אני אומר את זה מעומק ליבי, אז אל תעלב:
אתה דפוק של החברה..
אתה מה שאומרים לך להיות, ולכן לעולם תהיה האנדרדוג.
לכל אותם חבר'ה שנראים טוב לדבריך יש בנות משום שיש להם ביטחון- לא משום שהם נראים טוב
אולי יש להם ביטחון
בגלל שהם נראים טוב
ולכל אותם חבר'ה שנראים טוב יש בנות משום שיש להם מעמד- לא משום שהם נראים טוב
אולי יש להם מעמד
בגלל שהם נראים טוב [הוביל אותם לדוגמנות, משחק בסרטים וכו']
והינה הוכחה:
http://photos.lasvegassun.com/media/...17f0ae245bc 0
תסכימו איתי שהבנאדם פשוט מכוער.
השיער, הזקן שיערות ביצים, הבטן הרופסת, הרגליים הדקיקות, והעור של ילד בן 10
אבל יש לו מעמד, יש לו ביטחון, ואתם יכולים להיות בטוח שהוא מזיין מיליון.
אין לי כח להחזיר לך בתמונות, אבל תכליל פה עוד אנשים שנראים כמו צרה ויש להם מספיק מעמד\ביטחון\וכד' שמוביל לפאסון שמושך בנות עד כדי טירוף.
סנופ דוג שנראה כמו תאונה, מייקל ג'קסון שהיה נראה כמו בחילה ואלוהים ישמור- כמה שאני חולה על רד הוט צילי פפרז, הסולן שלהם בן פאקינג 50 עם שפם של פדופיל ואני לא יכול לדמיין מישהי מסרבת לזיון איתו.
---------
תראה בפייט קלאב, בסצנה בה טיילר ומה שמו ברכבת מסתכלים על פירסומת של קלווין קליין או משהו
אתה בדיוק אחד מכל אותם מאוננים מנטליים, שחושבים שיש לחיות רק לפי מה שאמרו לך, מאלה שאכלו כאפות וטראומות מנטליות מההורים, שהקניטו והקטינו כשהיו קטנים, שגורם לך לחשוב שלא תגיע לשום מקום.
שכנעת את עצמך שמראה חיצוני זה מה קובע או לא , ולא יודע איך אתה נראה, אבל אם בעיניך אתה מכוער, אז לנוכח הסברה שהחדרת לעצמך אתה תסיים בהתאבדות, וחבל.
אני שוב, לא בא לצחוק עליך, אלא מנסה לעודד אותך לשנות את החיים שלך
וזה לא קלישאה, יש לך אשכרה את הכח לשנות לעצמך את החיים את העתיד את הכל.
תפסיק להאמין בפירסומות.