מה אתם עושים ביום שישי?
לאיזה מועדון אתם הולכים?
אני הולך לאומן 17
ואתם?
מה אתם עושים ביום שישי?
לאיזה מועדון אתם הולכים?
אני הולך לאומן 17
ואתם?
|
|
אולי יוצא עם חברים סתם להסתובב![]()
King
עם היית הולך לאומן לפחות תדע באיזה תאריך הוא..
האומן לפחות מה שאני יודע הוא ביום ראשון ב28.2 ..
לא כתבת גם לאיזה שישי אתה מתכוון קיצר סיבכת אותי רצח..
בכל למקרה..
שישי הזה בית של חבר..
פורים יילך ככה..
26 מסיבה גיוס לחבר
27 לופט-קולג
28-מסיבת הפקה שאני הרמתי באשדוד..
המלך חזר
תהנה
נערך לאחרונה על ידי usermanx; 10-02-2010 בשעה 17:26.
King
אתה להולך למסיבה של גייז?
המלך חזר
יוצאים חברים
ואז פוקר קצת
היכנסו עכשיו לקבל הזמנה מהירה ביותר!
http://adarz.lifeclickzinvite.net/
האתר כמו LOCKERZ אבל יותר טוב!
הולך להרוויח כסף.
אני וחברים שלי הוכלים לאיזו שכונה ריקה משחקים כדורגל.
וכל אחד מביא 400 ש"ח .
אחרי זה הקבוצה שמפסידה מביאה כל שחקן 400 ש"ח...
אני תמיד מנצח (:
קרדיט לחיים!
כל שישי משהו אחר..
לפעמים עם המשפחה, לפעמים עם חברים, אבל מה שבטוח שאין על שישי.
מועבר ל18 פלוס ולילה.