למה לא עובד השרת?
|
|
שמע זה שרת אחלה רק משהו בטח קרה
נערך לאחרונה על ידי DaniPo; 25-12-2009 בשעה 16:20.
למה לא עובד השרת? בונא עד שהגעתי לרמה 104 אתה סוגר אותו?! =\\\\
לא יודע!!
אולי הוא כבר מעביר אותו לV80?
יוני מה אתה רוצה? תעזוב אותו כבר לך שחק בשרת שלך יא ילד קטן, עוף מפה..
מתי השרת יעבוד יעקוב?
אחי תפעיל תשרת....
זה אני הJR.Aאו A אני לא יודע משמת אותי חח
אבל זה לא כזה משנה ....................................................
הוא לא מחרטט אני gm שם והכל כמו שהוא אמר.. כנסו עוד מעט דברים חדשים!
תשמע,אתה מתחיל לעצבן אותי אתה לא אוהב תשרת על תגיב
באשכול, זה הכל לך לשרת שלך V75 עם FULL באגים לא מעולם
הזה 100M EXP כול אחד עם 4000 ריסטים.. שרת שבקושי
עומד עושה לו פוו..... הוא קורס.. יאללה ביי חפש חיים..
זה שאתה גם לא יודע איך מעפילים שרת בלי LOCAL HOST
זה אומר שאתה גם לא מתכנת מהשו... -.- קיצר אין לי מה להתווכח
איתך אפילו לך תישן!
חחחחח..
עלאק v80!
יש רק v79, וגם עם היית פותח על v80 נקסון וWizet היו מורידים אותך על ארבע רגליים תוך עשר דקות כמו כלב טוב.. ..
אז די לחרטט..