קהילות פורומים, הורדות, יעוץ ותמיכה


אשכולות דומים

  1. קבלו איזה קקטוסים יפים!כבר 10 שנים אצלי!
    על ידי MuLtI-FoCaL בפורום דיבורים
    תגובות: 21
    הודעה אחרונה: 05-10-2006, 19:43
  2. (בעיה)אוהב ילדה כבר 9 שנים יכול להיות??
    על ידי משתמש אנונימי בפורום מתבגרים ומתגברים
    תגובות: 17
    הודעה אחרונה: 28-04-2006, 14:05
  3. תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 28-03-2006, 12:10
  4. תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 13-03-2006, 22:22
נושא נעול
עמוד 3 מתוך 3 << ראשון 123
מציג תוצאות 31 עד 33 מתוך 33

צמתיי כבר 4-5 שנים =]]]]]....מי צם - עמוד 3

  1. #31
    משתמש כבוד
    אני צהוב בנשמה

    תאריך הצטרפות
    06/2006
    גיל
    34
    הודעות
    10,323
    לייקים
    6
    נקודות
    1,600

    ברירת מחדל

    סטלן לא ראית שעשית 3 תגובות אחת אחרי השניה והשלישית? O.O


  2. קישורים ממומנים

  3. #32
    טאקו שמחרבן גלידה
    אורח

    ברירת מחדל

    חחחחחחחחחחחח איפה נכנסים לדף מורחקים?
    אני חייב לראות למה הרחיקו אותו
    נערך לאחרונה על ידי טאקו שמחרבן גלידה; 02-10-2006 בשעה 21:24.

  4. #33
    משתמש כבוד
    תאריך הצטרפות
    08/2004
    הודעות
    18,100
    לייקים
    79
    נקודות
    14,058
    משפט מחץ
    לאוניד המשמיד
    מין: נקבה

    ברירת מחדל

    אני אוהב שיותר מחצי האנשים שצמים מחפשים גמול כולשהוא
    גמול לפרנסה , גמול לבריאות , גמול כולשהוא הם מחפשים הם לא עושים את זה בשביל האמונה האישית שלהם הם עושים כי אמרו להם , כי ככה לימדו אותם , רוב האנשים שצמים , צמים כדי לא להראות שונה בפני האחר שלא יצחקו עליו(בעיקר הילדים) , שיגיד שהוא צם ויחוש גאווה כי הוא חושב שז המה שעושה אותו יהודי , שוב כדי להראות כלפי חוץ ולא כלפי פנים.
    להיות יהודי לא אומר שאתה צריך לצום , להיות יהודי לא אומר שאתה צריך ללכת לבית כנסת כל שבוע, להיות יהודי לא אומר שאסור לך לאכול בשר ורק לאחר 6 שעות חלב
    להיות יהודי זה להרגיש יהודי בפנים ולא להראות כלפי חוץ וללכת עם כיפה של נחמן מאומן כי זה באופנה
    להיות יהודי זה להרגיש בפנים וכשבאים אליך נוצריים ורוצים להפוך אותך ז"א להתנזר אתה מסרב כי אתה מרגיש יהודי , אתה מרגיש מגן דוד חרוט על הלב שלך
    זה להיות יהודי , לדעת שאתה כזה בלב ולהאמין בדרך שלך , איך שנוח לך..
    אני מכיר מלא אנשים שמשקים כל השנה , גונבים , מרמים , עוקצים , מקללים , ומה לא וביום כיפור מבקשים סליחה , אתם חושבים שזה ימחק? , שהצום המסכן הזה של ה24 שעות ימחק לכם חרא של שנה שלמה? , סלחו לי אבל זה שטויות במיץ עגבניות , תיהיו בני אדם במשך 364 יום ולא במשך 24 שעות מסכנות ואז תדעו מה זה להיות יהודי....
    זה נעול ד"א כי ככה אני רוצה (כן אני סותם פיות)

נושא נעול
עמוד 3 מתוך 3 << ראשון 123


הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך


כל הזמנים הם לפי GMT +3. השעה כרגע היא 23:38.
מופעל על ידי vBulletin™ © גרסה 4.1, 2011 vBulletin Solutions, Inc. כל הזכויות שמורות.
פעילות הגולשים
אומנות וגרפיקה
מוזיקה
ספורט
סדרות טלוויזיה
סרטים וקולנוע
קנייה ומכירה
רשתות חברתיות
הבורר 3
פורומי פנאי ובידור
סרטים
סדרות
משחקים
דיבורים
אקטואליה
בעלי חיים
בדיחות והומור
משחקי ספורט
הבורר
מחשבים וטכנולוגיה
תמיכה טכנית
חומרה ומודינג
תוכנות להורדה
סלולארי וגאדג'טים
רקעים למחשב
ציוד הקפי למחשב
אבטחת מידע
תכנות ובניית אתרים
כסף ברשת
אייפון
בריאות ואורח חיים
כושר ופיתוח גוף
דיאטה
צבא וגיוס
יעוץ מיני
מה שבלב
אומנות הפיתוי
יהדות
מיסטיקה ורוחניות
אתאיזם ודתות

נושאים: 2,514,171 | הודעות: 8,214,765 | משתמשים: 315,603 | המשתמש החדש ביותר: upizijoj | עיצוב גרפי: סטודיו עודד בביוף | קידוד: rellect