נכתב במקור על ידי Perfection ווו נראה לי שאנחנו מכירים? ישך לך ד"ש בחזרה מאבירם :} .. מה אתה מצחיקול רציני.. זה שעון של 450 שקל.. זה היה במטרה להחליף את הסוני על השעון שלי בחזרה.. חח לא אחייי חחחחח איזה חביב הוא מגיב לכל אחד נותן להם יחס אישי... רואים שאתה איש מכירות חחחחחחחחחח
חחחחחחחחחחחחח
לול
Keep the blue side up.i
חוקי הפורום