וודקה רדבול ובסוף כמה כוסיות וויסקי
יענו שתיהם חח
וודקה רדבול ובסוף כמה כוסיות וויסקי
יענו שתיהם חח
|
|
אני ממליץ על וויסקי ריגל 21 זה משוו חזק עולה 900 שקל
רק וויסקי בלו ליבל או גלנפידיך 30
וודקה עם רדבול סוף הדרך
ביד יש כוח, בראש יש מוח, בגוף יש לב בו כתוב הפועל אותך אני אוהב !
שיבס לא ויסקי טוב?
בכל מקרה,עוד לא יצא לי לשתות ויסקי >.<"
אז וודקה שוט ואז איזה זפיבון לא משנה איזה XD
וודקה.. חח וחבר שלי פה אומר שוויסקי זה יותר מדי אלגנטי ><
ברור שוודקה...
".It always seems Impossible until it's done"
צ'יסר ווסקי בא טוב יחד עם בירה , וגם מביא אחלה סטלה.
אני מצטער אם זאת הקפצה,אבל ראיתי פה אנשים שרושמים דברים כאלה דפוקים יעני ואט דה פאק?!
כותבים לי "וודקה יותר טעים פי 100"
אתם סתומים?או שאתם בתולים בני 15 שאף פעם לא לא שתו וודקה?
איך וודקה יכול להיות טעים?יעני,זה אציטון,אין דבר כזה טעים,אתם שותים ,ולא מחזיקים את זה בפה כי זה ישרוף,ויש לזה טעם הכי מגעיל אחושרמוטה,
אין בן אדם אחד שיכול להגיד שוודקה יותר טעים,באמא שלי אנשים סתומים אין לכם חיים,לכו תשקרו במקום אחר
King
אני מעדיף ייגר מייסטר.. הכי טוב לדעתי..
אבל בדרךך כלל וודקה זה טוב.. עם xl ..
המלך חזר
[18:15:21] <@orcho> orcho - עכשיו תעלה תמונה שלך
[18:15:27] <@FLASH> לא אחי אני מכוער
אממ וויסקי עדיין כבד לי..
וודקה ואקסל סבבי..