קהילות פורומים, הורדות, יעוץ ותמיכה


אשכולות דומים

  1. הWWE מציג: SummerSlam 2009
    על ידי -iDo- בפורום היאבקות/WWE
    תגובות: 7
    הודעה אחרונה: 19-08-2009, 14:33
  2. הWWE מציג: ספיישל Extreme Rules
    על ידי -iDo- בפורום היאבקות/WWE
    תגובות: 19
    הודעה אחרונה: 04-06-2009, 18:01
  3. הWWE מציג: ספיישל Judgment Day 2009
    על ידי -iDo- בפורום היאבקות/WWE
    תגובות: 36
    הודעה אחרונה: 17-05-2009, 20:32
  4. [האשכול הרשמי]הWWE מציג:No Way Out 2009
    על ידי -iDo- בפורום היאבקות/WWE
    תגובות: 20
    הודעה אחרונה: 16-02-2009, 18:58
  5. [האשכול הרשמי] הWWE מציג: No MeRcY 2008
    על ידי -iDo- בפורום היאבקות/WWE
    תגובות: 33
    הודעה אחרונה: 05-10-2008, 20:23
נושא נעול
עמוד 2 מתוך 4 << ראשון 1234 אחרון >>
מציג תוצאות 16 עד 30 מתוך 52

הWWE מציג : ספיישל Backlash 2009 - עמוד 2

  1. #16
    משתמש משקיע האוואטר של RKOLegend
    שם פרטי
    אבי
    תאריך הצטרפות
    05/2008
    הודעות
    2,419
    לייקים
    1
    נקודות
    160
    משפט מחץ
    מקדיש את זה לכל צרי העין קבלו אותי בשתי מילים שם זין
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    כי יש מארקים שלא מכירים את רנדי, והWWE רוצים לגרום לילדים להתלהב מרנדי או מכל אחד. גם בפוסטר
    של JMD רשום אדג'

    [זו השערה שלי]
    נערך לאחרונה על ידי RKOLegend; 17-04-2009 בשעה 13:10.

    EWN זו נשמה אמיתית לחץ על הכפתור כאן מעודכן


  2. קישורים ממומנים

  3. #17

    ברירת מחדל

    ואללה, דווקא אחלה השערה XD
    Backlash אז מראים את הגב של אורטון חח.

  4. #18
    משתמש משקיע האוואטר של RKOLegend
    שם פרטי
    אבי
    תאריך הצטרפות
    05/2008
    הודעות
    2,419
    לייקים
    1
    נקודות
    160
    משפט מחץ
    מקדיש את זה לכל צרי העין קבלו אותי בשתי מילים שם זין
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    זה כי הוא לא יקח..

    EWN זו נשמה אמיתית לחץ על הכפתור כאן מעודכן


  5. #19
    משתמש מכור האוואטר של dangerous hero
    תאריך הצטרפות
    02/2009
    הודעות
    1,145
    לייקים
    0
    נקודות
    50
    משפט מחץ
    בטיסטה היה הכי טוב בשנת 2005!!!!!
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי - Silver - צפיה בהודעה
    אדג' לא יקח,כי הוא יקח ביום בדין.
    באקלש הקרב יעצר בפסילה.
    איך בפסילה זה קרב מי שעומד אחרוןןןןן



    give him a SPOT LIGHT
    I WALK ALONE

  6. #20
    משתמש משקיע האוואטר של RKOLegend
    שם פרטי
    אבי
    תאריך הצטרפות
    05/2008
    הודעות
    2,419
    לייקים
    1
    נקודות
    160
    משפט מחץ
    מקדיש את זה לכל צרי העין קבלו אותי בשתי מילים שם זין
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי dangerous hero צפיה בהודעה
    איך בפסילה זה קרב מי שעומד אחרוןןןןן
    וואלה לא שמתי לב להודעה שלו, חחח אני לא רוצה להעליב אבל איך נהפכת
    למנהל פורום היאבקות אם אתה לא יודע שקרב LMS לא נגמר בפסילה בחיים
    מקס' בתיקו

    EWN זו נשמה אמיתית לחץ על הכפתור כאן מעודכן


  7. #21
    משתמש כבוד
    Save_us.iDo
    האוואטר של -iDo-
    שם פרטי
    עידו
    תאריך הצטרפות
    08/2007
    גיל
    32
    הודעות
    11,831
    לייקים
    0
    נקודות
    812
    משפט מחץ
    "העולם מצחיק - אז צוחקים"
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי RapGameHHH צפיה בהודעה
    וואלה לא שמתי לב להודעה שלו, חחח אני לא רוצה להעליב אבל איך נהפכת
    למנהל פורום היאבקות אם אתה לא יודע שקרב LMS לא נגמר בפסילה בחיים
    מקס' בתיקו
    אני!?
    אני לא ידעתי שזה קרב LMS בכלל


    דרושים מנהלים לפורומים הבאים:
    דקסטר | איך פגשתי את אמא


    רוצים לנהל בקטגורית סדרות וטלוויזיה? כנסו לכאן:
    http://www.iatraf.co.il/showthread.p...66#post6039366

  8. #22

    ברירת מחדל

    תעדכן שכריסטיאן יתאבק מול סוואגר

  9. #23
    ילד בן 10 שמנהל את דיבורים האוואטר של Silver
    שם פרטי
    אמיר
    תאריך הצטרפות
    06/2008
    גיל
    30
    הודעות
    12,104
    לייקים
    120
    נקודות
    1,555
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    גם אני לא ידעתי שזה קרב מי שעומד אחרון,חחחחח..

    אז לא יודע,אבל עדיין לי נירא לי שאדג' יהיה אלוף..
    חח עידו תעדכן..
    CR7 + MANCHESTER UNITED = MACHINE
    CR7 + REAL MADRID = GAY


  10. #24
    משתמש משקיע האוואטר של RKOLegend
    שם פרטי
    אבי
    תאריך הצטרפות
    05/2008
    הודעות
    2,419
    לייקים
    1
    נקודות
    160
    משפט מחץ
    מקדיש את זה לכל צרי העין קבלו אותי בשתי מילים שם זין
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    יאללה!! אני ממש נרגש לבאקלאש

    EWN זו נשמה אמיתית לחץ על הכפתור כאן מעודכן


  11. #25
    משתמש מכור האוואטר של dangerous hero
    תאריך הצטרפות
    02/2009
    הודעות
    1,145
    לייקים
    0
    נקודות
    50
    משפט מחץ
    בטיסטה היה הכי טוב בשנת 2005!!!!!
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    מה?בטח אתם גם מעבירים את הקטעים שבתחילת התוכנית נכנס מישהו מדבר שעה וחופר ואז אתם מעבירים..



    give him a SPOT LIGHT
    I WALK ALONE

  12. #26

    ברירת מחדל

    נקווה שאדג' לא ירמה בLMS..
    בא לי שסינה ישאר אלוף, אם אדג' ירמה, זה כבר יחפור כי הוא רימה במלא קרבות...
    שוויקי לא תצא ברגע האחרון ותגיד משהו שיקשה על סינה..

  13. #27
    משתמש כבוד
    Save_us.iDo
    האוואטר של -iDo-
    שם פרטי
    עידו
    תאריך הצטרפות
    08/2007
    גיל
    32
    הודעות
    11,831
    לייקים
    0
    נקודות
    812
    משפט מחץ
    "העולם מצחיק - אז צוחקים"
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    * עודכן *


    דרושים מנהלים לפורומים הבאים:
    דקסטר | איך פגשתי את אמא


    רוצים לנהל בקטגורית סדרות וטלוויזיה? כנסו לכאן:
    http://www.iatraf.co.il/showthread.p...66#post6039366

  14. #28
    משתמש משקיע האוואטר של RKOLegend
    שם פרטי
    אבי
    תאריך הצטרפות
    05/2008
    הודעות
    2,419
    לייקים
    1
    נקודות
    160
    משפט מחץ
    מקדיש את זה לכל צרי העין קבלו אותי בשתי מילים שם זין
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי alex447 צפיה בהודעה
    נקווה שאדג' לא ירמה בLMS..
    בא לי שסינה ישאר אלוף, אם אדג' ירמה, זה כבר יחפור כי הוא רימה במלא קרבות...
    שוויקי לא תצא ברגע האחרון ותגיד משהו שיקשה על סינה..
    סתאם שאלה ,איך אפשר לרמות בLMS? הכל חוקי.

    EWN זו נשמה אמיתית לחץ על הכפתור כאן מעודכן


  15. #29

    ברירת מחדל

    התכוונתי נגיד שוויקי לא תצא בתחילת הקרב, או כשסינה עומד לנצח, כדי לשנות את החוקים.
    LMS צודק, זה אחד הקרבות הכי טובים שיש

  16. #30
    משתמש כבוד
    Save_us.iDo
    האוואטר של -iDo-
    שם פרטי
    עידו
    תאריך הצטרפות
    08/2007
    גיל
    32
    הודעות
    11,831
    לייקים
    0
    נקודות
    812
    משפט מחץ
    "העולם מצחיק - אז צוחקים"
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    עודכן שוב!


    דרושים מנהלים לפורומים הבאים:
    דקסטר | איך פגשתי את אמא


    רוצים לנהל בקטגורית סדרות וטלוויזיה? כנסו לכאן:
    http://www.iatraf.co.il/showthread.p...66#post6039366

נושא נעול


הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך


כל הזמנים הם לפי GMT +3. השעה כרגע היא 11:28.
מופעל על ידי vBulletin™ © גרסה 4.1, 2011 vBulletin Solutions, Inc. כל הזכויות שמורות.
פעילות הגולשים
אומנות וגרפיקה
מוזיקה
ספורט
סדרות טלוויזיה
סרטים וקולנוע
קנייה ומכירה
רשתות חברתיות
הבורר 3
פורומי פנאי ובידור
סרטים
סדרות
משחקים
דיבורים
אקטואליה
בעלי חיים
בדיחות והומור
משחקי ספורט
הבורר
מחשבים וטכנולוגיה
תמיכה טכנית
חומרה ומודינג
תוכנות להורדה
סלולארי וגאדג'טים
רקעים למחשב
ציוד הקפי למחשב
אבטחת מידע
תכנות ובניית אתרים
כסף ברשת
אייפון
בריאות ואורח חיים
כושר ופיתוח גוף
דיאטה
צבא וגיוס
יעוץ מיני
מה שבלב
אומנות הפיתוי
יהדות
מיסטיקה ורוחניות
אתאיזם ודתות

נושאים: 2,514,450 | הודעות: 8,215,044 | משתמשים: 315,603 | המשתמש החדש ביותר: upizijoj | עיצוב גרפי: סטודיו עודד בביוף | קידוד: rellect