א' כל רציתי לשאול איך אני יכול להתקבל לתפקיד משטרתי בצה"ל ,אני בן יחיד ,פרופיל 72 ,קבה 46,דפר 30 ,ואם כן
לאיזה תפקיד בדיוק.
ב' ,קשה להתקבל לשיטור תנועה או סיור?,באמת צריך הרבה כוח אדם ? ,צריך להפעיל פרוטקציות בשביל להתקבל? ,אפשר לחיות מיזה בכבוד?
א' כל רציתי לשאול איך אני יכול להתקבל לתפקיד משטרתי בצה"ל ,אני בן יחיד ,פרופיל 72 ,קבה 46,דפר 30 ,ואם כן
לאיזה תפקיד בדיוק.
ב' ,קשה להתקבל לשיטור תנועה או סיור?,באמת צריך הרבה כוח אדם ? ,צריך להפעיל פרוטקציות בשביל להתקבל? ,אפשר לחיות מיזה בכבוד?
נערך לאחרונה על ידי Daily; 05-01-2012 בשעה 18:42.
|
|
באזרחי,אפשר להתפרנס מיזה בכבוד?
רגע,אני בן יחיד ,פרופיל 72,אני לא יכול להתקבל לשח"מ היותי בן יחיד?
אתה יכול כי אתה בן יחיד ואם ההורים לא חותמים זה כיאלו אתה פסול קרבי אז אני מניח שאפשר
זה הופיע לך במנילה?
להתפרנס מזה בכבוד? יענו אחרי השירות הצבאי בשח"מ? תגדיר מזה כבוד ותתקבל משכורת של שוטר עם ותק של 3 שנים במקצוע לא של המפכ"ל (אם יאפשרו לך להיות באמת שוטר במשטרה כי צריך תקן לזה ושתיהיה מתאים וכו....')
כבוד?
בית,אישה,2 ילדים,אוכל,מחשב,טלויזיה,דירה,רכב,זה הכל.
כן ,אחרי השירות בשח"מ.
עדיין לא קיבלתי מנילה.
100% אני יכול להתגייס לשם אפילו שיש לי פרופיל 72? (אני בן יחיד ..)
מהו התקן כדי להתגייס למשטרת סיור/תנועה אחרי השירות הצבאי?
זה לא מה התקן כדי להתגייס. אם צריכים תקן של התפקיד שאתה תהיה בו, יציעו לך להמשיך.
Life isn't about finding yourself. Life is about creating yourself
חולצות ובלייזרים אלגנט :
http://www.iatraf.co.il/showthread.php?t=878363
1. יש שמועות כאלו, בפועל עד שאני לא רואה כלום קורה במרץ הקרוב אני לא מאמין(אלא אם תצא הודעה רשמית של דנינו).
2. שח"מ עדיף בהרבה, יציאות עדיפות, שירות יותר מכובד ומכבד, וחיילים לא ישנאו אותך(רק ילדים בני 14-15). ההבדל הוא שבמ.צ. אתה חייל שהוא שוטר שעוצר חייל(אחראי בעיקרון על דיגום) או שאתה מד"כ בכלא(כמו שב"ס בערך, רק יותר גרוע) או שאתה טוחן מחסומים. אלו בעיקרון התפקידים העיקריים. יש לך אופציה להיות גם סמוי, להיות בתנועה(ואל תתלהב מהיחידת אופנועים שלהם, הם נוסעים על הארלי 400 או 500 מסריח שלא זז בכלל...)
3.אתה לא גורם, אם זה יופיע - יופיע. אם לא - תבקש.
Life isn't about finding yourself. Life is about creating yourself
חולצות ובלייזרים אלגנט :
http://www.iatraf.co.il/showthread.php?t=878363
Life isn't about finding yourself. Life is about creating yourself
חולצות ובלייזרים אלגנט :
http://www.iatraf.co.il/showthread.php?t=878363
אההההה לשכת גיוס ,הבנתי...
אבל חגי ,אני יכול לבקש מהלשכ"ג לפני שקיבלתי מנילה שאני רוצה להיות בשח"ם?