צם
צם
|
|
אני צם או לפחות ינסה
יאללה מכבי שלי תתנו הכל בישבילי כי עד המוות זה את ואני
מי צם מי לא צם....
לפחות תדברו יפה...
כמו בכל דבר יש תאלה שאומרים אני לא וזהו.
כל אחד בדעה שלו... אבל גועל נפש תשמרו לעצמכם.
תדעה המחורבנת שלכם אף אחד לא צריך לדעת...
שואה להבועל!
גם אני שונא את הבועל גרמניה ת"א....
אוי שתוק!נכתב במקור על ידי shl1
אם אתה לא רוצה לקבל אותי כבנאדם שלא צם אל תייחס ואל תכתוב שום דבר לגבי זה
סבבה?
Whose shaded man's blood,
by man shall his blood be shed.
Orphaned Land, Genesis
TomeR says:
ספר לי משו
ישי says:
אני גיי
מקבל כבן אדם את כולם.... אבל תשמור תדעה שלך... אל תאמין אל תעשה...נכתב במקור על ידי OzzY
מעניין לי תביצה.
אבל לפחות אל תזלזל
שואה להבועל!
גם אני שונא את הבועל גרמניה ת"א....
אז מישהו צריך לערוך את החתימה שלו.....
כמו שאמרת, שמור את הדעות שלך לעצמך....
Everybody needs somebody,
You're not the only one...
נערך אחרון על ידי n00bzZ: היום ב13:37.
שמרתי אותם בחתימה שלי... שאני לא ישכח.נכתב במקור על ידי n00bzZ
שואה להבועל!
גם אני שונא את הבועל גרמניה ת"א....
חשבתי שכולם יגידו כאן שהם צמים ושהכל טוב ויפה..אבל אני רואה שאנשים פה ממש מדברים כאילו הם לא יהודים פאדיחה ללכת איתכם ברחוב
שנה רביעית שלי נראה לי...בעזרת השם אני יעבור את הצום
ושומעים רגע אחים רק מי שיודע שיגיב עם רבתי עם חבר אני חייב להשלים איתו??...עם לא אז לא שווה הצום חייב לדעת עד מחררר למה ככה אחי אומר לי אבל אני לא יודע אני פשוט לא רוצה להשלים איתו לא לראות אותו לא לדבר כלום
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח נייייסנכתב במקור על ידי n00bzZ
burnt biatch
אנשים תרגיעו בבקשה זכרו יום כיפור צמים לא צמים תהיו בני אדם או שלא תהיו בפורום הזהנק' למחשבה...
וכן אני צם. אין לי מושג ממתי אני עוד מעט בן 18 ולדעתי זה טפשי לספור כמה שנים העיקר שהנפש שלמה...
למה ה' לוקח את הטובים ?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
מה הקשר אזהרה?:|נכתב במקור על ידי OzzY
למה גוי זה קללה?
ואמרתי למישהו שהוא גוי?
ממ זה קצת לא נכון להגיד צום קל
כי לא באים לצום בשביל להעניש
זה צום שאמור לשפר
אז מהיום אמרו
צום מועיל=]
וזה ממש נכון..א ל תהיו צבועים,אל תלכלכו כל השנה ואז ביופ כיפור אחד תכפרו
תנסו לשמור את עצמכם נקיים וטובים כמה שאפשר
27.07.08
"הקוצים של ארץ ישראל"
למענו=\
[/CENTER]
הצום גם לא אמור להיות קלל כבר אמרתי את זה למישו פה :ג
טאקו אתה אמרת שאתה צם כי אתה לא גוי( = מי שלא צם לא יהודי)
נערך לאחרונה על ידי OzzY; 30-09-2006 בשעה 20:54.
Whose shaded man's blood,
by man shall his blood be shed.
Orphaned Land, Genesis
TomeR says:
ספר לי משו
ישי says:
אני גיי