קהילות פורומים, הורדות, יעוץ ותמיכה


אשכולות דומים

  1. כנסו לשמוע סיפור מפחיד!!!
    על ידי matan_lan בפורום דיבורים
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 20-05-2007, 19:07
  2. תגובות: 21
    הודעה אחרונה: 06-10-2006, 03:50
  3. יוו איזה סרט אני מת... כנסו לשמוע סיפור
    על ידי BarX בפורום דיבורים
    תגובות: 22
    הודעה אחרונה: 22-08-2006, 20:33
  4. כנסו שמעו סיפור על האדמין "הגבר " שלכם
    על ידי Xanax בפורום דיבורים
    תגובות: 16
    הודעה אחרונה: 01-10-2005, 09:58
+ תגובה לנושא
עמוד 1 מתוך 2 12 אחרון >>
מציג תוצאות 1 עד 15 מתוך 18

כנסו תשמעו סיפור :]

  1. #1
    משתמש כבוד
    שם פרטי
    דניאל
    תאריך הצטרפות
    08/2005
    הודעות
    14,310
    לייקים
    1
    נקודות
    116
    משפט מחץ
    המשפט מחץ הזה יותר חרוש מפלאפל עם צ'יפס בפיתה

    ברירת מחדל כנסו תשמעו סיפור :]

    למי שלא יודע אני מוכר רפליקות של שעוני יוקרה..
    בקיצור אני וחבר שלי ישבנו אצלו בבית, ואז דיברנו עם חברים שלא ראינו איזה שנה או יותרר וישבנו איתם בבית של אחד מהם
    בקיצור היו לי חמישה שעונים בתיק במקרה, אז הראיתי להם אותם ומבלי ששמתי לך אחד מהם לקח שעון בלי ששמתי לבב..
    חזרתי הביתה וראיתי שהשעון נעלם רק יום למחורת, בקיצור התקשרתי לאחד מהם אמרתי לו שנעלם לי שעון וזה.. הוא אמר "נראה לך שאני או לידור נעשה דבר כזהה?" קיצור לא השתכנעתי הלכתי אל לידור הביתה כי שם הייתי עם השעון, לידור לא היה שם, יצאתי החוצה, חבר שלי אבירם אמר לי תכנס שוב תחפש את השעון בחדר ואם לא תמצא קח משהו יקר אחר ואז נעשה החלפות אני ולידור בעד השעון..
    בקיצור נכנסתי אני מחפש שם איזה 10 דקות את השעון ולא מוצאאאא ואז אבירם נכנס ואנחנו מחפשים ביחדדד.. ולא מוצאייםםם, בקיצור אמרנו בוא נקח לו את הסוני, אנחנו באים לצאת מהחדר פתאום אח של לידור הגדול נכנס עם הפלאפון ומתיישב בסלון מול הדלת ומדבר ושקוע בטלפון ( כמובןשאף אחד לא ידע שאנחנו בבית חוץ מאח שלו הקטן) . החלטנו לשים את הסוני על עדן החלון ואז לקחת אותו מהגינהה אז פתחנו את החלון שמנו שם את הסוני, אנחנו באים לצאת מהחדר פתאום אבירם עושה לי "ואואו דניאל קבל איזה חלון ענק יש על הגינהה" ואני ואבירם נקרעים מצחוק בינתיים.
    לקחתי את הסוני דחפתי אותו לביצים ויצאנו מול אחשלו המסטול הזה היה שקוע בטלפון הוא לא שם לב, יצאנו החוצה נקרענו מצחוקקקקק

    אני ואבירם מנסים להשיג שלטים מחברים ומחפשים למי יש סוני שבנתיים נשחק חח אבל בסוף לידור התקשר אחרי 10 דקות בא הביא את השעון ולקח את הסוני..
    בסוף התברר שזה לא לידור וזה החבר השני אז עוד יותר הופתעתיי כי לא האמנתי עליו..

    יומיים אחרי זה הסתבכתי עם שבט בדואי בבאר שבע יא באבא איזה מפחיד אבל זה כבר סיפור אחרר...


    /www.anonymous.org.il
    /www.anonymous.org.il

    כנסוו

  2. קישורים ממומנים

  3. #2
    משתמש מתקדם
    שם פרטי
    אוור ^
    תאריך הצטרפות
    10/2007
    גיל
    33
    הודעות
    796
    לייקים
    0
    נקודות
    37
    משפט מחץ
    דאמ
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    חחחחחחחח (:
    לא ידעתי שמוכרי שעונים סטלנים כ"כ D:
    משתמש\ת יקרים, חתימך נערכה מאחר ששעמם לנו
    ו.. אין מה לעשות כ"כ בשביתה אז אנחנו מורידים חתימות, אנא עיינ\י בחוקי החתימות,
    בתודה מראש, צוות ההנהלה המשועממת.


    ^ :] קרדיט לי

  4. #3

    ברירת מחדל

    חחחח

  5. #4
    משתמש משקיע האוואטר של -Raz-
    שם פרטי
    רז
    תאריך הצטרפות
    10/2006
    הודעות
    3,921
    לייקים
    1
    נקודות
    1
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    מה אמרת שאתה מוכר?
    מה לשעונים?

  6. #5
    משתמש ותיק האוואטר של JamesBond007
    תאריך הצטרפות
    04/2007
    הודעות
    5,744
    לייקים
    0
    נקודות
    116
    משפט מחץ
    סכין חדה, פיוז קצר. יש שאלות?
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    חעחעחעחחעחעחעחע... קרעת אותי מצחוק...
    בברכה, JamesBond007

    אני הייתי השמרטף האוהב של שמוליק...
    גמאני מסתפר אצל מישל!!!

  7. #6
    משתמש כבוד האוואטר של Dave Grohl
    תאריך הצטרפות
    08/2004
    הודעות
    9,584
    לייקים
    0
    נקודות
    1,211
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי -Raz- צפיה בהודעה
    מה אמרת שאתה מוכר?
    מה לשעונים?
    רפליקות -> חיקויים
    Bring the Violence-

  8. #7
    משתמש ותיק האוואטר של Bar.
    שם פרטי
    Bar
    תאריך הצטרפות
    08/2007
    הודעות
    5,600
    לייקים
    1
    נקודות
    840
    משפט מחץ
    וואלה אין..
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    אל תסתבך עם השבטם של הבדואים בב"ש.
    סמוך עלי.
    מה קרה איתם?



    "כי בליבי נשבעתי - הפועל עד יום מותי"



  9. #8
    משתמש כבוד האוואטר של TaMiR
    שם פרטי
    TaMiR
    תאריך הצטרפות
    08/2004
    גיל
    34
    הודעות
    24,647
    לייקים
    2
    נקודות
    0
    משפט מחץ
    ^^את אולי אגוז קשה לפיצוח אבל אני סנאי עקשן ^^
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    אי אי אי דניאל ואבירם שני סטלנים
    מסור לו ד"ש

    אחלה סיפור דניאל

  10. #9
    משתמש מכור האוואטר של AsiG
    שם פרטי
    אסף
    תאריך הצטרפות
    05/2006
    גיל
    35
    הודעות
    1,855
    לייקים
    0
    נקודות
    95
    משפט מחץ
    תגידי ..כואב לך שאבא שלך גנן?
    מין: זכר

    ברירת מחדל


    WTF!!!!!
    מה אתה גונב סוני בגלל שעון אתה מטורף??







    חובש קרבי

  11. #10
    משתמש ותיק האוואטר של MuLtI-FoCaL
    שם פרטי
    בוריס
    תאריך הצטרפות
    08/2004
    גיל
    36
    הודעות
    8,018
    לייקים
    1
    נקודות
    10
    משפט מחץ
    Can't we all get along?
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    זה לא השעון ששמתי עליו עין נכון?
    ^^

  12. #11
    משתמש כבוד
    שם פרטי
    דניאל
    תאריך הצטרפות
    08/2005
    הודעות
    14,310
    לייקים
    1
    נקודות
    116
    משפט מחץ
    המשפט מחץ הזה יותר חרוש מפלאפל עם צ'יפס בפיתה

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי jiGa צפיה בהודעה
    חחחחחחחח (:
    לא ידעתי שמוכרי שעונים סטלנים כ"כ D:
    ווו נראה לי שאנחנו מכירים?


    ציטוט נכתב במקור על ידי Zoom17 צפיה בהודעה
    אי אי אי דניאל ואבירם שני סטלנים
    מסור לו ד"ש

    אחלה סיפור דניאל
    ישך לך ד"ש בחזרה מאבירם :} ..


    ציטוט נכתב במקור על ידי AsiG צפיה בהודעה

    WTF!!!!!
    מה אתה גונב סוני בגלל שעון אתה מטורף??
    מה אתה מצחיקול רציני.. זה שעון של 450 שקל.. זה היה במטרה להחליף את הסוני על השעון שלי בחזרה..


    ציטוט נכתב במקור על ידי MuLtI-FoCaL צפיה בהודעה
    זה לא השעון ששמתי עליו עין נכון?
    ^^
    חח לא אחייי


    /www.anonymous.org.il
    /www.anonymous.org.il

    כנסוו

  13. #12
    משתמש כבוד האוואטר של TaMiR
    שם פרטי
    TaMiR
    תאריך הצטרפות
    08/2004
    גיל
    34
    הודעות
    24,647
    לייקים
    2
    נקודות
    0
    משפט מחץ
    ^^את אולי אגוז קשה לפיצוח אבל אני סנאי עקשן ^^
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    כנסו לאיסי שלי
    310532
    גם אתה וגם הוא

  14. #13
    Life is pain
    משתמש כבוד

    תאריך הצטרפות
    10/2004
    הודעות
    4,108
    לייקים
    1
    נקודות
    3
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    הרפליקות באיכות טובה/נראים אמיתיים? מאיפה הבאת אותם? ואיזה שעונים יש לך ובכמה אתה מוכר?
    נערך לאחרונה על ידי Or; 05-02-2008 בשעה 15:49.


  15. #14
    S h o n 6 0 4 e v e r האוואטר של Shon60
    תאריך הצטרפות
    02/2007
    הודעות
    11,892
    לייקים
    3
    נקודות
    7,500
    משפט מחץ
    if you can't beat them, be them

    ברירת מחדל

    חחח אחלה של סיפור..

  16. #15
    משתמש משקיע האוואטר של guetta17
    תאריך הצטרפות
    11/2007
    הודעות
    3,113
    לייקים
    2
    נקודות
    5
    משפט מחץ
    כולנו באותה סירה והיא טובעת
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    חחח איזה סיפור סטלני ומצחיק חחח
    ><
    ~PSP 3.80 M33~

+ תגובה לנושא
עמוד 1 מתוך 2 12 אחרון >>


הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך


כל הזמנים הם לפי GMT +3. השעה כרגע היא 22:12.
מופעל על ידי vBulletin™ © גרסה 4.1, 2011 vBulletin Solutions, Inc. כל הזכויות שמורות.
פעילות הגולשים
אומנות וגרפיקה
מוזיקה
ספורט
סדרות טלוויזיה
סרטים וקולנוע
קנייה ומכירה
רשתות חברתיות
הבורר 3
פורומי פנאי ובידור
סרטים
סדרות
משחקים
דיבורים
אקטואליה
בעלי חיים
בדיחות והומור
משחקי ספורט
הבורר
מחשבים וטכנולוגיה
תמיכה טכנית
חומרה ומודינג
תוכנות להורדה
סלולארי וגאדג'טים
רקעים למחשב
ציוד הקפי למחשב
אבטחת מידע
תכנות ובניית אתרים
כסף ברשת
אייפון
בריאות ואורח חיים
כושר ופיתוח גוף
דיאטה
צבא וגיוס
יעוץ מיני
מה שבלב
אומנות הפיתוי
יהדות
מיסטיקה ורוחניות
אתאיזם ודתות

נושאים: 2,513,980 | הודעות: 8,214,574 | משתמשים: 315,603 | המשתמש החדש ביותר: upizijoj | עיצוב גרפי: סטודיו עודד בביוף | קידוד: rellect