תחדש אחי.
|
|
מזל טוב ותתחדש...![]()
אחייי תחדש!!
ותגיד אם אתה מרוצה/לא מרוצה מהפלא כי חבר שלי גם רוצה לקנות!
חחח אבל קראתי עליו סיקור וזה פאלפון תותח אז אני משאר שאתה מרוצה חח..
Nemesis
ממש יפה מזל"ט אני התלבטתי בין זה לבין K610i ובסוף לקחתי את ה-K610i