קהילות פורומים, הורדות, יעוץ ותמיכה


אשכולות דומים

  1. תגידו רגעעע מה זה בעצם מתכונת?
    על ידי OzzY בפורום צבא וגיוס
    תגובות: 22
    הודעה אחרונה: 05-05-2006, 12:39
  2. אממ שאלה...בעצם שתיים
    על ידי משתמש אנונימי בפורום מתבגרים ומתגברים
    תגובות: 9
    הודעה אחרונה: 25-12-2005, 15:05
  3. עלייה במסה זה בעצם השמנה?
    על ידי Program בפורום כושר ופיתוח גוף
    תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 17-12-2005, 21:20
  4. שאלה בקשר לאיזה משחק מכוניות,בעצם 2 שאלות
    על ידי Marik_Rabayev בפורום תמיכה טכנית במשחקים
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 03-11-2005, 07:18
  5. תגובות: 39
    הודעה אחרונה: 26-10-2005, 05:10
+ תגובה לנושא
עמוד 2 מתוך 2 << ראשון 12
מציג תוצאות 16 עד 27 מתוך 27

אז מה זה שמחה בעצם ? - עמוד 2

  1. #16
    משתמש כבוד האוואטר של Mr. Ingidao
    שם פרטי
    Dror
    תאריך הצטרפות
    03/2008
    גיל
    35
    הודעות
    8,007
    לייקים
    119
    נקודות
    33,663
    פוסטים בבלוג
    2
    משפט מחץ
    אם אלף מילים לא יפיקו תקווה תראה מה שתיקה אחת שווה
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי Enslaver צפיה בהודעה
    לפי דעתי שמחה זה משו שגורם לך להרגיש טוב עם עצמך, כמו לדגומא שעזרת למישהו והוא הודה לך על כך, או שקיבלת דבר מסויים שנורא רצית וכו'.
    אתה היית הכי קרוב

  2. קישורים ממומנים

  3. #17
    משתמש משקיע
    שם פרטי
    הקיפוד העוקץ
    תאריך הצטרפות
    09/2010
    גיל
    35
    הודעות
    3,796
    לייקים
    455
    נקודות
    7
    משפט מחץ
    קח נקודה למחשבה: .
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי Mr. Ingidao צפיה בהודעה
    הייתי רוצה לראות את הדעות שלכם
    את הנק' מבט..

    בן אדם בא אליכם ואומר
    "אני רוצה לשמוח"

    איך תתדרכו אותו ?
    תדרוך לפריקת שמחה:

    1) מה תרגיש כשתיהפך לאדם העשיר בעולם?
    2) מה תרגיש ברגע שתציע נישואין לבחורה הכי כוסית שקיימת והיא תסכים?
    3) מה תרגיש כשה-הוא מלמעלה יעניק לך את סוד החוכמה?
    4) את כל הרגשות הללו, הרגש עכשיו, בלי כל המותרות.
    נערך לאחרונה על ידי XsonicX; 25-02-2011 בשעה 22:08.


  4. #18
    משתמש כבוד האוואטר של Mr. Ingidao
    שם פרטי
    Dror
    תאריך הצטרפות
    03/2008
    גיל
    35
    הודעות
    8,007
    לייקים
    119
    נקודות
    33,663
    פוסטים בבלוג
    2
    משפט מחץ
    אם אלף מילים לא יפיקו תקווה תראה מה שתיקה אחת שווה
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי XsonicX צפיה בהודעה
    תדרוך לפריקת שמחה:

    1) מה תרגיש כשתיהפך לאדם העשיר ביקום?
    2) מה תרגיש ברגע שתציע נישואין לבחורה הכי כוסית ביקום והיא תסכים?
    3) מה תרגיש כשה-הוא מלמעלה יעניק לך את סוד החוכמה?
    4) את כל הרגשות הללו, הרגש עכשיו, בלי כל המותרות.
    מה ארגיש ? ארגיש שמחה..
    אבל איך זה בא לידי ביטוי רק מלחשוב על זה ?
    אם כן אז ממש לא חחח

  5. #19
    משתמש משקיע
    שם פרטי
    הקיפוד העוקץ
    תאריך הצטרפות
    09/2010
    גיל
    35
    הודעות
    3,796
    לייקים
    455
    נקודות
    7
    משפט מחץ
    קח נקודה למחשבה: .
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי Mr. Ingidao צפיה בהודעה
    מה ארגיש ? ארגיש שמחה..
    אבל איך זה בא לידי ביטוי רק מלחשוב על זה ?
    אם כן אז ממש לא חחח
    זה ההבדל בין עכשיו לרגעים שבהם תזכה במשהו או תצליח.
    ברגעים מדהימים כניצחון בתחרות, השגת בת זוג, ילד שנולד... שם אתה בצורה בלתי מוסברת מרגיש מה זאת שמחה אמיתית
    ושם היא באה לידי ביטוי! בגלל זה לא יעזור כלום, אם תרצה להיות שמח אינך תהיה כזה, אתה צריך להרגיש שמח.
    אי אפשר להגדיר שמחה, אולי רק ע"י תיאור של פעולות ותגובות שלך כשתהיה ברגעי השמחה, לא יותר מזה, את השמחה עצמה לא ניתן לתאר במילון.

    בוא נשאל זאת הפוך, בשביל להרגיש כאב, מה עליך לעשות עכשיו?
    נערך לאחרונה על ידי XsonicX; 25-02-2011 בשעה 22:14.


  6. #20
    משתמש כבוד האוואטר של Mr. Ingidao
    שם פרטי
    Dror
    תאריך הצטרפות
    03/2008
    גיל
    35
    הודעות
    8,007
    לייקים
    119
    נקודות
    33,663
    פוסטים בבלוג
    2
    משפט מחץ
    אם אלף מילים לא יפיקו תקווה תראה מה שתיקה אחת שווה
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי XsonicX צפיה בהודעה
    בוא נשאל זאת הפוך, בשביל להרגיש כאב, מה עליך לעשות עכשיו?
    אוו !! סופסוף !
    בנאדם לא מנסה לענות על תשובה נכונה
    כי אם לשאול את השאלה המתאימה !

    בשביל להרגיש כאב - אין צורך לעשות דבר
    הכאב בא באופן פסיבי
    לעומת זאת השמחה - חייב להילחם ! חייב לעשות !
    השמחה באה רק באופן אקטיבי !

    שמחה שבאה באופן פסיבי היא שמחה רגעית קצרה רדודה וחולפת
    כאב שבא באופן אקטיבי זה "כאב של שמחה"
    (כאב של שמחה זה כאב שכיף להרגיש, לצורך רגיעה זמנית אבל לא ניכנס לזה, זה ארוך מידי..)

    סוניק אתה תו- תח !

  7. #21
    משתמש משקיע האוואטר של -Ben-
    שם פרטי
    אליהו ענבים
    תאריך הצטרפות
    12/2009
    הודעות
    4,713
    לייקים
    563
    נקודות
    1
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    לעשות מה שאתה רוצה, מה שכיף לך ואתה מרגיש טוב עם עצמך כשאתה עושה אותו, פשוט להרגע ולא לחשוב על הבעיות.

  8. #22
    משתמש כבוד האוואטר של Mr. Ingidao
    שם פרטי
    Dror
    תאריך הצטרפות
    03/2008
    גיל
    35
    הודעות
    8,007
    לייקים
    119
    נקודות
    33,663
    פוסטים בבלוג
    2
    משפט מחץ
    אם אלף מילים לא יפיקו תקווה תראה מה שתיקה אחת שווה
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי -Ben- צפיה בהודעה
    לעשות מה שאתה רוצה, מה שכיף לך ואתה מרגיש טוב עם עצמך כשאתה עושה אותו, פשוט להרגע ולא לחשוב על הבעיות.
    לעשות מה שאתה רוצה יעשה אותי שמח ? בטוח ?
    מה אני עושה להרגיש טוב עם עצמי ? הממ וואלה אני אוהב סרטי צ'אפלי צ'אפלין
    אז לצחוק מהסרטים יעשה אותי שמח ?
    ממש לא, אני אצחק ויהנה אבל ממש לא יהפוך לאדם שמח.

    פשוט להירגע ולא לחשוב על הבעיות ?
    זה בכלל לא.
    זה ממש רדוד לעצום את העינים להגיד "לא לא אין בעיות ! נהנה בננה אין בעיות"
    לא ייתן שום דבר ...

  9. #23
    משתמש משקיע האוואטר של -Ben-
    שם פרטי
    אליהו ענבים
    תאריך הצטרפות
    12/2009
    הודעות
    4,713
    לייקים
    563
    נקודות
    1
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי Mr. Ingidao צפיה בהודעה
    לעשות מה שאתה רוצה יעשה אותי שמח ? בטוח ?
    מה אני עושה להרגיש טוב עם עצמי ? הממ וואלה אני אוהב סרטי צ'אפלי צ'אפלין
    אז לצחוק מהסרטים יעשה אותי שמח ?
    ממש לא, אני אצחק ויהנה אבל ממש לא יהפוך לאדם שמח.

    פשוט להירגע ולא לחשוב על הבעיות ?
    זה בכלל לא.
    זה ממש רדוד לעצום את העינים להגיד "לא לא אין בעיות ! נהנה בננה אין בעיות"
    לא ייתן שום דבר ...
    חחח צחוק לא עושה אותך שמח?
    אם אתה מחפש דרך להיות בן אדם שמח, אין כזה דבר.
    צריך להשתדל להיות כמה שיותר שמח אבל זה בלתי אפשרי להיות תמיד שמח. ולפעמים פשוט לא לחשוב על כלום ולהרגע זה דווקא כן משמח. אני לא אומר שאתה צריך לברוח מהבעיות שלך ולהתעלם מהם, פשוט לפעמים כל אחד צריך הפסקה.

  10. #24
    משתמש כבוד האוואטר של Mr. Ingidao
    שם פרטי
    Dror
    תאריך הצטרפות
    03/2008
    גיל
    35
    הודעות
    8,007
    לייקים
    119
    נקודות
    33,663
    פוסטים בבלוג
    2
    משפט מחץ
    אם אלף מילים לא יפיקו תקווה תראה מה שתיקה אחת שווה
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי -Ben- צפיה בהודעה
    חחח צחוק לא עושה אותך שמח?
    אם אתה מחפש דרך להיות בן אדם שמח, אין כזה דבר.
    צריך להשתדל להיות כמה שיותר שמח אבל זה בלתי אפשרי להיות תמיד שמח. ולפעמים פשוט לא לחשוב על כלום ולהרגע זה דווקא כן משמח. אני לא אומר שאתה צריך לברוח מהבעיות שלך ולהתעלם מהם, פשוט לפעמים כל אחד צריך הפסקה.
    יש הבדל עצוםםם בגודלו בין צחוק לשמחה
    שמחה זה לא דבר זמני..
    אתה לא מכיר את זה שיש לך יום שאתה פעיל אנרגטי חופר קופצני
    כל בנאדם שאתה מדבר איתו מחייך - זה שמחה ! פה אתה שרוי בשמחה !

    הפסקה ? בהחלט צריך לעשות
    אבל לא להגיד "טוב בוא לא נחשוב על זה"
    או "בוא לא נעשה כלום נגד זה"

    אני נלחם בכאב בשני דרכים
    אחד - שואל את עצמי - "דרור , יש אפשרות כלשהי בעולם לפתור את הכאב הזה ?"
    אם כן - אני מפשיל שרוולים וניגש לעבודה בראבקקק
    אם לא אני הולך לדרך השניה
    "דרור אי אפשר לפתור את הכאב הזה ?"
    "לא אי אפשר"
    "אז למה אתה כואב ? מה מכאיב לך אם אתה לא יכול לפתור את זה ?"
    - סימן שזה כאב של מישהו אחר. זה כאב שלא שייך לי.
    אין לי מה לעשות איתו, הוא לא בגזרתי, הוא לא באחריותי !

  11. #25
    משתמשת כבוד האוואטר של Gaya
    תאריך הצטרפות
    11/2009
    הודעות
    9,446
    לייקים
    149
    נקודות
    457
    מין: נקבה

    ברירת מחדל

    אני חושבת ששמחה זה מה שעושה לך טוב.
    וכל הדברים שאמרו כאן נכנסים בזה:
    הצלחה, אהבה, בריאות. הכל גורם לשמחה.

  12. #26
    משתמש באטרף האוואטר של -Fuya
    שם פרטי
    מקמק
    תאריך הצטרפות
    02/2007
    גיל
    34
    הודעות
    13,040
    לייקים
    25
    נקודות
    10
    משפט מחץ
    עדיף לאבד רגע מהחיים מאשר לאבד שתי רגעים מהחיים
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    תעריכו מה שיש לכם בקיצוררר

    מי שלא לחץ על הביצה היום מניאק

    עד מתי נוב 10

  13. #27
    "Songs Of Freedom" האוואטר של KiddyBandit
    שם פרטי
    Ariel
    תאריך הצטרפות
    10/2009
    גיל
    30
    הודעות
    4,984
    לייקים
    17
    נקודות
    3
    משפט מחץ
    Great Minds Think Alike
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    אני יחזור גם על כמה דברים וגם אוסיף..
    מצפון נקי , ללעשות מה שטוב לו , לעזור ולתרום , להיות נחמד .



+ תגובה לנושא
עמוד 2 מתוך 2 << ראשון 12


הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך


כל הזמנים הם לפי GMT +3. השעה כרגע היא 18:35.
מופעל על ידי vBulletin™ © גרסה 4.1, 2011 vBulletin Solutions, Inc. כל הזכויות שמורות.
פעילות הגולשים
אומנות וגרפיקה
מוזיקה
ספורט
סדרות טלוויזיה
סרטים וקולנוע
קנייה ומכירה
רשתות חברתיות
הבורר 3
פורומי פנאי ובידור
סרטים
סדרות
משחקים
דיבורים
אקטואליה
בעלי חיים
בדיחות והומור
משחקי ספורט
הבורר
מחשבים וטכנולוגיה
תמיכה טכנית
חומרה ומודינג
תוכנות להורדה
סלולארי וגאדג'טים
רקעים למחשב
ציוד הקפי למחשב
אבטחת מידע
תכנות ובניית אתרים
כסף ברשת
אייפון
בריאות ואורח חיים
כושר ופיתוח גוף
דיאטה
צבא וגיוס
יעוץ מיני
מה שבלב
אומנות הפיתוי
יהדות
מיסטיקה ורוחניות
אתאיזם ודתות

נושאים: 2,513,625 | הודעות: 8,214,219 | משתמשים: 315,603 | המשתמש החדש ביותר: upizijoj | עיצוב גרפי: סטודיו עודד בביוף | קידוד: rellect