוחל לי בזמן האחרון.
.The pure and simple truth is rarely pure and oh, never so simple
נראה כמו בית החרושת לעננים פשט את הרגל
או לפחות את עורו-
מפאת חוסר ביקוש,
והכל מתפרק עלינו.