התחדשתי בסוני אריקסון W910I!
פאלפון חייה! :]
![]()
התחדשתי בסוני אריקסון W910I!
פאלפון חייה! :]
![]()
נערך לאחרונה על ידי OrGeNaL; 24-01-2008 בשעה 19:08.
|
|
מ"ט
נחמד ..
סתם אחי , תתחדש מכשיר סוס![]()
מזל טוב![]()
בברכה, Joni
וואי איזה קטע!!חבר שלי קיבל היום בדיוק אותו דבר אחי!!זה הסליידר הזה נכון??דק אחו ******
כן פלאפון חמוד
[18:15:21] <@orcho> orcho - עכשיו תעלה תמונה שלך
[18:15:27] <@FLASH> לא אחי אני מכוער
1. מזל טוב
2. איזה חברה אתה?
3. כמה הוא עלה?
4. איך הרמקול?
5. כמו 4
מזל טוב אחי
אין על W660i
פפפפפפפפפפפפפפפעעעעעעעעעעאני יגיד לך דוגרי למה לא באלי לבוא?עשיתי שישלכו לי
SMS לטלפון של תחזית יומית מה יהיה היום לפי המזל שלי ורשמו לי שהיה לי יום ארוך ובערב אני צריך לנוח
- שנה טובה , שנה בלי מלחמות ומריבות (: -
תתחדש.
The Pod