יאו כמה זמן לא כתבתי פה משהו, מה קורה אתכם אטרף?!
יאו כמה זמן לא כתבתי פה משהו, מה קורה אתכם אטרף?!
|
|
סבבה חחח
חחח איזה וותיק , ברוך שובך ?!
מבינים בכדורסל ? כנסו לכאן ותראו לנו את זה :http://www.iatraf.co.il/showthread.php?t=460885
ברוך שובך.
בברכה,עמית.
לא חבר שלך![]()
נכתב במקור על ידי The Picture of Dorian Gray" By Oscar Wilde"
איזה שובי איזה שובי.. יש רגילה אחרי חודשים שהייתי בצבא בלחץ שלא יאומן, יש קצת זמן פנוי חשבתי לראות מה קורה פה.. טוב לראות שהמקום הזה עדיין קיים..!
מי אתה?![]()
Everybody needs somebody,
You're not the only one...
נערך אחרון על ידי n00bzZ: היום ב13:37.