לילה טוב! [=
|
|
שמת לב שאף אחד לא רצה אפילו להתקרב ולתרום לבית"ר כולם יודעים אין מה לבוא לקבוצה עם קהל כזה גזעני ומגעיל וכל מי שמגיע לשם בזמן האחרון אין לו מזל...
ואני לא צריך את התקשורת כדי לדעת שהפאמליה עשו את זה,זה ברור שהם עשו את זה אלו האנשים היחידים החסרי בושה שסמל מנסה להציל אותם והם עוד באים ומקללים אותו זה הסגנון של הפאמליה תני לי דבר אחד טוב שהם עשו למען ביתר,תנסי ולא תצליחי הם הארגון הכי גרוע שיש תלמדי מאוהדי חיפה מזה אהדה מתי פעם אחרונה היו כתבות נאצה נגדם?
ויפה שהבנת את זה כבר:
[CENTER]
לילה טוב
לילה טוב לכולם!
שלום שלום
לילה קסום
חח אף אחד לא רוצה לבוא לביתר כי יש עליה עיקולים בגלל הנושים של גאידמק , ברגע שהם יוסרו ככה גם יבואו אנשים .
מאיפה אתה יכול לבוא ולדבר ככה על אנשים אם אתה לא מכיר אותם ?
אני יודעת שהם נושמים את ביתר וחיים בשבילה , הם קמים בשבילה בבוקר ... הם עשו הרבה דברים בשביל הקבוצה הזאת תתפלא לשמוע .
ומה הם באים ומקללים מה אתה שמעת מישהו מדבר לא יפה על איציק קורנפיין ? חוץ מהכתובות האלה בבית וגן לא היה כלום אז חלאס כבר להגיד דברים בלי בסיס .
חחחחחחחחחחחח אוהדי חיפה זה אהדה ? אוהדי חיפה לא באמת אוהדים ת'קבוצה , הם אנשים בלי אופי ... הם רק מחפשים איך להראות בעיני אחרים
ווואלה עדיף להיות גזענים ולעמוד מאחורי זה במקום להשתפן
כמו שאייל ברקוביץ' אמר : "אני לא חושב שצריך לקרוא לזה גזענות, הם פשוט לא רוצים להיות צבועים, זה הכל. למה כל פעם להעלות את זה מחדש ? זה סתם מלהיט את הרוחות. הם קיבלו החלטה עקרונית במועדון, שלא להביא שחקנים ערבים, וצריך לכבד את זה. זו לא גזענות, הם פשוט לא רוצים להיות צבועים. אז למה שוב ושוב לדבר על זה, ולשאול על זה, ולהעלות את הנושא הזה ? אני לא מבין."
ואיזה אהדה בדיוק ראינו שבזמנים הקשים של הקבוצה " הענשתם " את השחקנים , איזה חרטה
ורק כדוגמא ... זוכר את רנאטו ? איך כולם צחקו עליו כל הזמן שהוא כמו מסומם , הביא לכם כמה גולים , התחילו לראות שיש לו ראיית משחק מטורפת , חזרתם מהפגרה והוא לא חזר כמו שהוא היה - התחלתם לקלל אותו .
אל תשחקו אותה כאילו אתם מינימום כמו הקהל של ליברפול , כי אתם לא , אתם סתם מתיימרים להיות ארגון אולטראס .
וכן השלמתי עם זה שביתר לא יקחו אליפות השנה , אני לא משלה את עצמי לגבי נושאים מסויימים בקשר לקבוצה שלי - כמוך למשל .
ועניתי רק עכשיו כי ירדתי לשבת בשכונה קצת .... מקווה שתראה את זה
" אני מביט בך עומד ירושלים שלי לעד , אני מביט בך עומד את בירת ישראל
אני מביט בך דומע בשמחה אני שומע - את שירת ההלל לך ירושלם "
http://img6.imageshack.us/img6/5318/file0big.jpg
קאפלו : " הכי התרשמתי מהעיר ירושלים , יש שם אווירה שונה לחלוטין , כאילו אתה נושם אוויר אחר "
יוסי שבחון : " זו בית"ר ירושלים וזה טדי , אין מה לעשות "
בליל האיחוד הסופי , כשיגידו לי לומר " אם אשכחך ירושלים " אוסיף בליבי את שמך הפרטי קצת לפני ירושלים ...
בוקר טוב..
בוקר טוב![]()