פורום ספורט?
|
|
King
סיינה היא קבוצה לא עם נסיון גדול ולא היו אף פעם בגמר הפיינלפור
המלך חזר
היה משחק טוב
סבתא שלי צעקה כמו משוגעתזה היה טוב
אף פעם אל תתווכח עם אידיוט, הוא רק יגרור אותך לרמה שלו ואז יגבור בעזרת ניסיון.
ידידה שלי סיפרה אחותה של הידידה שלי סיפרה לה וזה באמת היא שמעה צעקות וראתה בקטנה יש משטרה כרגע !
איזה ניצחון יפה..
רוצים לנהל בקטגורית סדרות וטלוויזיה? כנסו לכאן:
http://www.iatraf.co.il/showthread.p...66#post6039366
משחק גדול
אם תפרסם את זה שוב תקבל באן
מי שלא קופץ סיינההההההה
משחק טוב של מכבי
כאילו מכבי לא יהיו אלופים שוב כמו בכל שנה..
כדורז"ל![]()
איזה ניצחון חבל שבסוף לא טסתי
ברע, בטוב אלך איתך מכבי
להיות איתך נשבעתי הלב שלי צהוב
איזה יום נפלא היה אתמול
תודה לך מכבי
היה משחק מפתיע, יאללה הייתי במתח כל המשחק.
מגיע למכבי, הלוואי שנזיין את צסקא.