בעלי "סף" נמוך או גבוה ?
בלי בושה, כי אין על מה!
אני בדרך כלל אם אני שותה לא על בטן ריקה (אפילו לא מפוצצת, מספיקה לי פרוסה אחת) לוקח הרבה זמן להשתכר.
בעלי "סף" נמוך או גבוה ?
בלי בושה, כי אין על מה!
אני בדרך כלל אם אני שותה לא על בטן ריקה (אפילו לא מפוצצת, מספיקה לי פרוסה אחת) לוקח הרבה זמן להשתכר.
A Fistful Of Dollars
"רוחוס שם, בקסטרים שם, ואני בדיוק באמצע..המשוגע עם הפעמון צדק, אפשר להרוויח כסף במקום כזה."
|
|
לא חזק במיוחד, 5 שוטים ואני כבר מתחיל להרגיש את האלכוהול זורם במוח:|
10 ואני גמור.הכל תלוי באיזה פריסת זמן אני שותה כל שוט אפשר לשתות 10 ב10 דקות
ולמות על הריצפה אפשר לשתות אותם בשעתיים ואז זה זורם בכיף.
הכול תלוי איז מהירות אתה שותה ואם אכלתה ליפני..
אני יודצא לי שבדרך כלל כן כי תמיד אנחנו עשוים כמה כוסות ראשונים בשט..
7 שותטם אחד אחרי השני על בטן רעבה, אבל לא מעוד והלכו לי שעתיים מהחיים
חח קרה ביום שישי רק היום סיפרו לי מה היה
הכל שלי^^
אני לא חכם במיוחד, אל תתיחסו ברצינות להודעותיי, תודה
אמממממ אני לא שותה וודקה ואז זותה מיץ אני בדרך כלל אצל חברים בבית יש שולחן אם בשר סלטים ואוכל טוב
או על האש אז ככה שלוקח לי פול זמן
על בטן מלאה בא נגיד שאני יכול לשתות הרבה+
חברים שלי כל פעם אומרים לי אתה בור ללא תחתית חחחח...
אני תופס ראש משלוש ארבע כוסיות וודקה...
משתכר ממש אחרי חצי בקבוק.
בירות, גם צריך איזה ארבע ליטר כדי ממש למחוק אותי
Something In The way she moves,"
Wha she moves like a whoe nigga!"
חחח טוב אחרי הכל נודה לאלוהים שכדאי לתפוס ראש טוב מספיק לנו 15 שקל (:
הכל שלי^^
אני לא חכם במיוחד, אל תתיחסו ברצינות להודעותיי, תודה
שותה 2 כוסות עם חצי וודקה חצי XXX
אחרי זה נכנס לראש ומתחיל עם השאטים.
אני צריך 7 שוטים כדי להשתכר
בירה לא מזיז