לילה מצוין ושבוע טוב
איזה ציונים טובים בבגרויות לא ציפיתי לכאלה ציונים
אין מועד חורף !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
לילה מצוין ושבוע טוב
איזה ציונים טובים בבגרויות לא ציפיתי לכאלה ציונים
אין מועד חורף !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
|
לילה טוב.... הישרדות!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!XD
-מדריך שהכנתי בנוגע לשפעת החזירים, (מומלץ, בעל מידע רב וחשוב!)
http://www.iatraf.co.il/showthread.php?t=496902
לילה טוב
100 מדריכים וסיקורים על כל מיני טוויקים ואפליקציות יעילות במיוחד.
http://www.iatraf.co.il/showthread.php?t=743500
לילה טוב!
איפה הימים שהיינו מקבלים נק' על מי שמגיע להודעה ה 500
עכשיו אפילו על הודעה 50 אי אפשרממש עצוב איך שהאשכולילה מדרדר
XD
![]()
מעבד: I5 760 | לוח אם: H55M-D2H | קירור: BOX |זיכרונות:G-SKILL 4G DDR3 1333MHZ
כרטיס מסך: GTX460| ספק כח: VX450 | אחסון: 250G + 80G | מסך: SAMSUNG T260HD |מערכת קול:Microlab solo 7C
שמייישהו יעשה לי את מה שביקשתי בקניית לחחחחחיצות!!
500 נק'!
נערך לאחרונה על ידי Yossi Menashe; 30-08-2009 בשעה 00:50.
לילה טוב, וואלה היה צחוקים בחוץ, שיחקנו פוקר וזה קיצר היה קטלני![]()