איזה הזוי, תאמין לי ואני רציני שגם אני נזכר בך לפעמים, ושואל את עצמי איפה אתה ומה איתך.
אני בקרוב מתגייס, בתקווה גם למודיעין (בתקווה שנתראה

) כמו שזה נשמע אתה מסדר את עצמך טוב בצבא ובכלל בחיים, שיהיה לך רק בהצלחה.
כמו שאתה רואה אנחנו מנסים להתקדם או לפחות לצעוד כמה שפחות במקום.. עכשיו אני מתחיל לחפש עבודה עד הגיוס ולקוות שאני אתקבל ב100% למה שאני מצפה במודיעין, אני אגיד לך בפרטי..
אתה משרת בגלילות?
וכן אתה יודע עברתי לא מזמן על הודעות ממש ישנות שלי בפורומים ונתקלתי בהמון תגובות שלך, נחמד להזכר בעבר, לראות איפה היינו פעם ואיזה נובים היינו.. כמה שהשתנתי מאז, זה מטורף.. זה באמת הזוי הכל משתנה והשתנה.. נקווה לטוב
אתה מרוצה מהתפקיד? אתה בהאזנות בערבית או פרסית?
שיהיה לך המון בהצלחה, שמור על עצמך ושמור על קשר!