שחכתם?
מה חדש חברס?
|
|
לילה טוב!
***ראשון***
נערך לאחרונה על ידי Adar.; 25-01-2008 בשעה 21:40.
לילה טוב, יש עכשיו נשיקת הדרקון ביס :]
ננעץ.
The Pod
לילה טוב.
מנהל פורום VIP-Games לשעברמפקח קטגוריית משחקים לשעבר
חח.
מה נשמע חצילונים ?
חחחח, מה זה קשור?תגידו, יש מצב שאני לא יכול להיכנס לאטרף בגלל שהפלאפון שלי ליד המחשב?
תפעיל קצת את ההיגיון.
מנהל פורום VIP-Games לשעברמפקח קטגוריית משחקים לשעבר
אה זהו?
לא אוהבים חצילונים?
אין בעיה.
אינ מתגרשת קחו את כל החצילונים.
איציק נשאר אצלי.
לילה טוב!
לחופש יש תאריך:
23.10.15
לילה טוב..
הורידו לי את הגשר מהשיניים ויש לי כאבי תופת מהפלטה שבאה אחרי
רוצים לנהל בקטגורית סדרות וטלוויזיה? כנסו לכאן:
http://www.iatraf.co.il/showthread.p...66#post6039366
לילהטוב אנשים.![]()
.The pure and simple truth is rarely pure and oh, never so simple
נראה כמו בית החרושת לעננים פשט את הרגל
או לפחות את עורו-
מפאת חוסר ביקוש,
והכל מתפרק עלינו.