קהילות פורומים, הורדות, יעוץ ותמיכה


נושא נעול
עמוד 3 מתוך 16 << ראשון 1234513 ... אחרון >>
מציג תוצאות 31 עד 45 מתוך 227

מי צם? - עמוד 3

  1. #31
    משתמש משקיע
    שם פרטי
    YO-C
    תאריך הצטרפות
    06/2006
    גיל
    36
    הודעות
    4,114
    לייקים
    1
    נקודות
    0
    משפט מחץ
    אם תדקור אותו בבטן איך הוא יתן לך ת'גב-אם תרעיב אותו לאו
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    צם

  2. קישורים ממומנים

  3. #32
    משתמש מתקדם האוואטר של -=sPlItE=-
    תאריך הצטרפות
    02/2006
    גיל
    34
    הודעות
    825
    לייקים
    0
    נקודות
    0
    משפט מחץ
    אם משעמם מביאים ביד

    ברירת מחדל

    אני צם או לפחות ינסה

    יאללה מכבי שלי תתנו הכל בישבילי כי עד המוות זה את ואני


  4. #33
    הסבא של הפורום האוואטר של shl1
    תאריך הצטרפות
    08/2004
    הודעות
    3,943
    לייקים
    0
    נקודות
    1

    ברירת מחדל

    מי צם מי לא צם....
    לפחות תדברו יפה...
    כמו בכל דבר יש תאלה שאומרים אני לא וזהו.
    כל אחד בדעה שלו... אבל גועל נפש תשמרו לעצמכם.
    תדעה המחורבנת שלכם אף אחד לא צריך לדעת...
    שואה להבועל!

    גם אני שונא את הבועל גרמניה ת"א....

  5. #34
    משתמש כבוד האוואטר של OzzY
    שם פרטי
    תומר
    תאריך הצטרפות
    12/2004
    גיל
    34
    הודעות
    24,419
    לייקים
    51
    נקודות
    423
    משפט מחץ
    Walk On ,With Hope, In Your Heart, And You'll Never Walk Alone, You'll Never Walk Alone!
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי shl1
    מי צם מי לא צם....
    לפחות תדברו יפה...
    כמו בכל דבר יש תאלה שאומרים אני לא וזהו.
    כל אחד בדעה שלו... אבל גועל נפש תשמרו לעצמכם.
    תדעה המחורבנת שלכם אף אחד לא צריך לדעת...
    אוי שתוק!
    אם אתה לא רוצה לקבל אותי כבנאדם שלא צם אל תייחס ואל תכתוב שום דבר לגבי זה
    סבבה?

    Whose shaded man's blood,
    by man shall his blood be shed.
    Orphaned Land, Genesis
    TomeR says:
    ספר לי משו
    ישי says:
    אני גיי

  6. #35
    הסבא של הפורום האוואטר של shl1
    תאריך הצטרפות
    08/2004
    הודעות
    3,943
    לייקים
    0
    נקודות
    1

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי OzzY
    אוי שתוק!
    אם אתה לא רוצה לקבל אותי כבנאדם שלא צם אל תייחס ואל תכתוב שום דבר לגבי זה
    סבבה?
    מקבל כבן אדם את כולם.... אבל תשמור תדעה שלך... אל תאמין אל תעשה...
    מעניין לי תביצה.
    אבל לפחות אל תזלזל
    שואה להבועל!

    גם אני שונא את הבועל גרמניה ת"א....

  7. #36
    משתמש משקיע
    שם פרטי
    נובזי
    תאריך הצטרפות
    08/2004
    גיל
    37
    הודעות
    3,610
    לייקים
    0
    נקודות
    597
    משפט מחץ
    Your mom's a homo and your dad's a lesbian O_o

    ברירת מחדל

    אז מישהו צריך לערוך את החתימה שלו.....
    כמו שאמרת, שמור את הדעות שלך לעצמך....
    Everybody needs somebody,
    You're not the only one...





    נערך אחרון על ידי n00bzZ: היום ב13:37.

  8. #37
    הסבא של הפורום האוואטר של shl1
    תאריך הצטרפות
    08/2004
    הודעות
    3,943
    לייקים
    0
    נקודות
    1

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי n00bzZ
    אז מישהו צריך לערוך את החתימה שלו.....
    כמו שאמרת, שמור את הדעות שלך לעצמך....
    שמרתי אותם בחתימה שלי... שאני לא ישכח.
    שואה להבועל!

    גם אני שונא את הבועל גרמניה ת"א....

  9. #38
    המשביר לסטלן
    אורח

    ברירת מחדל

    חשבתי שכולם יגידו כאן שהם צמים ושהכל טוב ויפה..אבל אני רואה שאנשים פה ממש מדברים כאילו הם לא יהודים פאדיחה ללכת איתכם ברחוב

    שנה רביעית שלי נראה לי...בעזרת השם אני יעבור את הצום
    ושומעים רגע אחים רק מי שיודע שיגיב עם רבתי עם חבר אני חייב להשלים איתו??...עם לא אז לא שווה הצום חייב לדעת עד מחררר למה ככה אחי אומר לי אבל אני לא יודע אני פשוט לא רוצה להשלים איתו לא לראות אותו לא לדבר כלום

  10. #39

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי n00bzZ
    אז מישהו צריך לערוך את החתימה שלו.....
    כמו שאמרת, שמור את הדעות שלך לעצמך....
    חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח נייייס

    burnt biatch

  11. #40

    ברירת מחדל

    אני צם צום קל לכולם

  12. #41
    משתמש כבוד
    שם פרטי
    אלכס
    תאריך הצטרפות
    08/2004
    גיל
    37
    הודעות
    3,367
    לייקים
    2
    נקודות
    0
    משפט מחץ
    אמונה וכוח רצון הם חומרי הבניין הטובים ביותר כדי לבנות

    ברירת מחדל

    אנשים תרגיעו בבקשה זכרו יום כיפור צמים לא צמים תהיו בני אדם או שלא תהיו בפורום הזה נק' למחשבה...

    וכן אני צם. אין לי מושג ממתי אני עוד מעט בן 18 ולדעתי זה טפשי לספור כמה שנים העיקר שהנפש שלמה...
    למה ה' לוקח את הטובים ?


  13. #42

    ברירת מחדל

    אני צם כבר 4 שנים
    צום קל לכל מי שצם..

  14. #43
    טאקו שמחרבן גלידה
    אורח

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי OzzY
    טאקו אני אחוס על האזהרה הפעם אבל תזהר.
    ואני לא חושב שנאי מושלם אני פשוט לא רוצה לצום מה הבעיה פה?
    אם הייתי רוצה לצום הייתי צם בכל יום אחר מה שונה מכיפור? מה קרה ביום הזה? לא מאמין בסיפורים מהתנך או באלוהים או בוואט אבר
    מה הקשר אזהרה?:|
    למה גוי זה קללה?
    ואמרתי למישהו שהוא גוי?

  15. #44
    8 בדם! - משתמש כבוד
    שם פרטי
    ראול
    תאריך הצטרפות
    12/2004
    הודעות
    12,511
    לייקים
    1
    נקודות
    460
    משפט מחץ
    "אם תיתן למישהו דג זהב יהיה לו דג זהב"..

    ברירת מחדל

    ממ זה קצת לא נכון להגיד צום קל

    כי לא באים לצום בשביל להעניש
    זה צום שאמור לשפר

    אז מהיום אמרו
    צום מועיל=]

    וזה ממש נכון..א ל תהיו צבועים,אל תלכלכו כל השנה ואז ביופ כיפור אחד תכפרו
    תנסו לשמור את עצמכם נקיים וטובים כמה שאפשר

    27.07.08
    "הקוצים של ארץ ישראל"

    למענו=\

    [/CENTER]

  16. #45
    משתמש כבוד האוואטר של OzzY
    שם פרטי
    תומר
    תאריך הצטרפות
    12/2004
    גיל
    34
    הודעות
    24,419
    לייקים
    51
    נקודות
    423
    משפט מחץ
    Walk On ,With Hope, In Your Heart, And You'll Never Walk Alone, You'll Never Walk Alone!
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    הצום גם לא אמור להיות קלל כבר אמרתי את זה למישו פה :ג
    טאקו אתה אמרת שאתה צם כי אתה לא גוי( = מי שלא צם לא יהודי)
    נערך לאחרונה על ידי OzzY; 30-09-2006 בשעה 20:54.

    Whose shaded man's blood,
    by man shall his blood be shed.
    Orphaned Land, Genesis
    TomeR says:
    ספר לי משו
    ישי says:
    אני גיי

נושא נעול


הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך


כל הזמנים הם לפי GMT +3. השעה כרגע היא 23:33.
מופעל על ידי vBulletin™ © גרסה 4.1, 2011 vBulletin Solutions, Inc. כל הזכויות שמורות.
פעילות הגולשים
אומנות וגרפיקה
מוזיקה
ספורט
סדרות טלוויזיה
סרטים וקולנוע
קנייה ומכירה
רשתות חברתיות
הבורר 3
פורומי פנאי ובידור
סרטים
סדרות
משחקים
דיבורים
אקטואליה
בעלי חיים
בדיחות והומור
משחקי ספורט
הבורר
מחשבים וטכנולוגיה
תמיכה טכנית
חומרה ומודינג
תוכנות להורדה
סלולארי וגאדג'טים
רקעים למחשב
ציוד הקפי למחשב
אבטחת מידע
תכנות ובניית אתרים
כסף ברשת
אייפון
בריאות ואורח חיים
כושר ופיתוח גוף
דיאטה
צבא וגיוס
יעוץ מיני
מה שבלב
אומנות הפיתוי
יהדות
מיסטיקה ורוחניות
אתאיזם ודתות

נושאים: 2,514,171 | הודעות: 8,214,765 | משתמשים: 315,603 | המשתמש החדש ביותר: upizijoj | עיצוב גרפי: סטודיו עודד בביוף | קידוד: rellect