החזק ביותר ששמתי זה הייה היום
איך ניבעלתי!!
החתולה שלי קפצה כמה מטרים מירוב פחד...
החזק ביותר ששמתי זה הייה היום
איך ניבעלתי!!
החתולה שלי קפצה כמה מטרים מירוב פחד...
|
|
חח :\ לנו אין, באסהה
The Pod
חחח איזה טמבל
אש בתחתון :0
בואנה היה גם לי בבוקר
פתאום הממיר שלי עשה בום קטן כזה לאללה פתאום היה רעם מטורף חשבתי הפציצו לי תבית כל החלונות רעדו
גם פה באשדוד ברד!
See a person like me smoke weed till i hallucinate
גל אתה אוהב לפתוח נושאים על כל דבר שקורה |:::::::::::
וכה ירד קצת ברד chill
=-O