הייתי רוצה לראות את הדעות שלכם
את הנק' מבט..
בן אדם בא אליכם ואומר
"אני רוצה לשמוח"
איך תתדרכו אותו ?
הייתי רוצה לראות את הדעות שלכם
את הנק' מבט..
בן אדם בא אליכם ואומר
"אני רוצה לשמוח"
איך תתדרכו אותו ?
|
|
לא יודע איך אחרים מגדירים אושר.
אבל אושר נמדד אצלי בכמה פרמטרים.
בריאות
אהבה
להצליח במה שאני עושה(אוהב)
וכמובן שלא יהיה חור בכיס (מי שיגיד שזה לא חשוב לו...הוא בטח ישב על איזה פטרייה בהודו)
נערך לאחרונה על ידי Old Lady; 24-02-2011 בשעה 11:55.
מה יש להדריך, אני פשוט אומר אז תשמח כל אחד נבדל בדברים שעושים אותו שמח
כלים שימושיים: AIDA64 | CPU-Z | Java | Flash Player | Windows Loader | Microsoft Antivirus | חלוקת הדיסק הקשיח | Windows Update
אני מרגיש שמח ומאושר רק ע"י מימוש עצמי גבוה.
לכן, בתור הדרכה אני חושב שצריך לחשוב מה יגרום לאדם ה"בלתי שמח" לסיפוק והרגשת מימוש עצמי.
נערך לאחרונה על ידי ישראל; 24-02-2011 בשעה 13:49.
אני חושב שהדרך המהירה ביותר לגרום לשמחה, זה דרך צחוק.
אומנם זה לזמן קצר, אבל ממש מעלה את המצב רוח
שהמצפון נקי ..
ספוילר:
שמחה זה כשאין לך דאגות,
אתה קם בבוקר, אומר, היום יהיה לי אחלה יום, עושה מה שבראש לך, לא דואג מכלום, לא מפחד מכלום, אין שום דבר שיכשיל אותך או ישעמם אותך או יגרום לך עצב וכו'.
לחשוב כל הזמן קדימה ולחשוב רק על דברים טובים ובטוחים שיקרו לך (כמובן שמשמחים).
נערך לאחרונה על ידי bugZbuNny; 24-02-2011 בשעה 14:59.
"Once more into the fray
Into the last good fight I'll ever know.
Live or die on this day
Live or die on this day."
אף אחד מכם לא אמר עוד מה זה באמת שמחה אמיתית ..
ככי כל דבר ממה שאמרתם זה רגעי, זמני, רדוד, עובר חולף..
תנסה למצוא את מה שמסב לך אושר ותדמיד בו
הצלחה
לחופש יש תאריך:
23.10.15