קהילות פורומים, הורדות, יעוץ ותמיכה


אשכולות דומים

  1. תנועה נאצית בארה"ב
    על ידי Born2Kill בפורום דיבורים
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 29-05-2006, 18:44
  2. עזרה בתרגיל של חשבון - בעית תנועה
    על ידי OutSide בפורום צבא וגיוס
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 22-05-2006, 21:10
  3. עזרה במטמתיקה בעיות תנועה בבקשה...
    על ידי Par4n0iA בפורום צבא וגיוס
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 03-04-2006, 21:01
  4. LOL...יש לי סיור לאינטל שבוע הבא ביום שני...:)
    על ידי אור. בפורום דיבורים
    תגובות: 22
    הודעה אחרונה: 08-01-2006, 19:45
  5. תגובות: 28
    הודעה אחרונה: 18-12-2005, 22:51
+ תגובה לנושא
עמוד 1 מתוך 2 12 אחרון >>
מציג תוצאות 1 עד 15 מתוך 27

שיטור תנועה/סיור.

  1. #1
    מורחקים
    תאריך הצטרפות
    01/2011
    גיל
    32
    הודעות
    4,373
    לייקים
    319
    נקודות
    98
    מין: זכר

    ברירת מחדל שיטור תנועה/סיור.

    א' כל רציתי לשאול איך אני יכול להתקבל לתפקיד משטרתי בצה"ל ,אני בן יחיד ,פרופיל 72 ,קבה 46,דפר 30 ,ואם כן
    לאיזה תפקיד בדיוק.



    ב' ,קשה להתקבל לשיטור תנועה או סיור?,באמת צריך הרבה כוח אדם ? ,צריך להפעיל פרוטקציות בשביל להתקבל? ,אפשר לחיות מיזה בכבוד?
    נערך לאחרונה על ידי Daily; 05-01-2012 בשעה 18:42.

  2. קישורים ממומנים

  3. #2
    משתמש כבוד האוואטר של Flash
    תאריך הצטרפות
    10/2004
    הודעות
    11,260
    לייקים
    390
    נקודות
    586
    מין: נקבה

    ברירת מחדל

    לא קשה אבל צריך פורפיל 64 -
    כמעט כל מי שבשח"מ זה בעצם התפקיד שלו סיור תנועה
    יש עוד קצת במודיעין מז"פ מוקד יומן
    לחיות מזה בכבוד? מה הכוונה בזה? אתה תקבל משכורת של חייל רגיל ג'וב בתוספת קטנה של כמה עשרות שקלים
    נערך לאחרונה על ידי Flash; 05-01-2012 בשעה 20:14.



  4. #3
    מורחקים
    תאריך הצטרפות
    01/2011
    גיל
    32
    הודעות
    4,373
    לייקים
    319
    נקודות
    98
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    באזרחי,אפשר להתפרנס מיזה בכבוד?

    רגע,אני בן יחיד ,פרופיל 72,אני לא יכול להתקבל לשח"מ היותי בן יחיד?

  5. #4
    משתמש כבוד האוואטר של Flash
    תאריך הצטרפות
    10/2004
    הודעות
    11,260
    לייקים
    390
    נקודות
    586
    מין: נקבה

    ברירת מחדל

    אתה יכול כי אתה בן יחיד ואם ההורים לא חותמים זה כיאלו אתה פסול קרבי אז אני מניח שאפשר
    זה הופיע לך במנילה?

    להתפרנס מזה בכבוד? יענו אחרי השירות הצבאי בשח"מ? תגדיר מזה כבוד ותתקבל משכורת של שוטר עם ותק של 3 שנים במקצוע לא של המפכ"ל (אם יאפשרו לך להיות באמת שוטר במשטרה כי צריך תקן לזה ושתיהיה מתאים וכו....')
    נערך לאחרונה על ידי Flash; 05-01-2012 בשעה 20:18.



  6. #5
    מורחקים
    תאריך הצטרפות
    01/2011
    גיל
    32
    הודעות
    4,373
    לייקים
    319
    נקודות
    98
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    כבוד?

    בית,אישה,2 ילדים,אוכל,מחשב,טלויזיה,דירה,רכב,זה הכל.

    כן ,אחרי השירות בשח"מ.
    עדיין לא קיבלתי מנילה.

    100% אני יכול להתגייס לשם אפילו שיש לי פרופיל 72? (אני בן יחיד ..)

  7. #6
    משתמש כבוד האוואטר של Flash
    תאריך הצטרפות
    10/2004
    הודעות
    11,260
    לייקים
    390
    נקודות
    586
    מין: נקבה

    ברירת מחדל

    כן אם אתה ילד יחיד במשפחה אז אתה יכול להתגייס לשח"מ 100%
    אם זה יופיע במנילה תסמן את זה ואם לא תשלח להם מלא מכתבים



  8. #7
    מורחקים
    תאריך הצטרפות
    01/2011
    גיל
    32
    הודעות
    4,373
    לייקים
    319
    נקודות
    98
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    מהו התקן כדי להתגייס למשטרת סיור/תנועה אחרי השירות הצבאי?

  9. #8
    משתמש באטרף
    שם פרטי
    יקותיאל
    תאריך הצטרפות
    12/2004
    גיל
    34
    הודעות
    29,404
    לייקים
    562
    נקודות
    3,561
    משפט מחץ
    אם שותים לא נוהגים, הבירה יכולה להישפך
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    זה לא מה התקן כדי להתגייס. אם צריכים תקן של התפקיד שאתה תהיה בו, יציעו לך להמשיך.
    Life isn't about finding yourself. Life is about creating yourself

    חולצות ובלייזרים אלגנט :
    http://www.iatraf.co.il/showthread.php?t=878363



  10. #9
    מורחקים
    תאריך הצטרפות
    01/2011
    גיל
    32
    הודעות
    4,373
    לייקים
    319
    נקודות
    98
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי Hagai צפיה בהודעה
    זה לא מה התקן כדי להתגייס. אם צריכים תקן של התפקיד שאתה תהיה בו, יציעו לך להמשיך.
    1)מה לגבי השמעות שבקרוב לא יהיה ניתן לשרת בשח"מ?


    2)דרך אגב,מה יותר טוב ? שח"מ או משטרה צבאית? ,ומה השוני ביניהם?


    3)איך אני גורם לכך שבמנילה תופיע לי האפשרות של שח"ם?

  11. #10
    משתמש באטרף
    שם פרטי
    יקותיאל
    תאריך הצטרפות
    12/2004
    גיל
    34
    הודעות
    29,404
    לייקים
    562
    נקודות
    3,561
    משפט מחץ
    אם שותים לא נוהגים, הבירה יכולה להישפך
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי Daily צפיה בהודעה
    1)מה לגבי השמעות שבקרוב לא יהיה ניתן לשרת בשח"מ?


    2)דרך אגב,מה יותר טוב ? שח"מ או משטרה צבאית? ,ומה השוני ביניהם?


    3)איך אני גורם לכך שבמנילה תופיע לי האפשרות של שח"ם?
    1. יש שמועות כאלו, בפועל עד שאני לא רואה כלום קורה במרץ הקרוב אני לא מאמין(אלא אם תצא הודעה רשמית של דנינו).
    2. שח"מ עדיף בהרבה, יציאות עדיפות, שירות יותר מכובד ומכבד, וחיילים לא ישנאו אותך(רק ילדים בני 14-15). ההבדל הוא שבמ.צ. אתה חייל שהוא שוטר שעוצר חייל(אחראי בעיקרון על דיגום) או שאתה מד"כ בכלא(כמו שב"ס בערך, רק יותר גרוע) או שאתה טוחן מחסומים. אלו בעיקרון התפקידים העיקריים. יש לך אופציה להיות גם סמוי, להיות בתנועה(ואל תתלהב מהיחידת אופנועים שלהם, הם נוסעים על הארלי 400 או 500 מסריח שלא זז בכלל...)
    3.אתה לא גורם, אם זה יופיע - יופיע. אם לא - תבקש.
    Life isn't about finding yourself. Life is about creating yourself

    חולצות ובלייזרים אלגנט :
    http://www.iatraf.co.il/showthread.php?t=878363



  12. #11
    מורחקים
    תאריך הצטרפות
    01/2011
    גיל
    32
    הודעות
    4,373
    לייקים
    319
    נקודות
    98
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי Hagai צפיה בהודעה
    1. יש שמועות כאלו, בפועל עד שאני לא רואה כלום קורה במרץ הקרוב אני לא מאמין(אלא אם תצא הודעה רשמית של דנינו).
    2. שח"מ עדיף בהרבה, יציאות עדיפות, שירות יותר מכובד ומכבד, וחיילים לא ישנאו אותך(רק ילדים בני 14-15). ההבדל הוא שבמ.צ. אתה חייל שהוא שוטר שעוצר חייל(אחראי בעיקרון על דיגום) או שאתה מד"כ בכלא(כמו שב"ס בערך, רק יותר גרוע) או שאתה טוחן מחסומים. אלו בעיקרון התפקידים העיקריים. יש לך אופציה להיות גם סמוי, להיות בתנועה(ואל תתלהב מהיחידת אופנועים שלהם, הם נוסעים על הארלי 400 או 500 מסריח שלא זז בכלל...)
    3.אתה לא גורם, אם זה יופיע - יופיע. אם לא - תבקש.
    ממי ניתן לבקש?

  13. #12
    משתמש באטרף
    שם פרטי
    יקותיאל
    תאריך הצטרפות
    12/2004
    גיל
    34
    הודעות
    29,404
    לייקים
    562
    נקודות
    3,561
    משפט מחץ
    אם שותים לא נוהגים, הבירה יכולה להישפך
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי Daily צפיה בהודעה
    ממי ניתן לבקש?
    מהלשכ"ג. בכל מקרה - יש לך עוד זמן. ברגע שתקבל מנילה תחפש את שח"מ(אם עד אז אני לא אפרסם פה משהו שונה לגבי כל זה).
    במידה ותקבל - זכית. במידה ולא תקבל, אתה מוזמן לבקש עזרה וייעוץ פה
    Life isn't about finding yourself. Life is about creating yourself

    חולצות ובלייזרים אלגנט :
    http://www.iatraf.co.il/showthread.php?t=878363



  14. #13
    מורחקים
    תאריך הצטרפות
    01/2011
    גיל
    32
    הודעות
    4,373
    לייקים
    319
    נקודות
    98
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי Hagai צפיה בהודעה
    מהלשכ"ג. בכל מקרה - יש לך עוד זמן. ברגע שתקבל מנילה תחפש את שח"מ(אם עד אז אני לא אפרסם פה משהו שונה לגבי כל זה).
    במידה ותקבל - זכית. במידה ולא תקבל, אתה מוזמן לבקש עזרה וייעוץ פה
    מי זה הלשכ"ג?

  15. #14
    מורחקים
    תאריך הצטרפות
    01/2011
    גיל
    32
    הודעות
    4,373
    לייקים
    319
    נקודות
    98
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    אההההה לשכת גיוס ,הבנתי...

    אבל חגי ,אני יכול לבקש מהלשכ"ג לפני שקיבלתי מנילה שאני רוצה להיות בשח"ם?

  16. #15
    מורחקים
    תאריך הצטרפות
    01/2011
    גיל
    32
    הודעות
    4,373
    לייקים
    319
    נקודות
    98
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי Hagai צפיה בהודעה
    מהלשכ"ג. בכל מקרה - יש לך עוד זמן. ברגע שתקבל מנילה תחפש את שח"מ(אם עד אז אני לא אפרסם פה משהו שונה לגבי כל זה).
    במידה ותקבל - זכית. במידה ולא תקבל, אתה מוזמן לבקש עזרה וייעוץ פה
    למי אני יכול לחפור כדי לקבל במנילה שח"מ??

+ תגובה לנושא
עמוד 1 מתוך 2 12 אחרון >>


הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך


כל הזמנים הם לפי GMT +3. השעה כרגע היא 16:41.
מופעל על ידי vBulletin™ © גרסה 4.1, 2011 vBulletin Solutions, Inc. כל הזכויות שמורות.
פעילות הגולשים
אומנות וגרפיקה
מוזיקה
ספורט
סדרות טלוויזיה
סרטים וקולנוע
קנייה ומכירה
רשתות חברתיות
הבורר 3
פורומי פנאי ובידור
סרטים
סדרות
משחקים
דיבורים
אקטואליה
בעלי חיים
בדיחות והומור
משחקי ספורט
הבורר
מחשבים וטכנולוגיה
תמיכה טכנית
חומרה ומודינג
תוכנות להורדה
סלולארי וגאדג'טים
רקעים למחשב
ציוד הקפי למחשב
אבטחת מידע
תכנות ובניית אתרים
כסף ברשת
אייפון
בריאות ואורח חיים
כושר ופיתוח גוף
דיאטה
צבא וגיוס
יעוץ מיני
מה שבלב
אומנות הפיתוי
יהדות
מיסטיקה ורוחניות
אתאיזם ודתות

נושאים: 2,513,915 | הודעות: 8,214,509 | משתמשים: 315,603 | המשתמש החדש ביותר: upizijoj | עיצוב גרפי: סטודיו עודד בביוף | קידוד: rellect