|
|
נערך לאחרונה על ידי XsonicX; 25-02-2011 בשעה 22:08.
זה ההבדל בין עכשיו לרגעים שבהם תזכה במשהו או תצליח.
ברגעים מדהימים כניצחון בתחרות, השגת בת זוג, ילד שנולד... שם אתה בצורה בלתי מוסברת מרגיש מה זאת שמחה אמיתית
ושם היא באה לידי ביטוי! בגלל זה לא יעזור כלום, אם תרצה להיות שמח אינך תהיה כזה, אתה צריך להרגיש שמח.
אי אפשר להגדיר שמחה, אולי רק ע"י תיאור של פעולות ותגובות שלך כשתהיה ברגעי השמחה, לא יותר מזה, את השמחה עצמה לא ניתן לתאר במילון.
בוא נשאל זאת הפוך, בשביל להרגיש כאב, מה עליך לעשות עכשיו?
נערך לאחרונה על ידי XsonicX; 25-02-2011 בשעה 22:14.
אוו !! סופסוף !
בנאדם לא מנסה לענות על תשובה נכונה
כי אם לשאול את השאלה המתאימה !
בשביל להרגיש כאב - אין צורך לעשות דבר
הכאב בא באופן פסיבי
לעומת זאת השמחה - חייב להילחם ! חייב לעשות !
השמחה באה רק באופן אקטיבי !
שמחה שבאה באופן פסיבי היא שמחה רגעית קצרה רדודה וחולפת
כאב שבא באופן אקטיבי זה "כאב של שמחה"
(כאב של שמחה זה כאב שכיף להרגיש, לצורך רגיעה זמנית אבל לא ניכנס לזה, זה ארוך מידי..)
סוניק אתה תו- תח !
לעשות מה שאתה רוצה, מה שכיף לך ואתה מרגיש טוב עם עצמך כשאתה עושה אותו, פשוט להרגע ולא לחשוב על הבעיות.
לעשות מה שאתה רוצה יעשה אותי שמח ? בטוח ?
מה אני עושה להרגיש טוב עם עצמי ? הממ וואלה אני אוהב סרטי צ'אפלי צ'אפלין
אז לצחוק מהסרטים יעשה אותי שמח ?
ממש לא, אני אצחק ויהנה אבל ממש לא יהפוך לאדם שמח.
פשוט להירגע ולא לחשוב על הבעיות ?
זה בכלל לא.
זה ממש רדוד לעצום את העינים להגיד "לא לא אין בעיות ! נהנה בננה אין בעיות"
לא ייתן שום דבר ...
חחח צחוק לא עושה אותך שמח?
אם אתה מחפש דרך להיות בן אדם שמח, אין כזה דבר.
צריך להשתדל להיות כמה שיותר שמח אבל זה בלתי אפשרי להיות תמיד שמח. ולפעמים פשוט לא לחשוב על כלום ולהרגע זה דווקא כן משמח. אני לא אומר שאתה צריך לברוח מהבעיות שלך ולהתעלם מהם, פשוט לפעמים כל אחד צריך הפסקה.
יש הבדל עצוםםם בגודלו בין צחוק לשמחה
שמחה זה לא דבר זמני..
אתה לא מכיר את זה שיש לך יום שאתה פעיל אנרגטי חופר קופצני
כל בנאדם שאתה מדבר איתו מחייך - זה שמחה ! פה אתה שרוי בשמחה !
הפסקה ? בהחלט צריך לעשות
אבל לא להגיד "טוב בוא לא נחשוב על זה"
או "בוא לא נעשה כלום נגד זה"
אני נלחם בכאב בשני דרכים
אחד - שואל את עצמי - "דרור , יש אפשרות כלשהי בעולם לפתור את הכאב הזה ?"
אם כן - אני מפשיל שרוולים וניגש לעבודה בראבקקק
אם לא אני הולך לדרך השניה
"דרור אי אפשר לפתור את הכאב הזה ?"
"לא אי אפשר"
"אז למה אתה כואב ? מה מכאיב לך אם אתה לא יכול לפתור את זה ?"
- סימן שזה כאב של מישהו אחר. זה כאב שלא שייך לי.
אין לי מה לעשות איתו, הוא לא בגזרתי, הוא לא באחריותי !