איזה יופי של אוטובוס..
איזה יופי של אוטובוס..
300|400|500|600|700|800
|
|
חח איזה אוטובוס סוס !.
הלוואי עליי אחרי שאני חוזר ממופת של שלוש שעות -הייתי מזמין לשם יזיזות שלי - ויהיה פרטייה ....
והנה יוטם שוב תפס תפוזה על המירק אז:
«23:08:18» «Guest765» יש פה גיי ?
«23:08:21» «@y0tam» אני
יוטם ^ אל תגיד לי יותר שאתה לא הומו, עכשיו כולם יודעים מי אתה .
צריכים עזרה?, לא מבינים משהו?, תפנו אלי בפרטי.![]()
וואו
אבל במיליון דולר עדיף לקנות רכב אחר..
אם אתם רוצים מענה מהיר פשוט צוטטו אותי
חחח אשכרה בית הלוואי עלי
רק מיליון? זה כלום.
עריכה: אהה חחח מיליון דולר, חשבתי שקלים XD
><
נערך לאחרונה על ידי קאראאממבוולללההה; 21-05-2009 בשעה 19:35.