קהילות פורומים, הורדות, יעוץ ותמיכה


אשכולות דומים

  1. [פרסום] יוסי בניון: "אני בטוח שואן פרסי יישאר בארסנל הרבה זמן"
    על ידי Super Pippo בפורום כדורגל
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 01-05-2012, 15:01
  2. [שאלה] עזרה לא בטוח קשור אבל אני בטוח שיש לאנשים ידע בזה
    על ידי אופק3 בפורום האקינג ואבטחת מידע
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 12-07-2011, 18:19
  3. בעיה שיש לי ....אני בטוח שיש פה מישהו שיעזור..
    על ידי קופיקו בפורום תוכנות להורדה
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 20-02-2006, 04:23
  4. ואי אני אומר לך להיות bd זה פאקינג שולט
    על ידי MaRoKaY בפורום תמיכה טכנית במשחקים
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 10-12-2005, 12:20
  5. ואי אני צריך את הסדרה הזאת הסופרנוס.....
    על ידי veRoNix בפורום משחקים להורדה
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 25-09-2005, 22:06
+ תגובה לנושא
עמוד 2 מתוך 7 << ראשון 1234 ... אחרון >>
מציג תוצאות 16 עד 30 מתוך 91

ואי ואי אני בטוח שיש לו כל כך הרבה ביטחון - עמוד 2

  1. #16

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי D@nIeL צפיה בהודעה
    אני אומר את זה מעומק ליבי, אז אל תעלב:
    אתה דפוק של החברה..
    אתה מה שאומרים לך להיות, ולכן לעולם תהיה האנדרדוג.

    לכל אותם חבר'ה שנראים טוב לדבריך יש בנות משום שיש להם ביטחון- לא משום שהם נראים טוב
    אולי יש להם ביטחון בגלל שהם נראים טוב
    ולכל אותם חבר'ה שנראים טוב יש בנות משום שיש להם מעמד- לא משום שהם נראים טוב
    אולי יש להם מעמד בגלל שהם נראים טוב [הוביל אותם לדוגמנות, משחק בסרטים וכו']

    והינה הוכחה:
    http://photos.lasvegassun.com/media/...17f0ae245bc 0
    תסכימו איתי שהבנאדם פשוט מכוער.
    השיער, הזקן שיערות ביצים, הבטן הרופסת, הרגליים הדקיקות, והעור של ילד בן 10
    אבל יש לו מעמד, יש לו ביטחון, ואתם יכולים להיות בטוח שהוא מזיין מיליון.

    אין לי כח להחזיר לך בתמונות, אבל תכליל פה עוד אנשים שנראים כמו צרה ויש להם מספיק מעמד\ביטחון\וכד' שמוביל לפאסון שמושך בנות עד כדי טירוף.
    סנופ דוג שנראה כמו תאונה, מייקל ג'קסון שהיה נראה כמו בחילה ואלוהים ישמור- כמה שאני חולה על רד הוט צילי פפרז, הסולן שלהם בן פאקינג 50 עם שפם של פדופיל ואני לא יכול לדמיין מישהי מסרבת לזיון איתו.

    ---------
    תראה בפייט קלאב, בסצנה בה טיילר ומה שמו ברכבת מסתכלים על פירסומת של קלווין קליין או משהו
    אתה בדיוק אחד מכל אותם מאוננים מנטליים, שחושבים שיש לחיות רק לפי מה שאמרו לך, מאלה שאכלו כאפות וטראומות מנטליות מההורים, שהקניטו והקטינו כשהיו קטנים, שגורם לך לחשוב שלא תגיע לשום מקום.
    שכנעת את עצמך שמראה חיצוני זה מה קובע או לא , ולא יודע איך אתה נראה, אבל אם בעיניך אתה מכוער, אז לנוכח הסברה שהחדרת לעצמך אתה תסיים בהתאבדות, וחבל.

    אני שוב, לא בא לצחוק עליך, אלא מנסה לעודד אותך לשנות את החיים שלך
    וזה לא קלישאה, יש לך אשכרה את הכח לשנות לעצמך את החיים את העתיד את הכל.
    תפסיק להאמין בפירסומות.

    מעניין למה שום פיקאפ גורו לא מצליח לזיין כוסיות עם כל הביטחון שלהם, אלא אם כן הוא נראה טוב בעצמו.
    נערך לאחרונה על ידי 5656581; 18-09-2012 בשעה 23:11.

  2. קישורים ממומנים

  3. #17
    מורחקים
    שם פרטי
    GoGay
    תאריך הצטרפות
    09/2012
    הודעות
    642
    לייקים
    96
    נקודות
    50
    משפט מחץ
    זרום גם עם גייז.
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי 5656581 צפיה בהודעה
    מעניין למה שום פיקאפ גורו לא מצליח לזיין כוסיות עם כל הביטחון שלהם, אלא אם כן הוא נראה טוב בעצמו.
    כי הם "פיקאפ גורו". אתם עונים לעצמכם כל פעם על השאלות שלכם.

    לאנשים האלה אין באמת בטחון, הם לא יותר מחבורה של פריקים ווירדוז שמחפשים כוס בשעות הפנאי ולא ממש מוצאים אותו
    מה שיותר עצוב שאנשים אשכרה משלמים לאפסים האלה כדי ללמוד מהם משהו בזמן שהם בעצמם מביאים כונפות ומתנהגים בצורה כזאת שאם הם היו מתנהגים ככה עם אנשים נורמלים הם היו מקבלים מכות רצח על הפוזה שלהם.
    נערך לאחרונה על ידי Tony_Montana; 18-09-2012 בשעה 23:54.

  4. #18
    משתמש מתחיל
    תאריך הצטרפות
    06/2011
    גיל
    34
    הודעות
    381
    לייקים
    70
    נקודות
    0
    משפט מחץ
    =)
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    לא מסכים עם כמעט כלום ממה שאמרתם .אז קחו את דעתי על הנושא מי שרוצה :

    קחו את יונתן ווגמן , הדוגמן של קסטרו כבר כמה שנים. 

    הוא באמת נראה טוב? לע..
    יש המון בנות שגם יגידו שהוא מכוער.

    אבל הוא מסוגל להשיג כוסיות \ דוגמניות \ מפורסמות ממש לא בגלל הבטחון העצמי שלו (אולי זה גם ישפיע ) אלא בעיקר בגלל זה שהוא פשוט מפורסם .


    אם אתם באמת שואפים להשיג HB10 תצאו מהפורום ותתחילו לעבוד על להפוך לממש עשירים\שחקנים\ דוגמנים\ מפורסמים \ שחקני כדורגל מפורסמים וכך הלאה .

    אבל להשיג HBS9 זה גם בסדר. ואת זה כן אפשר לעשות "רק בעזרת גיים " (בלי מעמד חברתי) .
    If you continue to do what you’ve always done,
    you’ll continue to get what you’ve always got
    and that means - no girls

  5. #19
    מורחקים
    שם פרטי
    GoGay
    תאריך הצטרפות
    09/2012
    הודעות
    642
    לייקים
    96
    נקודות
    50
    משפט מחץ
    זרום גם עם גייז.
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    יונתן ווגמן בטוח נראה יותר טוב מהם (או מכל כובע ממוצע שמסתובב לך בעזריאלי) וככל הנראה לא מתנהג כמו טמבל גמור ליד בחורות ואנשים שמשחק אותה מלך העולם וסרסור למרות שלפני חודש~שנה היה הילד כאפות של הבצפר:





    (ולא מביא כונפות כמו שהגורו שלכם פה הביא)


  6. #20

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי 5656581 צפיה בהודעה
    מעניין למה שום פיקאפ גורו לא מצליח לזיין כוסיות עם כל הביטחון שלהם, אלא אם כן הוא נראה טוב בעצמו.
    מיסטרי נראה כמו היפי ומתלבש כמו ליצן
    ו..טוב האמת שניל שטראוס דיי מגניב, אבל שים לב איך הוא נראה במקור

    לעומת זאת יש לא מעט אנשים שנראים טוב, אבל מפאת חוסר ביטחון עצמי כבד הם פשוט לא יוצרים אפילו אינטרקציה עם המין השני
    ובנאדם שנראה טוב אבל הביטחון העצמי שלו נמצא במקום שפל בסקאלה, ובכל זאת מנסה לפתוח שיחות וליצור איזו שהיא אינטרציה עלול מהר מאוד למצוא את עצמו מחוץ לשיחה..

    למעשה צריך להיות ממש בור בשביל לצאת בטענה שביטחון עצמי הוא לא פונקציה בכל הקשור ליכולת חברתית, עם נשים בפרט.

    חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח חחחח

  7. #21
    משתמש כבוד האוואטר של TheNuts
    תאריך הצטרפות
    11/2009
    הודעות
    2,366
    לייקים
    212
    נקודות
    62
    פוסטים בבלוג
    1
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    תגידו לי, כל דביל שיגלה את PUAHATE יתחיל להביא לפה תמונות של בחורים (ממש, פורום גייז יש להם שם) ולהעתיק כל פוסט שהוא רואה בשביל פרובוקציה?
    דיי, לא המצאת כלום, הכל משעמם.

    תבין קטע פשוט - בוא נצא מנקודת הנחה שלהשקיע זמן בללמוד להצליח עם בחורות זה סתמי כי זה לא עובד. כדי להתווכח בפורומים (כמו PUAHATE,
    או למשל הפורום הזה) אתה צריך קודם כל ללמוד את ה"חומר", כי אחרת אתה סתם בתול ממורמר ואם לא ניסית איך תדע. אז קודם השקעת את הזמן (וברוב
    המקרים בפורום ההוא גם כסף), בללמוד פיקאפ, אחר"כ השקעת את הזמן בלקרוא על למה פיקאפ לא עובד בפורום של עוד אנשים ממורמרים, ואחר"כ
    ביזבזת עוד טיפה זמן בלהגיע לכאן ולהעתיק לי כל חתיכת תמונה שלא מוכיחה כלום.

    עכשיו שזה כתוב בצורה הכי ברורה שיש,
    אתה מבין כמה אתה בדיחה?


    ונניח שהבנת שאתה עושה מעצמך צחוק, תבין דבר פשוט:
    להיות יותר חתיך אפשר עם בגדים, תספורת, חדר כושר - עד לנקודה מסויימת.
    ונניח שאחרי כל העבודה בחדר כושר, התספורת החדשה, והבגדים - ואחרי כל הכסף והמאמץ שהוצאת על זה,
    אתה תגיע למועדון, ותשב בצד עם הכוס וודקה חמוציות של כוסיות שלך, ותסתכל על כל הבחורות,
    וואלה, אני אגלה לך - הן לא ייגשו אליך, כי מי אתה בכלל. אתה לא איין סומרהאלדר גם אחרי שנתיים בחדר"כ ואצל קוסמטיקאית,
    ובחורים חטובים שנראים סבבה יש מליון. ואז תבין, שרק בחורות רדודות ונואשות ניגשות לבחורים שנראים סבבה ומתחילות איתם.
    ואפילו הן לא יזרמו איתך אם תהיה משעמם, נדוש, ולא תתקדם לשום מקום.

    ואחר"כ תכנס לפה שוב, ותשאל מי משקר יותר, גברים או נשים.

    וזה במקרה הטוב. במקרה הרע? אתה לא תעשה כלום עם עצמך בשביל להראות יותר טוב, אתה תמשיך להעתיק תמונות של בחורים
    באינטרנט בנסיון להוכיח שכל הפיקאפ הזה לא עובד, אולי אפילו תתחיל לחפש תמונות לבד. בסוף תגלה שכל התמונות של הבחורות
    עושה לך מעניין בתחתונים ותמצא את עצמך עוד פעם מול pornhub.com באמצע הלילה בחדר, מנסה לדאוג שההורים לא ישמעו.

    אז תפסיק לזיין תמוח. קודם תצא מהבית, תרא כמו בראד פיט, תרוויח יותר מ22 שקל לשעה. אחר"כ תצליח עם בחורות בלי להתחיל איתן -
    עד אז, כל הדיבורים על סטאטוס ומראה וכסף לא בדיוק מעניינים אף אחד. אם אנשים פה יכלו להיות מליונרים, להחזיק וילה בסביון ופנטהאוס במנהטן,
    ובדיוק לתפוס טיסה למילאן לצילומים של CK, אני מניח שהם היו עושים את זה.

  8. #22
    משתמש כבוד האוואטר של TheNuts
    תאריך הצטרפות
    11/2009
    הודעות
    2,366
    לייקים
    212
    נקודות
    62
    פוסטים בבלוג
    1
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    וזה עוד לפני שנכנסתי לכמה שזה שטויות, ושכמו שכל אחד יכול ללמוד ללכת אנשים בקניון ולמכור להם חרא של ים המלח, כל אחד יכול ללמוד ללכת לבחורה ולמכור לה חוויה, את עצמו, או כל דבר אחר שאתם מאמינים בו. בלי דיבורים על "אלפא", בלי דיבורים על "ביטחון". רוב הבחורות שנמצאות בטווח ההיכרות שלך, גם אם הן נראות מעולה, הן עדיין באותו המעמד הסוציואקונומי שלך, חיות באותה העיר, לומדות באותה האוניברסיטה. אז וואלה, לא הייתי מצפה להרבה הצלחה עם דוגמנית של ויקטוריה סיקרטס שיכולה לצאת בדיוק באותה הקלות עם ג'סטין טימברלייק, גם לא נראה לי שייצא לי לפגוש אותה, כי אנחנו לא באמת מסתובבים באותם המקומות.

    אבל עם ענבל עם התחת היפה, ה80C העיניים הירוקות והבטן השטוחה שלומדת תקשורת, אין שום סיבה שלא יילך לי, גם אם אני לא ג'סטין.

  9. #23
    מורחקים
    שם פרטי
    GoGay
    תאריך הצטרפות
    09/2012
    הודעות
    642
    לייקים
    96
    נקודות
    50
    משפט מחץ
    זרום גם עם גייז.
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    דה נאטס הכל נכון ויפה רק משהו חשוב אחד - כל הקהילה הזאת מדלגת על שלבים נחוצים שבלעדיהם עם כל הבטחון עצמי שבעולם (שבשלב הזה הוא בכלל מזוייף יותר מהציצים של אורית פוקס אבל נזרום ונגיד שיש להם אחד כזה) "
    ענבל עם התחת היפה, ה80C העיניים הירוקות והבטן השטוחה שלומדת תקשורת" לא תירק לכיוון שלהם. ואני לא אפתח את הפה על משהו מעבר לזה שעל זה הם יכולים רק לחלום.

    וזה לאו דווקא בגלל שהם לא נראים כמו דוגמנים והם לא עשירים. אלא בגלל הגישה המסריחה שהפיקאפ מחדיר לך לראש והדברים שנכנסים לך לחיים בעקבות הגישה הזאת. היא שגויה מהיסוד ולא משנה כמה תקשט חרא בדברים נוצצים מזהב - הריח תמיד ישאר.

    וככה הם נתקעים בלופ האינסופי של הסארג'ים>דחיות>עוד סארג'ים>מכות מאנשים שנמאס להם מחנונים שעושים רוח>עוד דחיות ובסופו של יום הוא נשאר אותו חנבץ, רק עם 20 קילו פיקוק ופוזה שלא בנויה על כלום. מילא לחוש שיש לך ממה אבל להם אין ממה לחוש אפילו.

    אישית הכרתי חבר'ה שעד שהם הכירו את התחום המסריח הזה הם הביאו בנות יחסית סבבה, אמנם לא הכי וואו אבל כאלה שאפשר לזרום איתן ולא להתבייש להציג אותן לחברים שלך. חבר'ה סבבה זורמים שיודעים להנות...לא איזה חנונים או פריקים מסריחים

    אחרי חצי שנה אתה קולט אותם זורמים עם שמנות, מגעילות כאלה שעל הרואין אני לא יזרום איתן, מאבדים מעגלים חברתיים וידידות שוות מתחילים להסתובב עם כל מיני מוזרים שמתלבשים כמו פריקים מבזבזים כסף על קורסים והכל בשביל מה?? בשביל לממן לסניה וליגאל שטארק את הנערות ליווי שהם שמים בסרטונים שלהם? פאקינג עלוב.
    נערך לאחרונה על ידי Tony_Montana; 19-09-2012 בשעה 02:09.

  10. #24
    משתמש כבוד האוואטר של TheNuts
    תאריך הצטרפות
    11/2009
    הודעות
    2,366
    לייקים
    212
    נקודות
    62
    פוסטים בבלוג
    1
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    מי שלא מספיק חכם כדי להבין שללבוש נוצות לא עושה אותך תרנגול מגיע לו שיוציא את הכסף שלו. אם אנשים לא עושים קצת מחקר לפני שהם שמים 1500 שקל (לא יודע, מה המחירים בכלל היום), על קורס לאיך להתחיל עם בנות - והם לומדים חרא מיושן שכבר שנים לא מלמדים אותו בשום מקום (פיקוק, נו באמת) כשיש חומר יותר פרקטי חינם באינטרנט, זה פאק שלהם.

    אין "תיקונים מהירים", וואלה, גם אם כל מה שהם הצליחו לעשות זה לשלוח אותם לדבר עם בחורות ולפני זה הם לא היו עושים את זה,
    לפחות הם מזיינים פעם במאה שנה. כל החופרים "אנטי - פיקאפ" האלה עוד מאוננים. למי אכפת מ"הקהילה", אם אפשר ללמוד להשפיע על אנשים, אז אפשר ללמוד
    להשפיע על נשים. נקודה סוף. לא אצל סניה? אז לא אצל סניה. לא אצל יגאל? לא אצל יגאל. לא עשיתי קורסים שלהם ולא יודע.

    אני יודע דבר אחד, אני מכיר חבר טוב, שנראה טוב (לא הטיפוס שלי, אבל אתם יודעים, ככה שמעתי) - ולא היה מצליח להתחיל עם בנות. לא ידע מה להגיד. הריץ חרא בראש. והוא עשה קורס במאפ"י, ואמר לי ככה: "שמע, הרוב חראטה, והרוב שם מבלבלים את המוח יותר מאשר ניגשים לבחורות. יוצאים החוצה ומשתינים על עצמם רק לא לדבר עם מישהי. נצמדים למדריך כאילו הוא איזה כוסית. אבל אני לא רואה גם ככה אף אחת מהילדות האלה, אם אני יכול לשבת עם אלופים באותו השולחן ולדבר איתם, אני בטח יכול לדבר עם הילדונת הזאת"

    ומאז הולך לו ממש טוב. כל החברות האחרונות שלו כוסיות ברמה (ואני לא מדבר על פרצוף יפה בלי שכל. בחורות כיפיות.), הוא עשה את השלישיה הראשונה שלו במסיבת קיבוץ באוטו באותו הערב. ובסכ"ה, נראה שהיה שווה לו את הכסף. הוא נראה בדיוק אותו דבר כמו מקודם, אז... מה בדיוק השתנה?

  11. #25
    מורחקים
    שם פרטי
    GoGay
    תאריך הצטרפות
    09/2012
    הודעות
    642
    לייקים
    96
    נקודות
    50
    משפט מחץ
    זרום גם עם גייז.
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    "ככה שמעתי". גמאני "שמעתי" הרבה דברים, אבל שאתה רואה את ה"כוסיות" שהם מביאים ואת איך שהם מתנהגים ונראים, הקשר של מה ש"שמעת" למציאות הוא מקרי בהחלט. עד שאני בעיניים שלי לא רואה את כל העלילות שהם מעוללים על עצמם אני לא מאמין לכלום.

    ועם יד על הלב, אני מעדיף לאונן כל החיים מאשר לזיין את היצורות שהם מזיינים ועוד פעם במאה שנה...ב90% מהם הייתי מתבייש להראות לחברים בכלל. בשאר ה10% הייתי אומר שהייתי שיכור מהתחת.
    נערך לאחרונה על ידי Tony_Montana; 19-09-2012 בשעה 02:31.

  12. #26
    משתמש כבוד האוואטר של TheNuts
    תאריך הצטרפות
    11/2009
    הודעות
    2,366
    לייקים
    212
    נקודות
    62
    פוסטים בבלוג
    1
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    שוב - יכול להיות שה"גורויים" פה בארץ לא מזיינים בכלל. אפילו לא קצת. מזיינים רק מכוערות. לא יודע, לא מכיר אותם.

    מה הקשר בין זה לבין מה שה5656000 הזה כותב? אני מספר לך על בן דוד שלי, לא מ"הקהילה", לא מה"תחום", סתם עוד אחד ששילם כסף על קורס,
    לפני הוא לא היה מזיין בכלל, ואחרי הוא מזיין כוסיות. נראה אותו הדבר, לא שינה שום דבר בסגנון חיים שלו. סתם הוכחה קטנה לזה שאפילו סתם דחיפה קטנה, או לסגור למישהו פינה על קצת גישה נכונה יכול לעשות שינוי.

    את הדעה שלך אני כבר יודע איזה שנתיים בערך, בחיי שאתה יכול לעשות קופי פייסט.
    אבל גבר תגיב למה שכותבים לך. תפסיק עם הטרמאדקס טיילר זה לא עושה טוב.

  13. #27

    ברירת מחדל

    נטס אתה מאורוגוואי?


    http://www.youtube.com/watch?v=mwXWF3vLvlQ

    ?Could you define the word paranoiac
    ?Could you define it in more detail



  14. #28
    מורחקים
    שם פרטי
    GoGay
    תאריך הצטרפות
    09/2012
    הודעות
    642
    לייקים
    96
    נקודות
    50
    משפט מחץ
    זרום גם עם גייז.
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    565656565 מדבר שטויות והרבה מהן, אבל יש לו נקודה שוואלה יש בה אמת.

    נזרום עם מה שאמרת. המקרה של בן דוד שלך הוא אחד למליון כנראה מה אני יגיד לך. למרות שאני אישית מכיר דרכים טובות ונקיות ובטוחות יותר להגיע למה שהוא הגיע ואפילו ליותר מזה. כי ביננו, לשלם לאיזה חנון עם משקפיים שמה ש"טבעי" ממוצע מביא בסופש אחד הוא לא יביא בכל החיים ופתאום זה איכשהו הפך אותו מבתול וביישן לחיית מסיבות שעושה אורגיות כל שני וחמישי נשמע לי מופרך ולא הגיוני. (ותוך כמה זמן זה קרה חצי שנה? שנה? עוד יותר לא הגיוני) זה כמו שאני אלך ללמוד לסוע על סקייט אצל נכה ללא רגליים וידיים.


    נדירים האנשים שאיכשהו מקשרים את עצמם לתחום הזה (בין אם הולכים לקורס כלשהו או סתם קוראים איזה שטות באינטרנט) שיוצאים מזה ללא תופעות לוואי קטלניות למשך שנים ובמקרה הרע לכל החיים. יש גם אנשים שמזריקים הרואין ומצליחים להגמל אבל זה עדיין אותו הזבל ולא צריך לנסות את זה כדי לדעת מה זה עושה לך. זה נראה תמים מהצד אבל אין לכובעים המפגרים האלה מושג מה התחום הזה עושה לחיים שלהם.
    נערך לאחרונה על ידי Tony_Montana; 19-09-2012 בשעה 03:34.

  15. #29

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי Cats Lover צפיה בהודעה
    לא מסכים עם כמעט כלום ממה שאמרתם .אז קחו את דעתי על הנושא מי שרוצה :

    קחו את יונתן ווגמן , הדוגמן של קסטרו כבר כמה שנים.

    הוא באמת נראה טוב? לע..
    יש המון בנות שגם יגידו שהוא מכוער.

    אבל הוא מסוגל להשיג כוסיות \ דוגמניות \ מפורסמות ממש לא בגלל הבטחון העצמי שלו (אולי זה גם ישפיע ) אלא בעיקר בגלל זה שהוא פשוט מפורסם .


    אם אתם באמת שואפים להשיג HB10 תצאו מהפורום ותתחילו לעבוד על להפוך לממש עשירים\שחקנים\ דוגמנים\ מפורסמים \ שחקני כדורגל מפורסמים וכך הלאה .

    אבל להשיג HBS9 זה גם בסדר. ואת זה כן אפשר לעשות "רק בעזרת גיים " (בלי מעמד חברתי) .
    לא נראה טוב בכלל אהה









    מכוער אלק חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח חחחחחחחחחחחחח

  16. #30

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי TheNuts צפיה בהודעה
    מי שלא מספיק חכם כדי להבין שללבוש נוצות לא עושה אותך תרנגול מגיע לו שיוציא את הכסף שלו. אם אנשים לא עושים קצת מחקר לפני שהם שמים 1500 שקל (לא יודע, מה המחירים בכלל היום), על קורס לאיך להתחיל עם בנות - והם לומדים חרא מיושן שכבר שנים לא מלמדים אותו בשום מקום (פיקוק, נו באמת) כשיש חומר יותר פרקטי חינם באינטרנט, זה פאק שלהם.

    אין "תיקונים מהירים", וואלה, גם אם כל מה שהם הצליחו לעשות זה לשלוח אותם לדבר עם בחורות ולפני זה הם לא היו עושים את זה,
    לפחות הם מזיינים פעם במאה שנה. כל החופרים "אנטי - פיקאפ" האלה עוד מאוננים. למי אכפת מ"הקהילה", אם אפשר ללמוד להשפיע על אנשים, אז אפשר ללמוד
    להשפיע על נשים. נקודה סוף. לא אצל סניה? אז לא אצל סניה. לא אצל יגאל? לא אצל יגאל. לא עשיתי קורסים שלהם ולא יודע.

    אני יודע דבר אחד, אני מכיר חבר טוב, שנראה טוב (לא הטיפוס שלי, אבל אתם יודעים, ככה שמעתי) - ולא היה מצליח להתחיל עם בנות. לא ידע מה להגיד. הריץ חרא בראש. והוא עשה קורס במאפ"י, ואמר לי ככה: "שמע, הרוב חראטה, והרוב שם מבלבלים את המוח יותר מאשר ניגשים לבחורות. יוצאים החוצה ומשתינים על עצמם רק לא לדבר עם מישהי. נצמדים למדריך כאילו הוא איזה כוסית. אבל אני לא רואה גם ככה אף אחת מהילדות האלה, אם אני יכול לשבת עם אלופים באותו השולחן ולדבר איתם, אני בטח יכול לדבר עם הילדונת הזאת"

    ומאז הולך לו ממש טוב. כל החברות האחרונות שלו כוסיות ברמה (ואני לא מדבר על פרצוף יפה בלי שכל. בחורות כיפיות.), הוא עשה את השלישיה הראשונה שלו במסיבת קיבוץ באוטו באותו הערב. ובסכ"ה, נראה שהיה שווה לו את הכסף. הוא נראה בדיוק אותו דבר כמו מקודם, אז... מה בדיוק השתנה?
    ל2 תגובות הראשונות שלך אני לא יגיב בכלל, אין מה להגיב. כל מה שעשיתה זה פשוט להעליב ולקלל אותי, אוקי. . .

    לתגובה השלישית בקשר לסיפור עם ה"דוד שלך".
    2 אפשרויות:
    1.הבן אדם היה סגור ולא פתח נשים בכלל, בגלל גם לא הייתה לא הצלחה. . . כי כולנו מבינים שאם לא תיגש לאישה הסיכוי שתצליח איתה הוא 0. וברגע שהוא התחיל עם נשים הוא הצליח איתן כי הוא נראה טוב.
    2.בולשיט.

    אני נוטה לכיוון האפשרות השנייה.

+ תגובה לנושא


הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך


כל הזמנים הם לפי GMT +3. השעה כרגע היא 22:05.
מופעל על ידי vBulletin™ © גרסה 4.1, 2011 vBulletin Solutions, Inc. כל הזכויות שמורות.
פעילות הגולשים
אומנות וגרפיקה
מוזיקה
ספורט
סדרות טלוויזיה
סרטים וקולנוע
קנייה ומכירה
רשתות חברתיות
הבורר 3
פורומי פנאי ובידור
סרטים
סדרות
משחקים
דיבורים
אקטואליה
בעלי חיים
בדיחות והומור
משחקי ספורט
הבורר
מחשבים וטכנולוגיה
תמיכה טכנית
חומרה ומודינג
תוכנות להורדה
סלולארי וגאדג'טים
רקעים למחשב
ציוד הקפי למחשב
אבטחת מידע
תכנות ובניית אתרים
כסף ברשת
אייפון
בריאות ואורח חיים
כושר ופיתוח גוף
דיאטה
צבא וגיוס
יעוץ מיני
מה שבלב
אומנות הפיתוי
יהדות
מיסטיקה ורוחניות
אתאיזם ודתות

נושאים: 2,514,576 | הודעות: 8,215,170 | משתמשים: 315,603 | המשתמש החדש ביותר: upizijoj | עיצוב גרפי: סטודיו עודד בביוף | קידוד: rellect