קהילות פורומים, הורדות, יעוץ ותמיכה


אשכולות דומים

  1. [בקרוב]Guitar Hero III
    על ידי KaZiNo בפורום משחקים כללי
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 28-10-2007, 18:44
  2. [ידיעה]Guitar Hero – גם למחשב האישי!
    על ידי KaZiNo בפורום משחקים כללי
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 28-09-2007, 19:18
  3. Frets on Fire + Guitar Hero songs
    על ידי ZingerFingerZ בפורום משחקים להורדה
    תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 06-08-2007, 12:41
  4. [בקשה] guitar hero 1/2
    על ידי pelo בפורום משחקים להורדה
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 21-05-2007, 16:50
  5. Guitar Hero הדור השלישי
    על ידי ToNiC בפורום תמיכה טכנית במשחקים
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 19-04-2007, 19:11
+ תגובה לנושא
עמוד 2 מתוך 3 << ראשון 123 אחרון >>
מציג תוצאות 16 עד 30 מתוך 35

סיימתי Guitar Hero 3! - עמוד 2

  1. #16
    משתמש משקיע האוואטר של Yaniv Bar Lev
    שם פרטי
    יניב
    תאריך הצטרפות
    06/2008
    הודעות
    3,282
    לייקים
    0
    נקודות
    226
    משפט מחץ
    אני זוכר אותה !
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    לא משחק בכל זאת מזל"ט
    מבינים בכדורסל ? כנסו לכאן ותראו לנו את זה :http://www.iatraf.co.il/showthread.php?t=460885

  2. קישורים ממומנים

  3. #17

    ברירת מחדל

    תשמע אני עדיין לא מצליח לשחק על HARD זה הורג אותי איך לעזאזל מגיעים לכפתור הכתום?!

  4. #18

    ברירת מחדל

    אחי אפשר את השם של איזה שיר שם?

    אם כן אז יש שם את המילים here i am ואז את הגיטה וכולי תוכל להביא לי את השם?

  5. #19
    משתמש כבוד האוואטר של MuGi
    שם פרטי
    אלמוג
    תאריך הצטרפות
    08/2004
    גיל
    34
    הודעות
    13,874
    לייקים
    105
    נקודות
    3,900
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    סימתי על איזי ניסיתי מדיום לא הצלחתי כוסאמק הכפתורים הקטנים האלה אני כל הזמן לוחץ על צבעים אחרים

  6. #20
    תן הכל לטובה . האוואטר של RoyalFlush
    שם פרטי
    גיא
    תאריך הצטרפות
    11/2007
    גיל
    32
    הודעות
    5,954
    לייקים
    0
    נקודות
    -49
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי MuGi צפיה בהודעה
    סימתי על איזי ניסיתי מדיום לא הצלחתי כוסאמק הכפתורים הקטנים האלה אני כל הזמן לוחץ על צבעים אחרים
    חחחח גם אני אבל דווקא מצליח על מדיום אבל על הרד בחיים אין אין לי קורדינציה.



  7. #21

    ברירת מחדל

    מזל"ט
    אני גמרתי את מריו הראשון המקורי

  8. #22
    משתמש "כבוד" האוואטר של פרסי קלאסי
    שם פרטי
    שאולי
    תאריך הצטרפות
    08/2007
    הודעות
    7,384
    לייקים
    306
    נקודות
    373

    ברירת מחדל

    וואלה מזל טוב אחי

  9. #23
    משתמש כבוד
    תאריך הצטרפות
    05/2007
    הודעות
    15,928
    לייקים
    573
    נקודות
    1
    משפט מחץ
    YOUR beliefs DON'T MAKE YOU A BETTER PERSON, YOUR Behavior DOES.
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    חחח פה, אני עוד לא ב medium חחח
    לחופש יש תאריך:
    23.10.15

  10. #24
    משתמש כבוד האוואטר של Axp
    תאריך הצטרפות
    01/2008
    הודעות
    4,834
    לייקים
    0
    נקודות
    0
    משפט מחץ
    אל תעצבן 7 אנשים אם יש לך רק 6 כדורים
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    אני על הארד עכשיו מנסה להצליח את הבאטל...
    באמת באטל מייאש
    על אספרט אני עכשיו תקוע בשיר Cult Of Personality
    דבר איתי בפרטי או באייסי 8914253... P:

    GUITAR HERO WORLD TOUR


    NICKELBACK IS THE BEST BAND EVER

  11. #25

    ברירת מחדל

    הלו מישהו?
    מישהו יכול לתת לי את השם של השיר?

  12. #26
    משתמש משקיע
    שם פרטי
    אסף
    תאריך הצטרפות
    07/2007
    גיל
    32
    הודעות
    4,108
    לייקים
    9
    נקודות
    2
    משפט מחץ
    נותנים לך תיקח מרביצים לך תברח...
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    מזל''ט
    חחח גאי


  13. #27

    ברירת מחדל

    בסוף מצאתי השיר הוא Rock You Like A Hurricane

  14. #28

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי Human צפיה בהודעה
    מלון מג'יק סאנרייז?

    לא סיימתי אבל שיחקתי
    בEASY חחח
    חחח לא.(:

    .The pure and simple truth is rarely pure and oh, never so simple

    נראה כמו בית החרושת לעננים פשט את הרגל

    או לפחות את עורו-

    מפאת חוסר ביקוש,
    והכל מתפרק עלינו.

  15. #29
    משתמש באטרף האוואטר של -Fuya
    שם פרטי
    מקמק
    תאריך הצטרפות
    02/2007
    גיל
    34
    הודעות
    13,040
    לייקים
    25
    נקודות
    10
    משפט מחץ
    עדיף לאבד רגע מהחיים מאשר לאבד שתי רגעים מהחיים
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    ביזבוז זמן
    מי שמנגן שיתאמן וינגן חח מי שלא שיעזוב את זה

    מי שלא לחץ על הביצה היום מניאק

    עד מתי נוב 10

  16. #30
    CAMEL SMOKER האוואטר של PiPi ToUcH
    שם פרטי
    ניר
    תאריך הצטרפות
    08/2008
    הודעות
    7,365
    לייקים
    28
    נקודות
    139
    משפט מחץ
    too much is never enough
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    מזל טוב
    בברכה PiPi ToUcH
    7- את החטיבה !

+ תגובה לנושא


הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך


כל הזמנים הם לפי GMT +3. השעה כרגע היא 10:27.
מופעל על ידי vBulletin™ © גרסה 4.1, 2011 vBulletin Solutions, Inc. כל הזכויות שמורות.
פעילות הגולשים
אומנות וגרפיקה
מוזיקה
ספורט
סדרות טלוויזיה
סרטים וקולנוע
קנייה ומכירה
רשתות חברתיות
הבורר 3
פורומי פנאי ובידור
סרטים
סדרות
משחקים
דיבורים
אקטואליה
בעלי חיים
בדיחות והומור
משחקי ספורט
הבורר
מחשבים וטכנולוגיה
תמיכה טכנית
חומרה ומודינג
תוכנות להורדה
סלולארי וגאדג'טים
רקעים למחשב
ציוד הקפי למחשב
אבטחת מידע
תכנות ובניית אתרים
כסף ברשת
אייפון
בריאות ואורח חיים
כושר ופיתוח גוף
דיאטה
צבא וגיוס
יעוץ מיני
מה שבלב
אומנות הפיתוי
יהדות
מיסטיקה ורוחניות
אתאיזם ודתות

נושאים: 2,514,443 | הודעות: 8,215,037 | משתמשים: 315,603 | המשתמש החדש ביותר: upizijoj | עיצוב גרפי: סטודיו עודד בביוף | קידוד: rellect