איזה באלגן היה לנו אתמול :X אווי, בהתחלה תיכננו ללכת ל Nonet [תרנגול לשעבר] הגעונ למקום , סגרו את השערים לא נתנו להיכנס , המשטרה סגרה את השערים כי היה מפוצץ :X , אחרי זה אמרו לנו או שיקחו אותנו לאולטרה או הביתה :\ , דיברתי עם חברים גדולים ממני אמרו לי לא נותנים להיכנס לי תעודת זהות , גם חבר שלי שהלך לשמה בסוף לא ניכנס, אז בסוף פרשנו לחורבה. היה סבבה
