הולך להרוויח כסף.
אני וחברים שלי הוכלים לאיזו שכונה ריקה משחקים כדורגל.
וכל אחד מביא 400 ש"ח .
אחרי זה הקבוצה שמפסידה מביאה כל שחקן 400 ש"ח...
אני תמיד מנצח (:
אה בטח, אתה גם משחק עם ביל גייטס ועם ארקדי גאידמק?
סתם מסתובב עם חברים, לפעמים זורמים למסיבה אם רוצים ..
נערך לאחרונה על ידי KoniMelMel; 10-02-2010 בשעה 19:54.
נכתב במקור על ידי SaYGoDBaY
יש לי איזה ליקר disaronno ליקר שקדים שבכלל מיצריים אותו ממשמשים נראלי
כל פעם משהו אחר
לפעמים יושבים על נרגילה גריעינים ובירות אצל חברים בבית
לפעמים מסיבה
לפעמים פאב
מה שבטוח אנחנו לא תקועים במקום אחד כל השישי.
בזמן האחרון יוצא שכל שישי בין השעות 2-4 בלילה אנחנו בבורגוס.