חכה קודם למנילה סביר להניח שתקבל
חכה קודם למנילה סביר להניח שתקבל
|
|
עכשיו אמרו לי שאין יותר שח"מ במנילה..
זה אמיתי או זיוני שכל?
אם כן..איך אתה קיבלת?
אתמול שאלת אם יש שח"מ או אין שח"מ ואמרתי לך שכרגע לא פרסמו שום דבר רשמי לגבי זה. לגבי הילדות וילדים ממיטב שעונים על השאלות שלך לא ממש מזיז לי, כל עוד זה לא מגורם בכיר אני יכול להגיד למישהי שאני מכיר שכל מי שמתקשר לבקש יום סיירות שתגיד לו שהוא כבר משובץ למטכ"ל.
Life isn't about finding yourself. Life is about creating yourself
חולצות ובלייזרים אלגנט :
http://www.iatraf.co.il/showthread.php?t=878363
Life isn't about finding yourself. Life is about creating yourself
חולצות ובלייזרים אלגנט :
http://www.iatraf.co.il/showthread.php?t=878363
חגי,זה נורמאלי שאני יחכה שנה שלמה בשביל הזמנה ליום המא"ה?
Life isn't about finding yourself. Life is about creating yourself
חולצות ובלייזרים אלגנט :
http://www.iatraf.co.il/showthread.php?t=878363
מצטער לבשר אבל אין יותר שח"מ אחי.... דיברתי עם בן דוד שלי תת ניצב(תנ"צ) וזה מה שהוא הוידיע לי, כמובן בנוסף התקשרתי כשלוש פעמים למיטב(כוכבית גיוס) ושלוש נציגים שונים בזמנים שונים ענו לי את אותה תשובה