מצטער על האיכות אבל פשוט הפלאפון בבית של אבא שלי:/
מימין לשמאל:
פרפקט(גמרתי ביסורים),הנסי(חבר הביא לי ריק),פינלנדיה 40 ML חדשה שתיתי ממש קצת ממנה,אלסקה,קוניאק מרטל קטן מלא,פינלנדיה קטן מלא,אבסולוט קטן סיימתי לא מזמן,גרנד פרזידנט סיימתי מזמן,חפיסת בלאק דוויל גולד.
ושתי בקבוקי רד לייבל אחד בינוני מלא ואחד קטן ריק![]()



,קוניאק מרטל קטן מלא,פינלנדיה קטן מלא,אבסולוט קטן סיימתי לא מזמן,גרנד פרזידנט סיימתי מזמן,חפיסת בלאק דוויל גולד.
ציטוט ההודעה









ספוילר: 




