קהילות פורומים, הורדות, יעוץ ותמיכה


אשכולות דומים

  1. [דיון] כמה מתח אתם עושים?
    על ידי Silver בפורום כושר ופיתוח גוף
    תגובות: 28
    הודעה אחרונה: 01-08-2008, 10:21
  2. סקר|כמה מתח אתם עושים?
    על ידי kobicohen בפורום כושר ופיתוח גוף
    תגובות: 77
    הודעה אחרונה: 16-12-2007, 15:24
  3. כמה מתח אתם עושים?
    על ידי SWISHY בפורום סקרים
    תגובות: 26
    הודעה אחרונה: 21-09-2007, 06:56
  4. כמה מתח אתם עושים?
    על ידי ToNiC בפורום כושר ופיתוח גוף
    תגובות: 24
    הודעה אחרונה: 29-04-2007, 23:09
  5. כמה מתח אתם עושים?
    על ידי iMaRgoL בפורום כושר ופיתוח גוף
    תגובות: 23
    הודעה אחרונה: 14-12-2006, 20:56
+ תגובה לנושא
עמוד 3 מתוך 4 << ראשון 1234 אחרון >>
מציג תוצאות 31 עד 45 מתוך 47

כמה מתח? - עמוד 3

  1. #31
    משתמש כבוד האוואטר של Dave Grohl
    תאריך הצטרפות
    08/2004
    הודעות
    9,584
    לייקים
    0
    נקודות
    1,211
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי UnderTakerWWE
    חחח בואנה מזה הזיבולי מוח האלה...עלק 30 מתח...אני עושה 6 מתח(כיתה ז,)ואני מי בִין הטובים בכיתה...
    עלק 30...אז אולי אתם לא עושים נכון
    חחחחחחחחחחח
    זה אומר שהכיתה שלך די חלשה חחח יש אנשים שעושים 30 ראבק נו.. די לחשוב שאם סבא של דוד שלכם נראה סוס ועושה מקסימום 15 אז אי אפשר לעשות 30
    Bring the Violence-

  2. קישורים ממומנים

  3. #32
    UraNiuM
    אורח

    ברירת מחדל

    לא קשור...פשוט הם ממציאים שהם עושים הרבה...אני מקום שני בכיתה שלי...מקום ראשון זה 11 מתח...כי הוא סוס הוא גולש כמה שנים ובמכון..
    אבל עדיין לא כל ילד יכול לעשות 30...ובטח לא עושים את זה טוב

  4. #33

    ברירת מחדל

    אתה פאקינג ילד כיתה ז'...מה אתה מתפלא...
    אני הרבה זמן כבר מתאמן על מתח ועל מכשירים משהו כמו שנה...

  5. #34
    משתמש באטרף
    שם פרטי
    יקותיאל
    תאריך הצטרפות
    12/2004
    גיל
    34
    הודעות
    29,404
    לייקים
    562
    נקודות
    3,561
    משפט מחץ
    אם שותים לא נוהגים, הבירה יכולה להישפך
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי UnderTakerWWE
    לא קשור...פשוט הם ממציאים שהם עושים הרבה...אני מקום שני בכיתה שלי...מקום ראשון זה 11 מתח...כי הוא סוס הוא גולש כמה שנים ובמכון..
    אבל עדיין לא כל ילד יכול לעשות 30...ובטח לא עושים את זה טוב
    תראה, 11 אם חבר שלך עושה כיתה ז', זה לא מלא.
    הוא בטוח מתנדנד עם הגוף, ולא שאני מזלזל, פשוט זה לא נשמע כ"כ הגיוני.
    גם אם הוא גולש מגיל שנה, לא נשמע ממש נורמלי =\
    אצלנו השיא עומד על 12, אבל מי שעשה את זה התנדנד במשך כל המתח שהוא עשה.
    ואם מתנדנדים בזמן מתח, זה לא מלא.
    יענו להעזר ברגליים, זה לא מתח =\
    שברתי שיא, עשיתי 4 מתח רחב
    ואחרי זה המדריך אמר לי לעשות עוד מתח אבל לא היה לי כוח
    Life isn't about finding yourself. Life is about creating yourself

    חולצות ובלייזרים אלגנט :
    http://www.iatraf.co.il/showthread.php?t=878363



  6. #35
    משתמש כבוד האוואטר של AvixTz
    שם פרטי
    אבי
    תאריך הצטרפות
    11/2004
    הודעות
    11,282
    לייקים
    2
    נקודות
    279
    משפט מחץ
    הכל לטובה :)
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    אני עושה 20 +-

    __________________________________________________
    "עַיִן בְּמַר בּוֹכָה וְלֵב שָׂמֵחָ:"
    __________________________________________________
    בובית יש רק אחת

  7. #36
    משתמש כבוד האוואטר של AND
    שם פרטי
    אדם
    תאריך הצטרפות
    06/2005
    גיל
    35
    הודעות
    12,532
    לייקים
    106
    נקודות
    1,555
    משפט מחץ
    נשבר?, התקלקל? פנו לשאולי :) (הוא יקנה חדש)
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי UnderTakerWWE
    לא קשור...פשוט הם ממציאים שהם עושים הרבה...אני מקום שני בכיתה שלי...מקום ראשון זה 11 מתח...כי הוא סוס הוא גולש כמה שנים ובמכון..
    אבל עדיין לא כל ילד יכול לעשות 30...ובטח לא עושים את זה טוב
    אולי כי אתה כיתה ז'?
    שאני הייתי בכיתה ז' הכי הרבה שעשו היה 15 ככה
    עכשיו הכי הרבה זה 30+


  8. #37
    משתמש ותיק
    תאריך הצטרפות
    10/2004
    גיל
    35
    הודעות
    7,492
    לייקים
    0
    נקודות
    0

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי EmptyEyes
    כן
    שלי השיא זה 77
    איזה קל זה היה
    חלסא לטחון תשכל
    אתה צריך לשקול כמוני(48 קילו) ולהיות עם מסת שריר ענקית ועם סיבולת ענקית ועצומה בשביל לעשות 30, אבל אין לך מסה כ"כ גדולה של שריר ואתה שוקל פי 1.5 או יותר ממני
    יש מצב (קלוש) חבר שלי כיתה י' (גם אני) השנה הוא עשה איזה 20 ........ הוא מסוגל 25 בערך.......
    אבל הוא רזה אמא לה ונמוך......... אל חזק ומתאמןם בחדר כושר...
    בקשר אליי.
    אז כתבתי פה (לפני הכמה חודשים האלה) שאי מסוגל 8 אבל השאר עשיתי 6.. אפילו 5..
    עכשיו אני עושה 10........... מממממממממ אני צריך לבדוק עוד פעם(זה היה רק בתחילת האימוניםן) אני משער שאני יכול לעושת כבר את ה-12...
    ואנ יעושהנ מלא..
    חח אור חאי אהבתי את התיאור "שרואים את השיערות" לול.............

  9. #38
    משתמש ותיק
    תאריך הצטרפות
    10/2004
    גיל
    35
    הודעות
    7,492
    לייקים
    0
    נקודות
    0

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי ggg
    35 ביינתים וזה היה לפני הרבה מאוד זמן מאז התחזקתי הרבה... זה היה לפני כמה חודשים... אולי אני ביום טוב יעשה בערך 40 ומשהו ואני עוד בתקופת עלייה במסה
    ואני מתאמן קרוב לשנה וחצי...
    חחחחחחחחח עאלק!!!!!!!
    חחחחחח
    חמוד שלי אני ראיתי אותך אם אתה זוכר במצלמה וזין תהעושה יותר מ-15.......... עאלק 40 ביום טוב חרטטן חחחחחחחחחחח

  10. #39
    משתמש משקיע
    תאריך הצטרפות
    12/2004
    גיל
    37
    הודעות
    2,745
    לייקים
    0
    נקודות
    420

    ברירת מחדל

    עידכון של כמה שאני עושה
    עשיתי ככה חפיף איזה 20 היה קל רצח הייתי יכול עוד איזה 10 אם הייתי מתאמץ עד הטיפה האחרונה
    אני יגיד לכם במאה אחוז כמה אני עושה אחרי המבחן מתח(אם יהיה בכלל. בקושי יש לנו שיעורי ספורט)
    ////:Boxing:
    FUCKyou
    ////:Boxing:

  11. #40
    משתמש באימונים
    תאריך הצטרפות
    09/2004
    הודעות
    392
    לייקים
    0
    נקודות
    100

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי zvovon
    חחחחחחחחח עאלק!!!!!!!
    חחחחחח
    חמוד שלי אני ראיתי אותך אם אתה זוכר במצלמה וזין תהעושה יותר מ-15.......... עאלק 40 ביום טוב חרטטן חחחחחחחחחחח

    קודם כל המצלמה שלי מפגרת
    כולם אמרו לי את זה

    אני נכנס לפה פעם בחודש אולי! רק מתי שממש משעמם לי


    אני לא יודע גם לעשות פוזות טובות

    עם היית מכיר אותי
    היית מצטער שאמרת את זה =]
    עוד שנה אני הולך לתחרויות המליצו לי על זה

  12. #41
    משתמש באטרף
    שם פרטי
    יקותיאל
    תאריך הצטרפות
    12/2004
    גיל
    34
    הודעות
    29,404
    לייקים
    562
    נקודות
    3,561
    משפט מחץ
    אם שותים לא נוהגים, הבירה יכולה להישפך
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי ggg
    קודם כל המצלמה שלי מפגרת
    כולם אמרו לי את זה

    אני נכנס לפה פעם בחודש אולי! רק מתי שממש משעמם לי


    אני לא יודע גם לעשות פוזות טובות

    עם היית מכיר אותי
    היית מצטער שאמרת את זה =]
    עוד שנה אני הולך לתחרויות המליצו לי על זה

    תחרויות של?
    פיתוח גוף?
    אתה תלך, אתה תבאס את עצמך בתחת
    חחח
    Life isn't about finding yourself. Life is about creating yourself

    חולצות ובלייזרים אלגנט :
    http://www.iatraf.co.il/showthread.php?t=878363



  13. #42
    משתמש באימונים
    תאריך הצטרפות
    09/2004
    הודעות
    392
    לייקים
    0
    נקודות
    100

    ברירת מחדל

    עם היית מכיר אותי והיית רואה אותי פעם אחת מתאמן ואיזה משקלים אני מרים לא היית מאמין שאני בגיל שלי
    לצערי הרב אני צעיר מידי ורק בגלל זה אני רק עוד שנה-שנתיים יוכל להתאמן בתחרויות כי אני צעיר מידי

  14. #43

    ברירת מחדל

    אני עושה 10 מתח ואני בכיתה ח'.

  15. #44
    GoldmakeR
    אורח

    ברירת מחדל

    דבר ראשון זה לא קשור יש ילדים בכיתה ז' שעושים גם 30 מה קשור? אם תתאמן הרבה על מתח אתה תעשה הרבה...
    ככה אני התחלתי פעם לא עשיתי אחד ועכשיו אני עושה 10 מי היה מאמין?
    והילד שאמר שהוא עושה 40 תבדוק אם אתה עושה טוב טוב 40 בלי תנופה ובלי להזיז את הרגליים? לא נראה לי שאתה עושה
    אין הרבה אנשים שעושים 40 במתח פה...

  16. #45
    משתמש משקיע
    תאריך הצטרפות
    08/2004
    הודעות
    3,186
    לייקים
    0
    נקודות
    595
    משפט מחץ
    אם הכאב הוא זמני, אז עד מתי?

    ברירת מחדל

    12 או אפילו יותר
    בדקתי לפני הרבה זמן
    וזה שיפור
    מתח זה התחום הכי חלש שלי...
    "אני מיתר ומיתר זה אני"

+ תגובה לנושא


הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך


כל הזמנים הם לפי GMT +3. השעה כרגע היא 16:35.
מופעל על ידי vBulletin™ © גרסה 4.1, 2011 vBulletin Solutions, Inc. כל הזכויות שמורות.
פעילות הגולשים
אומנות וגרפיקה
מוזיקה
ספורט
סדרות טלוויזיה
סרטים וקולנוע
קנייה ומכירה
רשתות חברתיות
הבורר 3
פורומי פנאי ובידור
סרטים
סדרות
משחקים
דיבורים
אקטואליה
בעלי חיים
בדיחות והומור
משחקי ספורט
הבורר
מחשבים וטכנולוגיה
תמיכה טכנית
חומרה ומודינג
תוכנות להורדה
סלולארי וגאדג'טים
רקעים למחשב
ציוד הקפי למחשב
אבטחת מידע
תכנות ובניית אתרים
כסף ברשת
אייפון
בריאות ואורח חיים
כושר ופיתוח גוף
דיאטה
צבא וגיוס
יעוץ מיני
מה שבלב
אומנות הפיתוי
יהדות
מיסטיקה ורוחניות
אתאיזם ודתות

נושאים: 2,514,503 | הודעות: 8,215,097 | משתמשים: 315,603 | המשתמש החדש ביותר: upizijoj | עיצוב גרפי: סטודיו עודד בביוף | קידוד: rellect