קהילות פורומים, הורדות, יעוץ ותמיכה


אשכולות דומים

  1. אשכולילה.
    על ידי Summer בפורום דיבורים
    תגובות: 11
    הודעה אחרונה: 25-04-2007, 00:05
  2. תגובות: 56
    הודעה אחרונה: 01-03-2007, 07:47
  3. אשכולילה.. יש פה מישו בכלל?
    על ידי Ravid בפורום דיבורים
    תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 26-02-2007, 07:40
  4. אשכולילה... קצת מוקדם היום...
    על ידי Ravid בפורום דיבורים
    תגובות: 44
    הודעה אחרונה: 18-11-2006, 03:09
  5. אשכולילה... אשכול צלפי לילה...
    על ידי Ravid בפורום דיבורים
    תגובות: 25
    הודעה אחרונה: 07-10-2006, 07:09
נושא נעול
עמוד 3 מתוך 3 << ראשון 123
מציג תוצאות 31 עד 41 מתוך 41

אשכולילה - עמוד 3

  1. #31
    משתמשת כבוד האוואטר של Gaya
    תאריך הצטרפות
    11/2009
    הודעות
    9,446
    לייקים
    149
    נקודות
    457
    מין: נקבה

    ברירת מחדל

    לילה טוב! [=

  2. קישורים ממומנים

  3. #32
    משתמש מתקדם האוואטר של DaniThatsMe
    שם פרטי
    DaNi
    תאריך הצטרפות
    03/2010
    הודעות
    620
    לייקים
    0
    נקודות
    279
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    לילה טוב ~>








  4. #33
    משתמש משקיע
    תאריך הצטרפות
    09/2007
    גיל
    34
    הודעות
    3,148
    לייקים
    12
    נקודות
    971
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי רונקייי אבוטבול צפיה בהודעה
    אותו קהל ששורק אלה האוהדי הצלחות ... נגד מכבי בשמינית גמר
    היו כאלה שהתחילו לקלל ת'שחקנים
    התעצבנו עליהם אמרנו תגיעו למשחקים יהיה לכם ת'זכות לקלל אותם בכלל
    באים רק למשחקים גדולים רק אחרי כמה נצחונות ...
    ומאיפה אתה כל כך בטוח שהלה פמיליה עשו את זה ? כי החתום השם שלהם ?
    דיי דיי להיות כל כך מושפעים ולאכול כל דבר שהתקשורת נותנת לכםם
    תאמיין לי אחד אחד מהארגון הזה נותנים את הנשמה בשביל ביתר , כשביתר היו מועמדים לפירוק הלכו דיברו עם כל הזמרים הכי גדולים
    שבועות רדפו אחרי אנשים רק שיופיעו בחינם או במחיר סמליי , כניסה תעלה נגיד 150 שקל והכסף ילך לביתר
    לא כמו הקופים הירוקים רק מחפשים איך יקראו להם אולטראס מושפעים מהתחת
    כל הזמן איכפת להם מה התקשורת תגיד ואיך אנשים אחרים יגיבו עליהם , ארגון של צבועיים
    שמת לב שאף אחד לא רצה אפילו להתקרב ולתרום לבית"ר כולם יודעים אין מה לבוא לקבוצה עם קהל כזה גזעני ומגעיל וכל מי שמגיע לשם בזמן האחרון אין לו מזל...

    ואני לא צריך את התקשורת כדי לדעת שהפאמליה עשו את זה,זה ברור שהם עשו את זה אלו האנשים היחידים החסרי בושה שסמל מנסה להציל אותם והם עוד באים ומקללים אותו זה הסגנון של הפאמליה תני לי דבר אחד טוב שהם עשו למען ביתר,תנסי ולא תצליחי הם הארגון הכי גרוע שיש תלמדי מאוהדי חיפה מזה אהדה מתי פעם אחרונה היו כתבות נאצה נגדם?

    ויפה שהבנת את זה כבר:

    ציטוט נכתב במקור על ידי רונקייי אבוטבול צפיה בהודעה
    חח מה טוב שכך במילא לביתר אין סיכוי לאליפות אז שגם להבועל לא יהיה !
    אם כבר שחיפה תקח ... רק לא הבועל
    [CENTER]




  5. #34
    משתמש כבוד האוואטר של .Eliran
    שם פרטי
    אלירן
    תאריך הצטרפות
    01/2009
    הודעות
    21,270
    לייקים
    1046
    נקודות
    1,185
    משפט מחץ
    אל תהיה Child!
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    לילה טוב

  6. #35
    משתמש משקיע
    שם פרטי
    דנה
    תאריך הצטרפות
    11/2008
    הודעות
    4,604
    לייקים
    1
    נקודות
    20
    מין: נקבה

    ברירת מחדל

    לילה בכיף 8

  7. #36

    הק"ב אנחנו אוהבים אותך!
    האוואטר של Eden.
    שם פרטי
    עדן
    תאריך הצטרפות
    01/2010
    גיל
    31
    הודעות
    2,565
    לייקים
    2
    נקודות
    1,545
    משפט מחץ
    עראק עראק, עראק עראק, אוהבים אותך כולם, עראק עראק, עראק עראק, מקיאים אותך בים.
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    לילה טוב לכולם!
    שלום שלום

  8. #37
    משתמש באטרף האוואטר של -Fuya
    שם פרטי
    מקמק
    תאריך הצטרפות
    02/2007
    גיל
    34
    הודעות
    13,040
    לייקים
    25
    נקודות
    10
    משפט מחץ
    עדיף לאבד רגע מהחיים מאשר לאבד שתי רגעים מהחיים
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    לילה קסום

  9. #38
    משתמש ותיק
    I

    תאריך הצטרפות
    03/2009
    הודעות
    8,659
    לייקים
    225
    נקודות
    1,092
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    ליל"ט.

  10. #39

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי Aviv2222 צפיה בהודעה
    שמת לב שאף אחד לא רצה אפילו להתקרב ולתרום לבית"ר כולם יודעים אין מה לבוא לקבוצה עם קהל כזה גזעני ומגעיל וכל מי שמגיע לשם בזמן האחרון אין לו מזל...

    ואני לא צריך את התקשורת כדי לדעת שהפאמליה עשו את זה,זה ברור שהם עשו את זה אלו האנשים היחידים החסרי בושה שסמל מנסה להציל אותם והם עוד באים ומקללים אותו זה הסגנון של הפאמליה תני לי דבר אחד טוב שהם עשו למען ביתר,תנסי ולא תצליחי הם הארגון הכי גרוע שיש תלמדי מאוהדי חיפה מזה אהדה מתי פעם אחרונה היו כתבות נאצה נגדם?

    ויפה שהבנת את זה כבר:
    חח אף אחד לא רוצה לבוא לביתר כי יש עליה עיקולים בגלל הנושים של גאידמק , ברגע שהם יוסרו ככה גם יבואו אנשים .

    מאיפה אתה יכול לבוא ולדבר ככה על אנשים אם אתה לא מכיר אותם ?
    אני יודעת שהם נושמים את ביתר וחיים בשבילה , הם קמים בשבילה בבוקר ... הם עשו הרבה דברים בשביל הקבוצה הזאת תתפלא לשמוע .
    ומה הם באים ומקללים מה אתה שמעת מישהו מדבר לא יפה על איציק קורנפיין ? חוץ מהכתובות האלה בבית וגן לא היה כלום אז חלאס כבר להגיד דברים בלי בסיס .
    חחחחחחחחחחחח אוהדי חיפה זה אהדה ? אוהדי חיפה לא באמת אוהדים ת'קבוצה , הם אנשים בלי אופי ... הם רק מחפשים איך להראות בעיני אחרים
    ווואלה עדיף להיות גזענים ולעמוד מאחורי זה במקום להשתפן
    כמו שאייל ברקוביץ' אמר : "אני לא חושב שצריך לקרוא לזה גזענות, הם פשוט לא רוצים להיות צבועים, זה הכל. למה כל פעם להעלות את זה מחדש ? זה סתם מלהיט את הרוחות. הם קיבלו החלטה עקרונית במועדון, שלא להביא שחקנים ערבים, וצריך לכבד את זה. זו לא גזענות, הם פשוט לא רוצים להיות צבועים. אז למה שוב ושוב לדבר על זה, ולשאול על זה, ולהעלות את הנושא הזה ? אני לא מבין."
    ואיזה אהדה בדיוק ראינו שבזמנים הקשים של הקבוצה " הענשתם " את השחקנים , איזה חרטה
    ורק כדוגמא ... זוכר את רנאטו ? איך כולם צחקו עליו כל הזמן שהוא כמו מסומם , הביא לכם כמה גולים , התחילו לראות שיש לו ראיית משחק מטורפת , חזרתם מהפגרה והוא לא חזר כמו שהוא היה - התחלתם לקלל אותו .
    אל תשחקו אותה כאילו אתם מינימום כמו הקהל של ליברפול , כי אתם לא , אתם סתם מתיימרים להיות ארגון אולטראס .

    וכן השלמתי עם זה שביתר לא יקחו אליפות השנה , אני לא משלה את עצמי לגבי נושאים מסויימים בקשר לקבוצה שלי - כמוך למשל .

    ועניתי רק עכשיו כי ירדתי לשבת בשכונה קצת .... מקווה שתראה את זה
    " אני מביט בך עומד ירושלים שלי לעד , אני מביט בך עומד את בירת ישראל
    אני מביט בך דומע בשמחה אני שומע - את שירת ההלל לך ירושלם "

    http://img6.imageshack.us/img6/5318/file0big.jpg

    קאפלו : " הכי התרשמתי מהעיר ירושלים , יש שם אווירה שונה לחלוטין , כאילו אתה נושם אוויר אחר "
    יוסי שבחון : " זו בית"ר ירושלים וזה טדי , אין מה לעשות "

    בליל האיחוד הסופי , כשיגידו לי לומר " אם אשכחך ירושלים " אוסיף בליבי את שמך הפרטי קצת לפני ירושלים ...

  11. #40
    מנהל האקינג ואבטחת מידע
    משתמש כבוד

    שם פרטי
    יוסי
    תאריך הצטרפות
    02/2004
    גיל
    35
    הודעות
    9,105
    לייקים
    95
    נקודות
    200
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    בוקר טוב..
    יוסי ברנס | Yossi Baranes
    מתכנת | פיתוח אפליקציות | אבטחת מידע
    HTML.co.il

  12. #41
    משתמש כבוד האוואטר של מיכאל
    תאריך הצטרפות
    07/2008
    גיל
    30
    הודעות
    21,131
    לייקים
    1513
    נקודות
    0
    משפט מחץ
    בחורות, עירומים, זה חולירע.
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    בוקר טוב

נושא נעול
עמוד 3 מתוך 3 << ראשון 123


הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך


כל הזמנים הם לפי GMT +3. השעה כרגע היא 10:52.
מופעל על ידי vBulletin™ © גרסה 4.1, 2011 vBulletin Solutions, Inc. כל הזכויות שמורות.
פעילות הגולשים
אומנות וגרפיקה
מוזיקה
ספורט
סדרות טלוויזיה
סרטים וקולנוע
קנייה ומכירה
רשתות חברתיות
הבורר 3
פורומי פנאי ובידור
סרטים
סדרות
משחקים
דיבורים
אקטואליה
בעלי חיים
בדיחות והומור
משחקי ספורט
הבורר
מחשבים וטכנולוגיה
תמיכה טכנית
חומרה ומודינג
תוכנות להורדה
סלולארי וגאדג'טים
רקעים למחשב
ציוד הקפי למחשב
אבטחת מידע
תכנות ובניית אתרים
כסף ברשת
אייפון
בריאות ואורח חיים
כושר ופיתוח גוף
דיאטה
צבא וגיוס
יעוץ מיני
מה שבלב
אומנות הפיתוי
יהדות
מיסטיקה ורוחניות
אתאיזם ודתות

נושאים: 2,513,207 | הודעות: 8,213,801 | משתמשים: 315,603 | המשתמש החדש ביותר: upizijoj | עיצוב גרפי: סטודיו עודד בביוף | קידוד: rellect