אני עוד לא השתכרתי
אבל אחרי איזה 10 שוטים הרגשתי תסטלה של החיים שלי
אני עוד לא השתכרתי
אבל אחרי איזה 10 שוטים הרגשתי תסטלה של החיים שלי
|
|
אני ממש לא משתכר מהר אבל כשזה קורה אני מדבר יפנית....אשכרה מעיף לך מילונים באוויר
King
אני צריך יותר מחצי בקבוק + בשביל להשתכר לא להיות מת.. רק להשתכר ממש אבל כאילו אבל עדיין לשלוט בעצמי בערך..
בשביל סטלה אז בערך 7-8 כוסות וודקה רדבול עושות לי תעבודה.. תלוי איך אני מכין תכוס
אני משתכר יחסית ממש לאט..
המלך חזר
שתיתי 6 כוסות של חצי פינלנדיהה וחצי תפוחים ועוד שני כוסות כאלהה עם XL
ו-4 שוטיםם והיתי מסטוללל מת אבל זכרתי כימעט הכלללל אבלל הייתי על בטן ריקהה
עד לפני שנה ההיתי משתכר לאט..
כל יום שישי ההינו יושבים 3-4 אנשים על בקבוק ולפעמים 2 ולא היה משפיע עלי..
תמיד ההינו קונים נימרוף.. כנראה הגוף שלי התרגל לזה ואז יום אחד אחרי בקבוק נימירוף קנינו חצי ליטר חורטיצה וזה השפיע עליי ועוד איך..
ככה כל וודקה אחרת..
וגם כמו שאמרו מעליי זה משנה אם זה בארוחה או משו כזה..
כי ביום שבת שתיתי וודקה בארוחה במסיבת גיוס הכל עבר חלק ולא התכרתי..
ומבירות אני צריך 5-6 בקבוקים כדי לתפוס סטלה טובה
חח תלוי מה אני לוקח ><
כמה צ'ייסרים על בטן ריקה(מספיק 3)ואני עושה פרצוף של ליצן של הופ <:
פסדר?פסדר!ם-ם
אני אוהב,שוקולד,ועוגת גבינה,עם קרם וסוכריות,ואת עודד מנשה D:
כן משתכר סופר מהר תן לי ליטר בירה ואני תופס ראש אחושילנג..
תוסיף לזה איזה צ'ייסר קטנטן ואני בארץ הפלאות![]()
גם אני לא לאט כל כך, בירה ו3 שוטים אני מתחיל לשהיות שמח מאוד.