קהילות פורומים, הורדות, יעוץ ותמיכה


אשכולות דומים

  1. [דיון] נגמר מהר מדי?
    על ידי mcy בפורום האח הגדול
    תגובות: 15
    הודעה אחרונה: 31-03-2009, 23:06
  2. תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 13-03-2009, 12:57
  3. [דיון] משיגים כסף מהר?
    על ידי XВoy בפורום משחקי רשת כללי
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 27-05-2008, 17:33
  4. דיון | האם אתם לומדים מהר את הצעדים לריקוד?
    על ידי SoulMan בפורום סגנונות ריקוד
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 26-04-2008, 02:13
  5. [דיון]מהו המשחק שיצא לכם לסיים הכי מהר?
    על ידי KaZiNo בפורום משחקים כללי
    תגובות: 38
    הודעה אחרונה: 11-11-2007, 23:33
+ תגובה לנושא
עמוד 1 מתוך 2 12 אחרון >>
מציג תוצאות 1 עד 15 מתוך 25

[דיון]משתכרים מהר ?

  1. #1
    משתמש ותיק האוואטר של clicker
    תאריך הצטרפות
    12/2005
    הודעות
    5,248
    לייקים
    74
    נקודות
    204
    משפט מחץ
    אל תסתכל בקנקן, תעשן ממנו !

    ברירת מחדל [דיון]משתכרים מהר ?

    בעלי "סף" נמוך או גבוה ?
    בלי בושה, כי אין על מה!


    אני בדרך כלל אם אני שותה לא על בטן ריקה (אפילו לא מפוצצת, מספיקה לי פרוסה אחת) לוקח הרבה זמן להשתכר.
    A Fistful Of Dollars
    "רוחוס שם, בקסטרים שם, ואני בדיוק באמצע..המשוגע עם הפעמון צדק, אפשר להרוויח כסף במקום כזה."

  2. קישורים ממומנים

  3. #2
    משתמש משקיע האוואטר של Funk-A-Delic
    תאריך הצטרפות
    08/2007
    הודעות
    2,410
    לייקים
    0
    נקודות
    0
    משפט מחץ
    nock nock,whos ther?me,i kill you
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    לא חזק במיוחד, 5 שוטים ואני כבר מתחיל להרגיש את האלכוהול זורם במוח:|
    10 ואני גמור.הכל תלוי באיזה פריסת זמן אני שותה כל שוט אפשר לשתות 10 ב10 דקות
    ולמות על הריצפה אפשר לשתות אותם בשעתיים ואז זה זורם בכיף.
    נערך לאחרונה על ידי Funk-A-Delic; 18-10-2009 בשעה 23:04.


    _Alon_

    כשאתה אומר"גזר גמדי אשכנזי" אתה יכול להגיד גם
    "גזר גם עדי אשכנזי"



  4. #3

    ברירת מחדל

    הכול תלוי איז מהירות אתה שותה ואם אכלתה ליפני..
    אני יודצא לי שבדרך כלל כן כי תמיד אנחנו עשוים כמה כוסות ראשונים בשט..

  5. #4
    משתמש מתקדם
    תאריך הצטרפות
    04/2009
    הודעות
    798
    לייקים
    0
    נקודות
    81
    משפט מחץ
    How does it feel,To be without a home, Like a complete unknown, Like a rolling stone?
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    7 שותטם אחד אחרי השני על בטן רעבה, אבל לא מעוד והלכו לי שעתיים מהחיים
    חח קרה ביום שישי רק היום סיפרו לי מה היה
    הכל שלי^^

    אני לא חכם במיוחד, אל תתיחסו ברצינות להודעותיי, תודה

  6. #5
    משתמש ותיק האוואטר של clicker
    תאריך הצטרפות
    12/2005
    הודעות
    5,248
    לייקים
    74
    נקודות
    204
    משפט מחץ
    אל תסתכל בקנקן, תעשן ממנו !

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי shonrd3 צפיה בהודעה
    הכול תלוי איז מהירות אתה שותה ואם אכלתה ליפני..
    אני יודצא לי שבדרך כלל כן כי תמיד אנחנו עשוים כמה כוסות ראשונים בשט..
    אם אני על בטן ריקה 2 בירות ואני מדבר צרפתית
    A Fistful Of Dollars
    "רוחוס שם, בקסטרים שם, ואני בדיוק באמצע..המשוגע עם הפעמון צדק, אפשר להרוויח כסף במקום כזה."

  7. #6

    No Witnesses
    Not Leaving
    האוואטר של PunKilla
    שם פרטי
    נתן
    תאריך הצטרפות
    06/2008
    גיל
    35
    הודעות
    2,477
    לייקים
    5
    נקודות
    1
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    אני משתכר מהר אבל הסוף שלי רחוק מהנורמה

  8. #7
    משתמש מניאק האוואטר של mister ZooM
    תאריך הצטרפות
    07/2008
    גיל
    35
    הודעות
    2,174
    לייקים
    2
    נקודות
    21
    משפט מחץ
    STFU SIR!
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    לא יודע אם זה מהר..
    אבל 8 בירות ולא הרגשתי סטלה בשיט..
    אבל 6 וודקה-רדבול ודיברתי סינית מתורגמת

    "שמע ישראל ה' אלוקינו ה' אחד


  9. #8
    משתמש מכור האוואטר של Noise-X
    תאריך הצטרפות
    08/2009
    הודעות
    1,529
    לייקים
    0
    נקודות
    1
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    אמממממ אני לא שותה וודקה ואז זותה מיץ אני בדרך כלל אצל חברים בבית יש שולחן אם בשר סלטים ואוכל טוב
    או על האש אז ככה שלוקח לי פול זמן



  10. #9
    משתמש מתחיל
    תאריך הצטרפות
    04/2009
    הודעות
    305
    לייקים
    0
    נקודות
    50
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    על בטן מלאה בא נגיד שאני יכול לשתות הרבה+
    חברים שלי כל פעם אומרים לי אתה בור ללא תחתית חחחח...

  11. #10
    משתמש מכור
    שם פרטי
    ד'
    תאריך הצטרפות
    08/2007
    הודעות
    1,715
    לייקים
    7
    נקודות
    183
    משפט מחץ
    מי שלא מוחא כפיים - יהל"ם

    ברירת מחדל

    אני תופס ראש משלוש ארבע כוסיות וודקה...
    משתכר ממש אחרי חצי בקבוק.
    בירות, גם צריך איזה ארבע ליטר כדי ממש למחוק אותי
    Something In The way she moves,"
    Wha she moves like a whoe nigga!"

  12. #11
    משתמש מתקדם
    תאריך הצטרפות
    04/2009
    הודעות
    798
    לייקים
    0
    נקודות
    81
    משפט מחץ
    How does it feel,To be without a home, Like a complete unknown, Like a rolling stone?
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    חחח טוב אחרי הכל נודה לאלוהים שכדאי לתפוס ראש טוב מספיק לנו 15 שקל (:
    הכל שלי^^

    אני לא חכם במיוחד, אל תתיחסו ברצינות להודעותיי, תודה

  13. #12
    משתמש מתחיל
    שם פרטי
    אבי
    תאריך הצטרפות
    10/2009
    גיל
    32
    הודעות
    329
    לייקים
    2
    נקודות
    283
    משפט מחץ
    ריאל מדריד אהבת חיי
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    שותה 2 כוסות עם חצי וודקה חצי XXX
    אחרי זה נכנס לראש ומתחיל עם השאטים.

  14. #13
    משתמש ותיק האוואטר של nofpsy
    תאריך הצטרפות
    07/2008
    גיל
    31
    הודעות
    5,888
    לייקים
    10
    נקודות
    6
    משפט מחץ
    =
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    אני צריך 7 שוטים כדי להשתכר
    בירה לא מזיז


  15. #14
    Porno Star
    שם פרטי
    טל
    תאריך הצטרפות
    03/2008
    הודעות
    13,191
    לייקים
    50
    נקודות
    271
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    אני בחיים שלי לא השתכרתי..
    שתיתי איזה 350 - 400 מ"ל של פרפקט והיה לי סטלה נחמדה..
    אבל לא השתכרתי..
    ציטוט נכתב במקור על ידי SaYGoDBaY צפיה בהודעה
    יש לי איזה ליקר disaronno ליקר שקדים שבכלל מיצריים אותו ממשמשים נראלי

  16. #15
    משתמש מכור
    שם פרטי
    ד'
    תאריך הצטרפות
    08/2007
    הודעות
    1,715
    לייקים
    7
    נקודות
    183
    משפט מחץ
    מי שלא מוחא כפיים - יהל"ם

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי KoniMelMel צפיה בהודעה
    אני בחיים שלי לא השתכרתי..
    שתיתי איזה 350 - 400 מ"ל של פרפקט והיה לי סטלה נחמדה..
    אבל לא השתכרתי..
    מפרפקט אתה יכול לחטוף הרעלת קיבה לא להשתכר
    Something In The way she moves,"
    Wha she moves like a whoe nigga!"

+ תגובה לנושא
עמוד 1 מתוך 2 12 אחרון >>


הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך


כל הזמנים הם לפי GMT +3. השעה כרגע היא 00:49.
מופעל על ידי vBulletin™ © גרסה 4.1, 2011 vBulletin Solutions, Inc. כל הזכויות שמורות.
פעילות הגולשים
אומנות וגרפיקה
מוזיקה
ספורט
סדרות טלוויזיה
סרטים וקולנוע
קנייה ומכירה
רשתות חברתיות
הבורר 3
פורומי פנאי ובידור
סרטים
סדרות
משחקים
דיבורים
אקטואליה
בעלי חיים
בדיחות והומור
משחקי ספורט
הבורר
מחשבים וטכנולוגיה
תמיכה טכנית
חומרה ומודינג
תוכנות להורדה
סלולארי וגאדג'טים
רקעים למחשב
ציוד הקפי למחשב
אבטחת מידע
תכנות ובניית אתרים
כסף ברשת
אייפון
בריאות ואורח חיים
כושר ופיתוח גוף
דיאטה
צבא וגיוס
יעוץ מיני
מה שבלב
אומנות הפיתוי
יהדות
מיסטיקה ורוחניות
אתאיזם ודתות

נושאים: 2,514,176 | הודעות: 8,214,770 | משתמשים: 315,603 | המשתמש החדש ביותר: upizijoj | עיצוב גרפי: סטודיו עודד בביוף | קידוד: rellect