אחי שאתה חוזר תביא קצת בירה גרמנית שמעתי שהיא טובה![]()
אחי שאתה חוזר תביא קצת בירה גרמנית שמעתי שהיא טובה![]()
|
|
יפה תומר =]
ספר איך שמה ^^
ואי אתם ילדים כאלה קשים
מה עברת לגור שם יואו מה אתה נהיית גרמני<?
[18:15:21] <@orcho> orcho - עכשיו תעלה תמונה שלך
[18:15:27] <@FLASH> לא אחי אני מכוער
Nice Man
Have Fun :]
יפה אחי
תהנה :]
מנהל פורום VIP-Games לשעברמפקח קטגוריית משחקים לשעבר
All suck there.. Oh Yeah United will lose hehe