סאפ
בר אתה פה?
סאפ
בר אתה פה?
|
|
אה חח יש פה עוד ילדים :P
dor hatima hama
Keep the blue side up.i
תוד רבה :P
אבל אני חלוד,
איזה שנה לא נגעתי בפוטו..
כנס לגרפיקה ועיצוב אתרים ותגיב לי עליה :P
היתכוונתי להמהל דור XD
Keep the blue side up.i
חיחי...
לילה טוב עפתי לישון עכשיו אחרי העבודה...
ובוקר טוב למי שקורא את זה בערך עוד שעתיים שלוש...
פחח כבר לא לילה תנעלו!
נערך לאחרונה על ידי .Eliran.; 26-01-2008 בשעה 07:19.