סטלן לא ראית שעשית 3 תגובות אחת אחרי השניה והשלישית? O.O
סטלן לא ראית שעשית 3 תגובות אחת אחרי השניה והשלישית? O.O
|
|
חחחחחחחחחחחח איפה נכנסים לדף מורחקים?
אני חייב לראות למה הרחיקו אותו
נערך לאחרונה על ידי טאקו שמחרבן גלידה; 02-10-2006 בשעה 21:24.
אני אוהב שיותר מחצי האנשים שצמים מחפשים גמול כולשהוא
גמול לפרנסה , גמול לבריאות , גמול כולשהוא הם מחפשים הם לא עושים את זה בשביל האמונה האישית שלהם הם עושים כי אמרו להם , כי ככה לימדו אותם , רוב האנשים שצמים , צמים כדי לא להראות שונה בפני האחר שלא יצחקו עליו(בעיקר הילדים) , שיגיד שהוא צם ויחוש גאווה כי הוא חושב שז המה שעושה אותו יהודי , שוב כדי להראות כלפי חוץ ולא כלפי פנים.
להיות יהודי לא אומר שאתה צריך לצום , להיות יהודי לא אומר שאתה צריך ללכת לבית כנסת כל שבוע, להיות יהודי לא אומר שאסור לך לאכול בשר ורק לאחר 6 שעות חלב
להיות יהודי זה להרגיש יהודי בפנים ולא להראות כלפי חוץ וללכת עם כיפה של נחמן מאומן כי זה באופנה
להיות יהודי זה להרגיש בפנים וכשבאים אליך נוצריים ורוצים להפוך אותך ז"א להתנזר אתה מסרב כי אתה מרגיש יהודי , אתה מרגיש מגן דוד חרוט על הלב שלך
זה להיות יהודי , לדעת שאתה כזה בלב ולהאמין בדרך שלך , איך שנוח לך..
אני מכיר מלא אנשים שמשקים כל השנה , גונבים , מרמים , עוקצים , מקללים , ומה לא וביום כיפור מבקשים סליחה , אתם חושבים שזה ימחק? , שהצום המסכן הזה של ה24 שעות ימחק לכם חרא של שנה שלמה? , סלחו לי אבל זה שטויות במיץ עגבניות , תיהיו בני אדם במשך 364 יום ולא במשך 24 שעות מסכנות ואז תדעו מה זה להיות יהודי....
זה נעול ד"א כי ככה אני רוצה (כן אני סותם פיות)