זבל של אוסף.
אוסף זה לא מה שאתה מוצא בפחים, זה משהו יפה ואיכותי, אתה שם לי וויסקי ב-8 שקל (זה שעוד נתת לו שם).
זבל של אוסף.
אוסף זה לא מה שאתה מוצא בפחים, זה משהו יפה ואיכותי, אתה שם לי וויסקי ב-8 שקל (זה שעוד נתת לו שם).
|
|
חחחח עלאק מחטט בפחים
הכל פה חוץ מההנסי גמרתי אם חברים או לבד
הכל פה חוץ מההנסי זה אלכוהול לחיטוי בבקבוק של וודקה.
אחלה אוסף D:
".It always seems Impossible until it's done"
חומד, חכה שתראה את שלי .