זה אומר שהכיתה שלך די חלשה חחח יש אנשים שעושים 30 ראבק נו.. די לחשוב שאם סבא של דוד שלכם נראה סוס ועושה מקסימום 15 אז אי אפשר לעשות 30נכתב במקור על ידי UnderTakerWWE
זה אומר שהכיתה שלך די חלשה חחח יש אנשים שעושים 30 ראבק נו.. די לחשוב שאם סבא של דוד שלכם נראה סוס ועושה מקסימום 15 אז אי אפשר לעשות 30נכתב במקור על ידי UnderTakerWWE
Bring the Violence-
|
|
לא קשור...פשוט הם ממציאים שהם עושים הרבה...אני מקום שני בכיתה שלי...מקום ראשון זה 11 מתח...כי הוא סוס הוא גולש כמה שנים ובמכון..
אבל עדיין לא כל ילד יכול לעשות 30...ובטח לא עושים את זה טוב
אתה פאקינג ילד כיתה ז'...מה אתה מתפלא...
אני הרבה זמן כבר מתאמן על מתח ועל מכשירים משהו כמו שנה...
תראה, 11 אם חבר שלך עושה כיתה ז', זה לא מלא.נכתב במקור על ידי UnderTakerWWE
הוא בטוח מתנדנד עם הגוף, ולא שאני מזלזל, פשוט זה לא נשמע כ"כ הגיוני.
גם אם הוא גולש מגיל שנה, לא נשמע ממש נורמלי =\
אצלנו השיא עומד על 12, אבל מי שעשה את זה התנדנד במשך כל המתח שהוא עשה.
ואם מתנדנדים בזמן מתח, זה לא מלא.
יענו להעזר ברגליים, זה לא מתח =\
שברתי שיא, עשיתי 4 מתח רחב
ואחרי זה המדריך אמר לי לעשות עוד מתח אבל לא היה לי כוח
Life isn't about finding yourself. Life is about creating yourself
חולצות ובלייזרים אלגנט :
http://www.iatraf.co.il/showthread.php?t=878363
אני עושה 20 +-
__________________________________________________"עַיִן בְּמַר בּוֹכָה וְלֵב שָׂמֵחָ:"__________________________________________________בובית יש רק אחת
אולי כי אתה כיתה ז'?נכתב במקור על ידי UnderTakerWWE
שאני הייתי בכיתה ז' הכי הרבה שעשו היה 15 ככה
עכשיו הכי הרבה זה 30+
יש מצב (קלוש) חבר שלי כיתה י' (גם אני) השנה הוא עשה איזה 20 ........ הוא מסוגל 25 בערך.......נכתב במקור על ידי EmptyEyes
אבל הוא רזה אמא לה ונמוך......... אל חזק ומתאמןם בחדר כושר...
בקשר אליי.
אז כתבתי פה (לפני הכמה חודשים האלה) שאי מסוגל 8 אבל השאר עשיתי 6.. אפילו 5..
עכשיו אני עושה 10........... מממממממממ אני צריך לבדוק עוד פעם(זה היה רק בתחילת האימוניםן) אני משער שאני יכול לעושת כבר את ה-12...
ואנ יעושהנ מלא..
חח אור חאי אהבתי את התיאור "שרואים את השיערות" לול.............
חחחחחחחחח עאלק!!!!!!!נכתב במקור על ידי ggg
חחחחחח
חמוד שלי אני ראיתי אותך אם אתה זוכר במצלמה וזין תהעושה יותר מ-15.......... עאלק 40 ביום טוב חרטטן חחחחחחחחחחח
עידכון של כמה שאני עושה
עשיתי ככה חפיף איזה 20 היה קל רצח הייתי יכול עוד איזה 10 אם הייתי מתאמץ עד הטיפה האחרונה
אני יגיד לכם במאה אחוז כמה אני עושה אחרי המבחן מתח(אם יהיה בכלל. בקושי יש לנו שיעורי ספורט)
////:Boxing:
FUCKyou
////:Boxing:
נכתב במקור על ידי zvovon
קודם כל המצלמה שלי מפגרת
כולם אמרו לי את זה
אני נכנס לפה פעם בחודש אולי! רק מתי שממש משעמם לי
אני לא יודע גם לעשות פוזות טובות
עם היית מכיר אותי
היית מצטער שאמרת את זה =]
עוד שנה אני הולך לתחרויות המליצו לי על זה
נכתב במקור על ידי ggg
תחרויות של?
פיתוח גוף?
אתה תלך, אתה תבאס את עצמך בתחת
חחח
Life isn't about finding yourself. Life is about creating yourself
חולצות ובלייזרים אלגנט :
http://www.iatraf.co.il/showthread.php?t=878363
עם היית מכיר אותי והיית רואה אותי פעם אחת מתאמן ואיזה משקלים אני מרים לא היית מאמין שאני בגיל שלי
לצערי הרב אני צעיר מידי ורק בגלל זה אני רק עוד שנה-שנתיים יוכל להתאמן בתחרויות כי אני צעיר מידי
דבר ראשון זה לא קשור יש ילדים בכיתה ז' שעושים גם 30 מה קשור? אם תתאמן הרבה על מתח אתה תעשה הרבה...
ככה אני התחלתי פעם לא עשיתי אחד ועכשיו אני עושה 10 מי היה מאמין?
והילד שאמר שהוא עושה 40 תבדוק אם אתה עושה טוב טוב 40 בלי תנופה ובלי להזיז את הרגליים? לא נראה לי שאתה עושה
אין הרבה אנשים שעושים 40 במתח פה...
12 או אפילו יותר
בדקתי לפני הרבה זמן
וזה שיפור
מתח זה התחום הכי חלש שלי...
"אני מיתר ומיתר זה אני"