|
|
אני יתפרע על XL
חח סתם , וודקה זה רק בשביל להשתכר וזה ..
אז אם רוצים משו בשביל הטעם וזה עם חברים בירה או בריזר או טקילה ענארף..
נערך לאחרונה על ידי - oR -; 31-05-2008 בשעה 14:00.
פפפפפפפפפפפפפפפעעעעעעעעעעאני יגיד לך דוגרי למה לא באלי לבוא?עשיתי שישלכו לי
SMS לטלפון של תחזית יומית מה יהיה היום לפי המזל שלי ורשמו לי שהיה לי יום ארוך ובערב אני צריך לנוח
- שנה טובה , שנה בלי מלחמות ומריבות (: -
אין על וויסקי ובירות
בירה (לף, טובורג לימון, גולדסטאר מילר) שמפניה, וויסקי (בלו וגולד לבל) ליקר, אבסנט מקורי עם סוכר
וויסקי עם שתי קוביות קרח לדילול ואני מסודר !
ייגר !
בס"ד
ה' מלך ה' מלך ה' ימלוך לעולם ועד!!!:דירוג::דירוג::דירוג:
קורולה..
יין אדום ו לבן + וודקה אם תפוחים
< מרגיש אש מגיל חמש >
בירות , סמירנוף , ייגר
נערך לאחרונה על ידי Dj.BaRaKc; 23-06-2008 בשעה 17:34.
Dj BaRaK Cohen