מכבי ניצחו 93- 85!!!!
מכבי ניצחו 93- 85!!!!
|
|
פאקק פספסתי, נגד מי הם היו!?@
סיינה, ניצחון ענק.
איזה משחק טוב...
איך מכבי חזרה.. אני לא מאמין
עכשיו שיזכו ביורוליג וזהו..
ישששש ראיתי אנחנו כל המשפחה כזה 10 איש רואים+חברים של אחותי ובעלה כל שניייה יייששש כמה שלשות יוורדייייי
סיינה קבוצה דיי חלשה למען האמת.
מחכות לה קבוצות בהרבה יותר חזקות.
מ-ט-ו-ר-ף
דברים כאלו קורים רק בספורט
איזה מדהים היה
27.07.08
"הקוצים של ארץ ישראל"
למענו=\
[/CENTER]
92*
שמעו חבר'ה מגיע להם כ להכבוד.. מפיגור 18 לניצחון כזה..
פשוט מלכיםם
פדלאות זונות, החזיקו אותי במתח כל המשחק, אבל בסוף הרביצו מהפך של החיים!
כל הכבוד!
וואי צביקה הזה מסכן איך הוא צעק XDD
ראיתי ואי איזה משחק O.O איזה פרצופים צביקה הביא חחח
גארסיה שולט כמה שלשות הוא הביא איזה סוס!
![]()
msn: gal9871@gmail.com
icq: 394321954
רוצים לקנות משתמש למשחק 2MOONS הגלובאלי באגי רמה 83 עם הרבה כסף ודברים טובים וכסף אמיתי (ACCLAIM POINTS)?
כנסו לכאן: http://www.iatraf.co.il/showthread.php?t=350298
היה משחק ענק!הרבה זמן לא נהנתי ככה ממשחק, איזה מתח היה...
בברכה, MicroT.You'll Never Walk Alone!
איזה ניצחון ענקקקק D:
ועוד היו אנשים שמראש קברו את מכבי..
הרבע הראשון היה לא משו,
אחר כך התחממנו ו..ניצחנו!
(:
עכשיו תלוי נגד מי ניהיה בגמר..
יותם? מה אתה עושה פה? לא סיימתם הרגע את המשחק?
27.07.08
"הקוצים של ארץ ישראל"
למענו=\
[/CENTER]