ברוך הבא אחי
ברוך הבא אחי
|
|
ברוך הבא ..
תהנה פה...
יאללה גבר עוד אוהד מכבי הגיע למשפחה גם אני אוהד מכבי שרוף הולך למשחקים יושב בשער 11 אבל בגוש של השחקן אין מה לעשות מקווה ששנה הבאה לא יהיה ריבים ביציע אה?
ברוך הבא
נכתב במקור על ידי tip tip
בעעע אחי למה בשחקן בוא לאולטראס הכי כיף וכן נקווה שלא יהיו ריבים זה מעצבן אה ובדרבי פילחתי לכם דגל של מכבי חחחחח טוב חפיף אתה עושה שנה הבאה מנוי?
ברוך הבא אחי..
welcome =]
וואלה אחי מקווה שכן אני בשחקן בגלל שדוד שלי גם היה שם וזה והוא הכניס ביינתים אני רק בגוש עוד לא נכנסתי רשמית לארגון ומנוי עולה 660 שקל אני מקווה שאני יגיענכתב במקור על ידי U.m 96
בום בום טראחנכתב במקור על ידי AvixTz
פם פם פם *מכות בתחת*
LOL :cool:
אבא איפה אתה? הרבה זמן לא דיברנו =-O =-O